Uskalla puhua väkivallasta!

Uskalla puhua väkivallasta!

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 27.02.2012 klo 17:31 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 27.02.2012 klo 17:31

Tervehdys!

Tiistaina 28.2. klo 16-18 Tukinetissä alkaa uusi Uskalla Puhua -liveryhmä nuorille. Liveryhmässä voi jutella väkivallasta muiden nuorten kanssa. Ryhmän ohjaajina toimivat turvakotityön ammattilaiset Ensi- ja turvakotien liitosta.

Ensimmäisen ryhmän teemana on: Väkivaltaa vai riitelyä? Tarkoituksena on keskustella riitelyn ja väkivallan eroista.

Tule mukaan ja uskalla puhua väkivallasta!

Terv. Kata

Käyttäjä inlove kirjoittanut 28.02.2012 klo 16:40

Tein vasta tunnukset tänne, enkä tiiä mihin täällä mun pitäis tää kirjoittaa..
2010 tapasin pojan, jonka kans vieläki seurustelen.
Kaikki alko hyvin, oltiin onnellisia ja rakastuneita. Yks päivä mun poikaystävä kerto, kuinka mustasukkanen oli, ku monet mun kaverit oli poikia ja liikuin kavereitteni kans suht. paljon. Pian mun piti pistää välini poikki kavereitteni kanssa jotka oli poikia mutta tyttöjen kanssa sain liikkua. Lopetin kavereille soittamisen ja olin joka päivä poikaystäväni kanssa. Seuraavaksi en saanu olla facebookissa, ja ku menin, mun piti ilmottaa siitä, niinku kaikista muistaki menoista, kaupassa käynneistä, salilla olemisesta...
Ja kaikkea muuta tämmöstä ''pientä'' tai niin mää sillon aattelin. Mutta nyt muutaman kuukauden ajan ku mun poikaystävä on suuttunu, se on ottanu mua olkapäistä ja tönässy sängylle, läppäissyt, huutanut tai haukkunut..
Ne on tosi pienistä asioista. Oon yrittäny parhaani mukaan välttää riitoja, olla mukava ym.. en väitä, että en tekis ikään väärin, mutta se vaan saa mut tuntemaan niin. Kun tämmönen tilanne tulee, aattelen että ansaitsen kaiken..

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 28.02.2012 klo 16:55

Hei inlove ja muut!

Liveryhmä eli reaaliaikainen ryhmächat löytyy tämän ryhmät -osion välilehdeltä "Liveryhmät". Ryhmään pääsee sisään klikkaamalla ryhmän nimeä (tässä tapauksessa avoin liveryhmä 2)

Uskalla puhua -liveryhmä on tiistaisin klo 16-18. Antoisia keskusteluja!

Ja toki väkivallasta voi keskustella myös täällä foorumin puolella.

Terv. Kata 🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 06.03.2012 klo 10:13

Hei!

Tänään tiistaina 6.3. klo 16-18 on jälleen aika puhua väkivallasta!

Tule mukaan Uskalla puhua! -liveryhmään. Päivän teema on: Turvalliset suhteet.

Ryhmään mahtuu mukaan 12 nopeinta. Ryhmän ohjaajina toimivat turvakotityön ammattilaiset Ensi- ja turvakotien liitosta.

Tule mukaan ja uskalla puhua! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.03.2012 klo 09:14

Moi kaikille!

Tänään tiistaina 13.3. klo 16-18 on jälleen Uskalla puhua! -liveryhmä. Päivän teema on: Seurusteluväkivalta.

Ryhmään mahtuu mukaan 12 nopeinta. Ryhmän ohjaajina toimivat turvakotityön ammattilaiset Ensi- ja turvakotien liitosta.

Tule mukaan ja uskalla puhua väkivallasta! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 20.03.2012 klo 12:22

Heippa kaikki nuoret!

Tänään tiistaina 20.3. klo 16-18 on jälleen Uskalla puhua! -liveryhmä. Päivän teema on: Pelko pois!

Ryhmään mahtuu mukaan 12 nopeinta. Ryhmän ohjaajina toimivat turvakotityön ammattilaiset Ensi- ja turvakotien liitosta.

Tule mukaan ja uskalla puhua väkivallasta! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 27.03.2012 klo 10:18

Heippa taas!

Tänään tiistaina 27.3. klo 16-18 on kevään viimeinen Uskalla puhua! -liveryhmä. Päivän teema on: Olenko väkivaltainen?

Ryhmään mahtuu mukaan 12 osallistujaa kerrallaan. Ryhmän ohjaajina toimivat turvakotityön ammattilaiset Ensi- ja turvakotien liitosta.

Tule mukaan ja uskalla puhua väkivallasta! 🙂👍