Nettisuhteet

Nettisuhteet

Käyttäjä kuolematon aloittanut aikaan 04.03.2012 klo 16:31 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä kuolematon kirjoittanut 04.03.2012 klo 16:31

Olis kiva kuulla muitten mielipiteitä ja omia kokemuksia asiasta.
Ite oon ollu nettisuhteessa, mut siitä on jo puol vuotta.

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 09.03.2012 klo 18:54

Hei ystävä!
Itse en suosittele nettisuhteita! Onhan paikkoja joissa voi tavata ihmisiä face to face. Silloin on ainakin vaikeampi valehdella esim. ulkonäköön liittyvistä asioista, iästä jne.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta olethan varovainen. Netissä kuka tahansa voi kertoa mitä tahansa, mikä ei sitten ole lähelläkään totuutta. Onhan muitakin paikkoja missä ihmisiä voi tavata. Jos olet ujo, ota ystävä mukaan. Ja tutustuminen ilman alkoa on aidompaa ja suhde pysyvämpi. En suosittele nettituttavuuksia ! Onnea matkaan sinulle☺️❤️

Käyttäjä BlackDreaming kirjoittanut 10.03.2012 klo 20:53

Hei!

Onhan kokemus sekin olla nettisuhteessa, mutta ainahan pitäisi olla varuillaan. Itse olen ollut nettisuhteessa jo yli puolivuotta ja se on ollut antoisa kokemus. Pitää vain osua se oikea kohdalle. Ei kaikki ole netissä sontaa, voihan siellä oikeasti löytyä vaikka se sielun kumppani. Mutta se on vain vaarallisempaa, koska (niinkun on sanottu) siellä on ihmisiä jotka valehtelevat ja jopa voi pahempaakin tapahtua. Onneksi ei ole sattunut itselleni 🙂

Käyttäjä Kius kirjoittanut 21.03.2012 klo 11:35

Itsellä kävi niin hyvin että löysin aviomieheni aikoinaan netistä. En kylläkään mistään treffisivu tai "kuppikokochateista" vaan ihan rakkaan harrastuksen nettisivuyhteisöstä. Mutta sitä ennen lukuisia vähemmän onnekaita yrityksiä...

Käyttäjä Tiu kirjoittanut 22.03.2012 klo 08:51

hei. itse olen ollut nettisuhteessa. ja olen tälläkin hetkellä. aikaisempi suhteeni oli kurja. jätkä ei koskaan soittanut tai vastannut soittoihini. me ei koskaan nähty. oltiin 3 kk yhdessä, kaverit alkoivat olemaan huolissaan minusta.. jätin pojan, mutten päässyt siitä eroon.. se vainosi mua vuoden. nykyinen poikaystäväni sai minut unohtamaan exäni. Nykyinen poikaystäväni on ihana, löysin hänetkin netistä. ja olen nähnyt hänet ja soittelemme lähes päivittäin. joten netti suhteita voi olla monenlaisia ..