Nuorten foorumi

2 viikkoa sitten

Keskusteluryhmä, jossa nuoret voivat jutella mieltä painavista ja pohdituttavista asioista kuten ahdistuneisuudesta, itsetuhoisuudesta, ihmissuhteiden tai opiskelun kriisitilanteista jne.

Sopii Nuoret

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Nuorten foorumi

Nuorten foorumi aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 2107
Käyttäjä iJustCant aloittanut aikaan 02.02.2012 klo 19:08 kohteessa Nuorten foorumi

En nyt oikein ymmärrä,mihin tää kaikki on kääntymässä,mutta mun kaverit tuntuu olevan mua vastaan jotenkin yhtäkkiä vain. Kukaan ei kuuntele mua koulussa,puhun va yksin siinä,oli asia mikä tahansa !!! sitte kun joku muu sanoo jotain,heti kommentoidaan siihen jne. Muutamina päivinä,mulle on sanottu ihan suoraanki vaan että ”mee pois” ja jotain,se…

Käyttäjä zorinblitz aloittanut aikaan 12.06.2012 klo 00:55 kohteessa Nuorten foorumi

Lopetin viiltelyn joskus tammikuun lopulla ja olin eiliseen asti ilman….kunnes hampaita pestessä illalla tuli aivan järkyttävä tarve tuntee jotaki!!! Kokeilin nipistelä, ei toiminu….menin nukkumaan mut sit mulla sumeni. En muista ku jotai pätniä siitä et kävelkn keittiöön ja jonku aja päästä havahun mun sängyltä istumasta veitti käessä ja olin viiltäny…

Käyttäjä cyan aloittanut aikaan 01.06.2012 klo 21:39 kohteessa Nuorten foorumi

Miks elämä on aina näin raskasta? Oon vasta just 18 täyttänyt ja silti kokenu jo liikaa pahoja asioita koko elämän edestäkin. Tuntuu, että aina, kun menee vähän paremmin, niin tulee jotain, joka lyttää kaiken. Tiputtaa mut takasin siihen samaan kuoppaan. Onko tälle joku syy? Vai minkä takia mä en saa…

Käyttäjä ikuisesti tipaton aloittanut aikaan 10.06.2012 klo 23:25 kohteessa Nuorten foorumi

Moi! Oon kirjotellu aikasemminkin ja on sillon ollu tosi vaikeeta. Nyt on kuitenkin alkanut elämä mennä paremmin uusia kavereita jne. mutta kuitenkin nyt itse kysymykseen. Saatoitte ehkä jo päätelläkin että kysymys liittyy rakkauteen. Olin riparilla ja noh… tavallisestihan siinä kävi ja menin sitten ihastumaan/rakastumaan erääseen isoseen. No sellaisessa viimeisen illan…

Käyttäjä huolestunut isä aloittanut aikaan 07.06.2012 klo 11:59 kohteessa Nuorten foorumi

Terve Pojallani 16v diaknosisoitiin Dissosiatiivinen pakkovaellus. Hänelle tulee pakkotarve lähteä kävelemään ulos ja hän ei muista mitään matkasta. Hän on todella peloissaan kun 1.5-2.5 tunnin vaeluksen jälkeen tulee tolkkuihinsa. Viimeisen viikon aikan on ollut 3 kohtausta joista kakin on ollut lieviä johtuen ehkä siitä kun olen lähtenyt hänen muukaansa ja…

Käyttäjä edator aloittanut aikaan 25.05.2012 klo 23:45 kohteessa Nuorten foorumi

Hei, Olen kirjoitellut tänne ennenkin, mutta ongelmani seuraavat minua. Kiitoksia kaikille jotka jaksavat lukea ja sanoa pari sanaa helpottaakseni oloani.. Olen 19 vuotias poika, joka on hukannut elämästään kaiken ilon – etsinkin kohtalontovereita joilla olisi samankaltaisia tuntemuksia mitä minulla. Elämän sanotaan olevan toisinaan hankalaa, mutta se, että tuntee näin pahaa…

Käyttäjä kaizuli aloittanut aikaan 06.06.2012 klo 22:23 kohteessa Nuorten foorumi

Olen 18-vuotias, opiskelia alalla josta pidän, minulla on useamman vuoden kestänyt suhde, alamäkiä ja ylämäkiä löytyy. Normaali suhde siis. Ensi kuussa muutto yhteiseen asuntoon, ja kaikki muutenkin päälisin puolin hyvin. Minulla on kuitenkin pitkään jatkunut masennus, jota hoidetaan lääkkeillä, terapiassa yritin käydä mutten löytänyt henkilöä jonka kanssa asioista olisi ollut…

Käyttäjä säröinen aloittanut aikaan 01.06.2012 klo 12:12 kohteessa Nuorten foorumi

sain immuniteettia alentavasta lääkkeestä pml:n, mikä teki minulle toispuoli halvauksen, kävely ei toimi koska tasapaino on päin seiniä ja kuntoutus jakson aikana olen kerran yrittänyt itsemurhaa syystäkin koska elämä on halvaantumisen myötä täysin ohi, harrastukset, opiskelu, parisuhteet, elämästä nauttiminen, en ole uskaltanut tehdä toista yritystä koska varmasti epäonnistuisin siinä, syön…

Käyttäjä Ille aloittanut aikaan 02.06.2012 klo 19:35 kohteessa Nuorten foorumi

Mooi! En tiiä mistä aloittaisin.. Oon 14 vuotias tyttö, jonka elämän haluu ei varmaan oo enää olemassakaan. Masennus on painanut mieltä ja viiltely on tuttu juttu. Kuuluuko melkein jokapäiväinen huono olo, päänsärky ja oksennuksen tunne kurkussa masennukseen? Kuuluuko yhtäkkiä sekoaminen ja nauraminen ja itkeminen samaanaikaan masennukseen? mieli on aina maassa…

Käyttäjä pikachu aloittanut aikaan 27.04.2012 klo 21:10 kohteessa Nuorten foorumi

Mä oon 14-vuotias tyttö, joka on kadottanu elämänsä pohjan. Olen ollut kohta 7.vuotta koulukiusattu, enkä näin kauniisti sanottuna jaksa enää elää. Mä oon niin loppu tähän kaikkeen, kumpa vaa pääsis pois. Mä viiltelen ja tahon kuolla. Mun kaverit on oppinu tuntee mut pirteenä, iloisena ihmisenä. Mut se ei vaa oo…

Nuorten foorumi moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Nuorten foorumi moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: