My life

My life

Käyttäjä pikachu aloittanut aikaan 27.04.2012 klo 21:10 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä pikachu kirjoittanut 27.04.2012 klo 21:10

Mä oon 14-vuotias tyttö, joka on kadottanu elämänsä pohjan.
Olen ollut kohta 7.vuotta koulukiusattu, enkä näin kauniisti sanottuna jaksa enää elää.
Mä oon niin loppu tähän kaikkeen, kumpa vaa pääsis pois.
Mä viiltelen ja tahon kuolla.

Mun kaverit on oppinu tuntee mut pirteenä, iloisena ihmisenä. Mut se ei vaa oo nii.
Mun luottamus on petetty niin monta kertaa, et nykyään mun on vaikee luottaa ihmisiin.

Kellää samallaista!?

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 16.05.2012 klo 17:03

Hei! Vastaan vähän myöhässä ystäväni mutta toivon että olet kunnossa eikä ajatuksesi ole enää samankaltaisia kuin viestissäsi. Olet arvokas omana itsenäsi, älä unohda sitä. Elämä ottaa ja se myös antaa 🙂! Joskus on vastoinkäymisiä ja sitten elämä hymyilee.
Puhu murheistasi jollekulle aikuiselle, siten pääset ahdistuksestasi. Muista, minäkin olen täällä ja ajattelen sinua. Hyvää kevättä ja hali ☺️❤️

Käyttäjä KKJ kirjoittanut 27.05.2012 klo 00:54

Puhu asioistasi! Jos et kenellekään aikuiselle, niin ainakin ystävillesi. Kun pystys kertomaan tunteista yhdelle, se jo pienentää taakkaasi. Kun puhut toiselle, kynnys kertoa, aikuisille madaltuu joka kerta! 🙂

Mukavaa kesänodotusta sinulle! 🙂

Käyttäjä kissafai kirjoittanut 04.06.2012 klo 19:16

KKJ kirjoitti 27.5.2012 0:54

Puhu asioistasi! Jos et kenellekään aikuiselle, niin ainakin ystävillesi. Kun pystys kertomaan tunteista yhdelle, se jo pienentää taakkaasi. Kun puhut toiselle, kynnys kertoa, aikuisille madaltuu joka kerta! 🙂

Mukavaa kesänodotusta sinulle! 🙂

Ei mulla oo sellasii kavereiyta,jotka kuuntelis