I’m in love

I'm in love

Käyttäjä ikuisesti tipaton aloittanut aikaan 10.06.2012 klo 23:25 kohteessa Nuorten foorumi
Käyttäjä ikuisesti tipaton kirjoittanut 10.06.2012 klo 23:25

Moi!
Oon kirjotellu aikasemminkin ja on sillon ollu tosi vaikeeta. Nyt on kuitenkin alkanut elämä mennä paremmin uusia kavereita jne. mutta kuitenkin nyt itse kysymykseen.
Saatoitte ehkä jo päätelläkin että kysymys liittyy rakkauteen.

Olin riparilla ja noh… tavallisestihan siinä kävi ja menin sitten ihastumaan/rakastumaan erääseen isoseen. No sellaisessa viimeisen illan sydänringissä (leikattiin paperiset sydämmet ja pistettiin kiertään että niihin kirjoitetaan jotakin kivaa toisesta) kirjoitin tämän pojan sydämmeen että hän on komea ja pidän hänestä paljon. Hän hymyli minulle ja kertoi myös pitävänsä minusta (en tiedä kuinka paljon).

Kaverini sanoi ettei kannattaisi vaivata päätään tämän kyseisen pojan miettimisellä.Ikäero on kuulemma muka ongelma. Poika on 18 ja minä siis 15. vain 3 vuotta eroa joten miten se voisi olla ongelma.
Ongelma tässä on nyt se, etten tiedä mitä tehdä. Olen jutellut sen kanssa ja jopa leikissä halannut sitä useaan otteeseen. Halaus tuntui siltä että se olisi paikka jossa viihtyisin ikuisuuden.
Nämä tunteet häntä kohtaanon ihania, mutta en tiedä uskallanko toimia lainkaan koska pelkään että sydämeni särkyy jälleen. Kertaakaan en siis ole seurustellut joten en tiedä mitä tehdä.

Kertokaa kiltit kokemuksianne ensimmäisistä seurustelusuhteistanne tai ylipäätään miten tyttö voi pyytää poikaa seurustelemaan. Olen todellakiltti ja ystävällinen, mutta vallitettavasti myös ujo ja siksi en ole ”uskaltanut” ikinä pyytää poikaa seurustelemaan ja sitten nopeat syövätkin jo hitaat. Ja antakaa toki myös jotain vinkkejä ja kertokaa mielipiteenne onko tuossa muka jokin ongelma. Ja jos täältä löytyy 18 vuotiaita poikia kertokaa tekin toki mikä tytössä tekee teihin vaikutuksen. Olis kyllä kiva jos muutkin pojat kertois millanen tyttö on sun mieleen ja miten teitä poikia lähestytään.

😍 suuret kiitokset jo etukäteen.