Työttömyys ja Taloudellinen ongelma

Työttömyys ja Taloudellinen ongelma

Käyttäjä hipsukka aloittanut aikaan 11.03.2008 klo 10:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä hipsukka kirjoittanut 11.03.2008 klo 10:03

Olen vuoden verran ollut pois työelämästä masennuksen vuoksi. Olen tehnyt enimmäkseen määräaikaista työtä,kunnes 2006 kun ex-avomies pahoinpiteli minut en ole pystynyt sen jälkeen tekeen töitä, eikä työsopimusta jatkettukkaan vaikka työntekijöistä oli puute.
Asun kahden murkkuikäisten lasten kans omakotitalossa ja saan liitonpäivä rahaa. Välillä tuntuu ettei tiedä itkeäkkö vai nauraa, kun jokainen päivä on yhtä taistelua.
Nyt sitten sain postissa kirjeen jossa ex-avomies vaatii itselleen 9.000 eur kaikesta niistä töistä ja hankinnoista jne joita hän on tehnyt sinä aikana kun asuimme yhdessä.
En tiedä millä keinolla maksaisin sit tollaisia summia tai sit minun on myytävä talo ja muuttaa muualle. Ärsyttää todella paljon, jos pitäis luopua jostain sellaisesta josta olet unelmoinnut osan ikääsi ja sit tulee kuvioosi mies joka talloo sut täysin alas!!!
Toivoisin vaan et joku päivä selviän tästä vahvempana, itsevarmana ihmisenä.

Käyttäjä hipsukka kirjoittanut 17.03.2008 klo 08:30

Joudun lopettamaan kirjoittamisen tänne erinnäisitä syistä!!
Toivon ettei kienenkään tarvisi kokea samaa!!
Kevään jatkoa!!!

Käyttäjä v 1959 jousimiesnainen kirjoittanut 17.03.2008 klo 13:20

Terve 🙂🌻

Ota hyvää ihminen selvä on maksuosoitus lainvoimainen ja onko hänellä oikeus vaatia sinulta mitään hyvitystä.

käänny paikkakunnan maksuttomalle oikeusaputoimistoon ja näytä kirjettä , siellä osaavat sanoa kirjeen oikeusvelvollisuus tai ei.

Paljon onnea selvittelyyn omien oikeuksien puolustamisesta.