Kilttejä perhetyttöjä ei saa vituttaa

Kilttejä perhetyttöjä ei saa vituttaa

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 11.03.2008 klo 12:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2008 klo 12:33

Minulla sanoi vasta yksi ihminen ettei voi ymmärtää mikä minua myötäänsä ottaa päähän Kun minulla kuulemma on asiat paljon paremmin kuin monella muulla nuorella ihmisellä.
Kun kysyin miten niin on asiani. Niin hän sanoi, että minulla on hyvä koti ja hyvät vanhemmat.

Eli asia on kai monen mielestä niin, että jos taustat ovat kunnossa, ei voi asiat olla huonosti. Pitäisi olla kiltti perhetyttö jota ei koskaan vituta.

Käyttäjä digna kirjoittanut 25.03.2008 klo 08:56

Joo olen törmännyt samaan, mutta minulla ei ole niinkään se vittuuntuminen mutta surua ja henistä sairautta ei saisi olla, koska minullahan on hyvä koti ja vanhemmat kuten sanoitkin jo ja kaiken hyvän lisäksi hyvä lapsuus.
Tuntuu että kun on lapsuus ohi ja lähtenyt ns. kotoa pois niin kaikki on täydellisesti jos lapsuuden kodissa on kaikki ollut hyvin että tilanne ei voi muuttua..
Sen turvin olen jättänytkin omat tunteeni taka-alalle ja antanut olla kun siitä tuleejuuri tuollaisia kommentteja kuin sanoit, pitäisi olla kiitollinen että on hyvä perhe ja kaikkee, mutta niin olenkin mutta se jää vain kaiken tämän tuskan ja surun keskellä aivan taka-alalle ja tuntuu mitättömältä tässä tilanteessa..
😑❓