Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4562
Käyttäjä juoppo aloittanut aikaan 22.05.2008 klo 20:34 kohteessa Aikuisen elämää

hei. minua ahdistaa juomiseni ja sen kautta pelaamiseni joka lähtee sillon kuin mopo käsistä. tai kyllähän minä pelaan selvin päinkin mutta silloin huomattavasti vähemmän kuin humalassa. nyt minun ongelmani alkaa jo heijastua hyvään parisuhteeseeni niin paljon että meillä on jo ollut vakavia riitoja jolloin tyttöystäväni itkee välillä aika paljon. se…

Käyttäjä kipeäsusa aloittanut aikaan 12.05.2008 klo 10:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kevään aikana saanut lukuisia fyysisiä oireita joiden takia olen kärsinyt sairauden sekä kuoleman pelosta ja ahdistuksesta. Vihdoin olen saanut oireilleni diagnoosin: Paniikkihäiriö. Olen jatkuvassa ahdistus/stressitilassa ja pelkään jäädä/olla yksin, joka päiväiset asiat vaativat yhä enemmän ponnisteluja ja en kykene tekemään kaikkea mitä haluaisin. tuntuu että stressaan pienemmistäkin asioita ihan…

Käyttäjä heli-täti aloittanut aikaan 07.04.2008 klo 23:08 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on samanlainen tilanne kuin teillä.Olen ollut useamman vuoden erittäin sairas ja oikeaa diagnoosia ei ole vielä saatu. Mulla etsitään jotain autoimmuunisairautta. Vuoteen en ole pystynyt enää opiskelemaan. Kävellä jaksan hyvinä päivinä vajaan kilometrin. Keuhkot, kilpirauhanen ja lisämunuainen sekä nivelet ovat jo osittain lakanneet toimimasta. Täsmälääkitystä ei pystytä antamaan, kun…

Käyttäjä olidrock aloittanut aikaan 22.05.2008 klo 07:44 kohteessa Aikuisen elämää

En oikein tiedä mistä johtuu, että kiusaaminen alkoi jo lapsena. En ollut mikään kukkakeppi ja tykkäsin leikkiä poikien kanssa, ehkä se. En ollut koskaan ”suosittu”, mutta en mikään hylkiökään. Minulla on aina ollut paljon kavereita ja olen tullut toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Kouluaikana yritin kestää kiusaamista kääntämällä asiat positiivisiksi. ”Se…

Käyttäjä Jasse aloittanut aikaan 19.05.2008 klo 08:32 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä ei oikein tiedä itkeäkö katkerasti vai sarkastisesti. Jollain tavalla tunnen ansainneeni kohtaloni. Tätähän minä nämä viime vuodet olen pelännyt. Nykyisen mieheni kanssa kiinnostuimme (olemme nelikymppinen pariskunta ilman lapsia, joita ei ole haluttu) toisistamme, kun itse olin nuoruuden avioliitossa. Erosin ja meidän suhteemme alkoi rakentua aikaisemman erittäin pitkäaikaisen ystävyyden päälle.…

Käyttäjä Mousy aloittanut aikaan 06.05.2008 klo 23:50 kohteessa Aikuisen elämää

Seurustelen kuudetta vuotta mieheni kanssa, avoliitossa olemme elelleet jo parisen vuotta tuosta ajasta. Meillä on omat ongelmamme, mutta yksi niistä suurimmista tuntuu olevan minulle miehen perhesuhteet. Olen tottunut omaan perheeseeni ja sukuun, kaikki osaavat ottaa toisensa huomioon, puhuvat jos on sanottavaa, terveitä ihmisiä joita näen usein. Perhettäni käyn katsomassa kotopuolessa…

Käyttäjä RikuJ aloittanut aikaan 07.05.2008 klo 18:47 kohteessa Aikuisen elämää

Maaliskuun lopulla vaimoni ilmoitti hakevansa eroa 13 vuoden yhdessä olon jälkeen. Syitä on varmasti monia ja pelistä löydän niistä useimmat. Ja kun ei niihin menneisiin voi enää vaikuttaa, niin haluaisinkin löytää ajatuksia ja ehkä kokemuksenkin kautta hyväksi havaittuja neuvoja miten tästä voi päästä eteenpäin. Itsestäni tuntuu siltä ettei mitenkään. Kuluneen…

Käyttäjä maalla asuva aloittanut aikaan 07.05.2008 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää

Niin tuossahan se aihe tulikin. Minulla on sellaiset vanhemmat jotka ovat vieläkin kiinni minussa kuin kärpäset tarrapaperissa vaikka jo melkein 10 vuotta olen asunut oman perheeni kanssa. Ikää minulla on 28v. Lisäksi heille jos vähänkin sanon jotain epäkohtia perhe-elämästäni, heille se aiheuttaa jotenkin ylimitoitetun huolen ja sitten he ovat todella…

Käyttäjä hoftu aloittanut aikaan 13.04.2008 klo 19:58 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluaisin kertoa jotain joka rassaa, ja toivon niin paljon että löytäisin kaltaiseni ihmisen täältä, ettei tarvi olla yksin ihmeajatuksien kanssa.. Eli olen liian kiltti, teen kaiken, en sano vastaan kenellekkään, mielistelen ja samalla sisimmässänii tunnen että räjähdän. Saan ihme raivopuuskia, mua turhauttaa kaikki ja ahdistaa. Välillä osaan kyllä iloita…

Käyttäjä Puolukka aloittanut aikaan 06.05.2008 klo 19:03 kohteessa Aikuisen elämää

Miten voit, onko olosi yhtään helpottunut. Mitä olet tehnyt! Aina joskus kun käyn näillä sivuilla olen kurkannut kuuluuko sinusta mitään. Viestisi oli koskettava, ja monella meistä on ajoittain samanlainen tilanne/tunne. Toivon että olet jaksanut ja löytänyt jotain joka merkitsee sinulle ja antaa voimia huomiseen. Laita jokin merkki että olet olemassa.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: