Oletko saanut Jumalalta apua?

Oletko saanut Jumalalta apua?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 25.10.2008 klo 00:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 25.10.2008 klo 00:16

Minä olen uskovainen. sellainen synnytysalisuskovainen jioka uskoo siksi koska niin on tapana. Olen kateellinen niille ihmisille jotka kertovat kuinka Jumala/Jeesus ilmestyi heidän elämäänsä ja kaikki oli kunnossa.

Minä rukoilen, kiitän joka ilta menneestä päivästä, pyydän hyvää yötä, suojelusta ja varjelusta. Tässä minä vaan olen sekavineni ajatukseni. Joskua tuntuu, että aivan sama uskonko vai en, samaa paskaa kuitenkin on. Että tuntuu ettei Jumala välitä meistä vakioasiakasta vaan kaikki hyvä ja etuudet on tarjolla vain uusille asiakkaiselle.

Millaista apua sinä olet saanut? Oletko vaikioasiakas vai uusi?

Käyttäjä kirjoittanut 14.11.2008 klo 13:10

jatkuu.. minä taas käyn lut.jumalanpalveluksessa juuri sen vuoksi kun virret ovat niin kauniita. Orto. ei ole läheskään niin kauniita virsiä. Esmes Hoosianna ja Jumalan kämmenellä ja Kuule Isä pyyntö tää.
Ortodoksissa palveluissa käyn koska siellä on kaunista ja paljon ikoneja joita voi kumarrella ja sytyttää tuohuksia kuolleiden muistoksi.

Jumalan sanaa mie en mene kirkkoon kuuntelemaan, usein en tajua mitään mitä pappi puhuu. Ja pappi on ihminen, aivan tavallinen ihminen ominen murheineen kuten on viime päivinä voinut lukea. Olen menettänyt uskoni myös pappeihin.