miten pärjätä….

miten pärjätä....

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 01.01.2009 klo 17:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä raiko kirjoittanut 01.01.2009 klo 17:36

miten pärjään tai luovutanko?miehen 2lasta jotka ovat jo nuoriso eivät ole puhuneet minulle koko seurustelun ajan 2,5v mitään.jos itse olen yrittänyt puhua niin saan vastaukseksi epämääräistä piiipitystä ja pakenevat paikalta.sitten mies syyttää minua että en rakasta hänen lapsiaan.en halua yksin puhelua haluan kommunikointia.koko suhde on outo.mies harrastaa henkistä väkivaltaa minuun.mykkäkoulua,salailua,epäluottamusta,mitätöintiä.hän ei hauku mutta teot satuttavat henkisesti.hän ei lyö minua.tuntuu pahalta kun hän ensin sanoo rakastavansa mutta sitten kääntääkin takkinsa teoillaan.lasten äiti asuu tosi lähellä ja on heidän elämässään vahvasti mukana.ja meillä ei ole asumis rauhaa.mies ei koskaan ole kieltänyt että ex ei saa tulla kotiimme.minua se häiritsee paljon sillä lapset ovat jo 15v. ja 19v.joten he jaksavat kantaa laukkunsa itse…en kiellä heitä tapaamasta äitiään.mutta rajani on minullakin ja olen sanonut sen.saan koko ajan tuntea nahoissani että on vaan he neljä.ei ole me neljä.usein käy niin että mies menee hyvin mielin ulos ja soittaa ex.lle tai tyttärelleen.sitten hän on kuin myrskyn merkki kun tulee.alkaa mykkäkoulu.ja en taas tiedä mitä tein väärin…mikään puhe ei auta.kaikki asiat lopuksi käännetään minun syyksi,vaikka tekisin mitä.ja se tuntuu pahalta.olen yrittänyt keskustella,mutta turhaan.sama sirkus vaan jatkuu.

Käyttäjä Puolukka kirjoittanut 14.01.2009 klo 19:00

Kerrot asuvasi miehen ja hänen kahden teini-ikäisen lapsensa kanssa jotka eivät ole puhuneet sinulle koko aikana 2,5v mitään. Jos itse olet yrittänyt puhua niin saat vastaukseksi epämääräistä piiipitystä ja he häipyvät näköpiiristä. Tunnet että koko suhde on outo, mies harrastaa sinuun henkistä väkivaltaa, mykkäkoulua, salailua, epäluottamusta, mitätöintiä. Ja miehen exä on tiiviisti mukana kuvioissa.

Sanot ettei hän hauku, mutta jatkuvasti moittii ja mitätöi. Eikös se ole haukkumista?

Miksi ihmeessä olet siellä. Oletko pyykkikone ja siivooja, mikä on roolisi siinä perheyhteisössä. Ymmärrän että olet sinne mennyt, mutta luulisi että olisit jo lähtenyt sen sijaan että pähkäilet tilannetta, sinuahan kohdellaan kuin kutsumatonta vierasta.

Mikäkälainen ihmemies saa saa sinut sietämään tuollaista? Riittääkö että joskus sanotaan että rakastaa? On heppoinen peruste kun teot kertoo aivan muuta.