Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä Jatuli aloittanut aikaan 04.12.2008 klo 15:21 kohteessa Aikuisen elämää

Olen täällä viime kesästä lähtien lukenut ja kirjoitellutkin joskus. Aloitin silloin kun elämäni oli hirveän yksinäistä ja pelkäsin tulevaisuutta. Olen eläkkeellä (liian nuorena jouduin jäämään pois töistä) ja siksipä talous ja muu elämä meni ihan uusiksi. Sen jälkeen olen yrittänyt pysyä ”pinnalla” etten antais periksi, tehnyt välillä töitä (mutta niitäkään…

Käyttäjä melancoholic aloittanut aikaan 10.11.2008 klo 13:57 kohteessa Aikuisen elämää

Hyvää päivää vaan kaikille. Olen 22-vuotias miehenalku ja olen jo pitkään hakenut netistä tietoa masennuksesta ja vastauksia tietynlaisiin olotiloihin ja muutaman mutkan kautta löysin tämän sivuston ja ajattelin vähän kirjoitella elämästäni. Jospa täällä joku ystävällinen sielu osaisi auttaa minua takaisin sille tielle jota kuljin vielä 8 vuotta sitten. Eli… MENNEISYYS…

Käyttäjä aina ollut yhdessä aloittanut aikaan 03.12.2008 klo 23:10 kohteessa Aikuisen elämää

Kysynpä vaan teiltä puolisoilta,että mitenkä teillä menee?Joulukuussa ollaan.Joko on joulukortit kirjoitettu vai vietättekö yleensäkään joulua.Minulla on joulumieli rinnassa.Vai oletteko mieli maassa?Jos on niin,niin sittenpä yritetään vaan piristää itseämme ja toisiamme kirjoittamalla tänne palstalle,miltä tuntuu.Antaa vaan palaa miltä tuntuu.Oli sitten hyvä tai huono olo tai mieli.🙂🌻

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 26.11.2008 klo 15:20 kohteessa Aikuisen elämää

Pian on taas jouluaika valon ja rauhan juhla. Minulle se ei tänä vuonna ole mikään iloinen juhla vaan pikemminkin pelkään hiljaisia pyhä päiviä kotona. Jouduin lokakuun alusta lomautetuksi työstäni ja lomautus kestää vuoden loppuun. Yksinkertaisesti iski masennus joka jatkuu nyt lievänä. Teen osa-aikatyötä tehdäkseni jotain työtä. Pelkään jouluaikaa jonka joudun…

Käyttäjä aloittanut aikaan 21.11.2008 klo 12:42 kohteessa Aikuisen elämää

Onko ainut keino päästä katkeruudesta eroon tehdä itsemurha?

Käyttäjä Ukkomies aloittanut aikaan 24.11.2008 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

Psykiatri sai tietää masennuslääkkeen lopettamisesta vaimoni kautta, johon psykiatri kommentoi, ettet sinä taida masennuslääkettä enää tarvita.

Käyttäjä aloittanut aikaan 24.11.2008 klo 14:28 kohteessa Aikuisen elämää

Joka on aika vanha juttu mutta mie katsoin sen eilen eka kerran. Ja minullakin on se mielikuvitusystävä josta olen kertonut. Kun näette harhoja, millaisia ne on ja tajuatteko koko ajan sen olevan harha. Olisiko harhoista tärkeää puhua terpalle? Saa puhua muutakin elokuvasta, minä siitä pidin mutta samalla aloin pelkäämään omaa…

Käyttäjä Whatever aloittanut aikaan 21.11.2008 klo 07:41 kohteessa Aikuisen elämää

Onkohan muita joille on käynyt samalla tavalla. Eli: mä sairastuin masennukseen vuonna-00 ja jouduin nuorisopsykiatriselle osastolle. Sitä ennen olin yrittänyt itsaria jo vuosia aiemmin. Ollessani 12-vuotias. Nuorisolla mulle annettiin diagnoosiki vaikea masennus, ok. Olin tuolloin 15-vuotias. Sairaalassa olen sen jälkeen ollut lukuisia kertoja (siis noin 15 kertaa) erilaisin syin. Ahdistusta,…

Käyttäjä Mousy aloittanut aikaan 10.11.2008 klo 17:23 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä se johtuu? En minä tuntemattomille ala kiukuttelemaan. Enkä ensimmäisen vuoden tuntemisenkaan jälkeen. Mutta sen jälkeen… Etenkin jos olen paljon ihmisen kanssa. Mitä enemmän olen jonkun kanssa, sitä nopeammin sen aloitan ja sitä pahemmin kiukuttelen. Ärsyynnyn ihan pienistä, yksinkertaisista asioista. Esimerkkinä yksi aamu ärsyynnyin mieheen kun olen kuskannut häntä kilometrin…

Käyttäjä Jari J. aloittanut aikaan 10.11.2008 klo 19:58 kohteessa Aikuisen elämää

Sain edellisviikolla erään uuden psyykelääkkeen minua vaivaavaan tautiin. Lääke toimi itse asiaan mielestäni kohtalaisesti. Huonona ominaisuutenaan se lisäsi huomattavasti väsymystä. mitä pidempään olin käyttänyt lääkettä sitä väsyneempi olin. Muutamaa päivää ennen lääkettä mä pystyin kävelemään monta tuntia. Lauantaina en pystynyt olla kävelemässä 30 minuuttia pidempään. Lauantain aikana lääke (Zeldox) teki…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: