Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4607
Käyttäjä unelmoija aloittanut aikaan 17.01.2009 klo 17:50 kohteessa Aikuisen elämää

Kuulostaa aika kamalalta, ettei sinua oteta todesta mielenterveystoimistossa. Itse asiassa kuulosta aivan hirveältä. Sinä voisit tehdä valituksen hoitovirheestä. Onhan tuo jo vastoin lakia, että jätetään noin hoitamatta. Koita jaksaa! Tsemppiä!

Käyttäjä bigga aloittanut aikaan 12.11.2008 klo 17:27 kohteessa Aikuisen elämää

haluaisin kuulla mielipiteitä tästä: parisuhteeni päättyi muutama viikko sitten, ja olo on ollu todella huono. Tilannetta pahentaa läheisten ihmisten vähyys, paikkakunnallani on vain yksi todellinen ystävä, kenelle jutella, eikä hänkään ole aina tavoitettavissa. Entinen parisuhde on eron kynnyksellä luvannut olla avuksi kaikella mahdollisella tavalla, niin henkisesti kuin käytännön asioissa. Hän…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 01.01.2009 klo 17:36 kohteessa Aikuisen elämää

miten pärjään tai luovutanko?miehen 2lasta jotka ovat jo nuoriso eivät ole puhuneet minulle koko seurustelun ajan 2,5v mitään.jos itse olen yrittänyt puhua niin saan vastaukseksi epämääräistä piiipitystä ja pakenevat paikalta.sitten mies syyttää minua että en rakasta hänen lapsiaan.en halua yksin puhelua haluan kommunikointia.koko suhde on outo.mies harrastaa henkistä väkivaltaa minuun.mykkäkoulua,salailua,epäluottamusta,mitätöintiä.hän…

Käyttäjä Harri R aloittanut aikaan 20.12.2008 klo 04:05 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on tälläinen tilitystarina nyt pursuamassa. Jostakin syystä en ole hakeutunut/hakenut mistään mitään tukea ongelmiini, mutta nyt ajattelin sieluani keventää. Silti ahdistaa tämän esillepano, kun pelko tunnistamisesta tulee aika vahvasti mieleen. Elin nuoruuteni perheessä jossa tajusin vasta myöhään mädän kohdan olevan perheen isä. Hänelle ei ole diagnoosia tehty mistään kliinisesti,…

Käyttäjä Genesis aloittanut aikaan 04.01.2009 klo 08:18 kohteessa Aikuisen elämää

Sillä äitini oli 2kk sairaalassa virtsatietulehduksen vuoksi, lopulta annettiin monikirjoista amtibioottia sillä ei tiedettyä mikä häntä vaivaa, samalla häntä kuntoutettiin ja juuri ennen ”sydän halvausta” hän käveli yksin omin avuin kunnolla, ja oli enään päivistä kiinni ettei häntä oltaisi kotiutettu sillä hänelle tuotiin jo mukaan valmiiksi kotiin vietäväksi oma alusastia…

Käyttäjä MiiaV aloittanut aikaan 22.12.2008 klo 18:20 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on ollut masennusta, ailahtelevia tunteita jo teini-iästä lähtien ja kävin jo tuolloin psykiatrilla. Siellä vaan juteltiin, eikä oikeestaan pahemmin käsitelty, että mikä mua todella vaivaa. Siis elämä on siitä mennyt kuin höyhenellä, jota tuuli vie eteenpäin. Nykyään olen 26-vuotias. Minulla on todettu rajatila. Oikeastaan en edes tiedä, mikä se…

Käyttäjä Juureton aloittanut aikaan 25.12.2008 klo 09:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! En osaa käsittää… En tiedä kenen kanssa puhua, tuntuu vain siltä kun kaikki katoaisivat ympäriltäni. 15.12 eräs ystäväni kuoli ja eilen sain soiton pikkusiskoltani, että (biologinen) isäni kuoli. Hän kuoli siis eilen ja hyvin todennäköisesti hän on päättänyt elämänsä itse. Ihmiset kuolevat yksi toisensa jälkeen, kuka mahtaa olla seuraava?…

Käyttäjä Navajo aloittanut aikaan 26.12.2008 klo 14:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluaisin kuulla muiden kokemuksia ja ajatuksia henkisestä väkivallasta. Itselläni päättyi juuri suhde, jossa koin henkistä väkivaltaa, ainakin ajattelen niin. Sitten kuitenkin välillä tulee sellainen skitso olo, että kuvittelenko vain? teenkö käpäsestä härkäsen? jne. Jotenkin tuntuu, että jos kumppani löisi, raja olisi helpompi vetää. Mutta miten silloin, kun tavalliselta tuntuvat…

Käyttäjä Genesis aloittanut aikaan 31.10.2008 klo 13:24 kohteessa Aikuisen elämää

Huoh, elän vieläkin kuin puoli-unessa, joka päivä pitää ottaa 3h:n iltapäivätorkut jotta jaksan,muuten herään 03 yöllä pirteänä, äitini nukkui poies 28.03.08 enkä ikinä (onneksi) unohda sitä herkkää aikaa kun kävin hänen 3kk:n sairaalassa olon aikana pitämässä hänen kädestään kiinni, hieromassa kipeitä jäseniä ja syöttämässä häntä. lopulta sepelvaltimotauti kaatoi hänet. Asunto…

Käyttäjä goalseeker aloittanut aikaan 29.08.2008 klo 22:16 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin löytää kanssakulkijoita elämää kokeneista ihmisistä, joilla olisi vakavia tunnekaappauksia pelon suhteen. Olen tosissani yrittänyt kamppailla selittämättömän hylätyksitulemisen pelon kanssa. Olen puhunut joitakin vuosia sitten psykologille ja käynyt hypnoosissakin. Missään en ole päässyt kosketukseen pelon taustalla olevien syiden kanssa. Olen kuullut vanhemmista sodan käyneistä miehistä, jotka huutavat yöllä kauhusta. Minäkin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: