Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä Eläväinen aloittanut aikaan 27.05.2009 klo 13:15 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Mikä teitä muita on auttanut pääsemään elämässänne eteenpäin potkujen jälkeen? Minut irtisanottiin koeajalla kesätyöstäni. Työnantajani olisi odottanut minun osaavan heti työtehtäväni mutta pettyi minuun. Potkuista on nyt muutama päivä, ja ajattelen päivittäin, miten tylyn lähdön sainkaan. En saanut minkäänlaista varoitusta, eikä minulle toivotettu hyviä jatkoja. On pelottavaa, kuinka nopeasti…

Käyttäjä eskapolitsi aloittanut aikaan 10.07.2009 klo 02:41 kohteessa Aikuisen elämää

minulla on ihana vaimo, paremaa ei voisi edet kuvitella! muta miksi tämä ei riitä.. jos suutelen toistsa naistsa, niin uskomston mielihyvä täyttää mielini ja se vainoaa minua viikkoja, ei se eettä tein väärin, vaan miksen mennyt pidemälle, kun molemmin puolis haaluu olisi ollu! En koskaan ole hyväksynyt pettämista, missään olosuiteissa,…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 06.07.2009 klo 09:44 kohteessa Aikuisen elämää

Ulkona on kaunis sää, kesä on menoillaan. Mua ahdistaa… Tuntuu kurjalle, kun muut tulevat nauraen vastan kadulla ja itse piilottelee tuskan tuomia kasvoja pois muiden nähtävistä. Minulla on olut raskas vuosi takana. Paljon sairaalassa oloa kuntoutuskodissa elämistä. Raskasta. Asun siis kuotoutuskodissa. Tarvitsisin kyllä tuetumpaa hoitoa, mutta niitä ei vain ole…

Käyttäjä Kolperi aloittanut aikaan 04.03.2009 klo 11:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen parikymppinen tyttö ja olen koko elämäni noudattanut muiden toiveita oman elämäni suhteen. Menin lukioon, koska äitini halusi niin, olen aina näyttänyt siltä, miltä kulloinenkin poikakaverini on halunnut minun näyttävän, olen ollut hyvä koulussa koska tuntuu että ihmiset pitävät minusta enemmän silloin, olen laittautunut koska muut varmaan pitävät minusta…

Käyttäjä meebu aloittanut aikaan 28.04.2009 klo 06:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki! Onko täällä sellaisia, jotka ovat jääneet eläkkeelle jonkin sairauden aiheuttaman työkyvyttömyyden vuoksi? Haluaisin kuulla omakohtaisia kokemuksia asiasta.. Itse olen tällä hetkellä sairaslomalla (ollut melkein vuoden) vaikean masennuksen ja traumaperäisen stressin vuoksi.Sairastan myös vaikeaa astmaa ja pahoja allergioita, jotka osaltaan vaikuttavat työkykyyni. Ennen sairaslomaani olin 1,5 vuotta kuntouttavassa työtoiminnassa.Työtoiminta…

Käyttäjä Kolperi aloittanut aikaan 19.03.2009 klo 20:32 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Söin aiemmin Efexor depott-masennuslääkettä, mutta koska olen jo valmiiksi vähän ”yliaktiivinen” ihminen ja kärsin lievästi pakko-oireilusta, lääkkeeni vaihdettiin lääkärini kanssa keskusteltuani otsikossa mainittuun lääkkeeseen. En ole vielä vaihtanut lääkkeitä, mutta sen aika on ensi viikolla. Kertokaa minulle kokemuksianne tästä kyseistä lääkkeestä, jos viitsisitte. Oliko sivuvaikutuksia ja jos oli, niin…

Käyttäjä SuprA aloittanut aikaan 17.06.2009 klo 14:14 kohteessa Aikuisen elämää

Hei 🙂 Olen nuori naisenalku (20v) Ongelmani on masennuksen lisäksi yksinäisyys. Okei, olen parisuhteessa, mutta kaipaisin myös ystävää. Tottakai rakastan avopuolisoani mutta kaipaisin silti muutakin seuraa, ymmärrätte varmaan. Ala-asteella olin lievästi koulukiusattu mutta oli minulla pari ”kaveria” jotka tosin välillä syrjivät minua. Olen aina ollut sellainen jolle viimeiseksi soitetaan kun…

Käyttäjä Minttumari aloittanut aikaan 24.06.2009 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää

Luin muutaman viestin yksinäisyydestä. Melkein kaikissa mainittiin sana koulukiusaaminen. Se jäi kaivertamaan mieltäni sen verran, että oli pakko kirjoittaa aiheesta oma viesti. Tunnistan tuon saman yksinäisyyden tunteen jo lapsuudestani. En muista tarkkaan milloin kaikki alkoi, mutta yksinäisyys ja kiusaaminen kuuluivat selkeästi yhteen tuon koko lapsuuteni ja nuoruuteni ajan. En tiedä…

Käyttäjä nettityttö aloittanut aikaan 18.06.2009 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää

Olen juuri sairaalassa, vielä viikkon verran. Tunnen oloni siellä turvallisemmaksi kuin kotona. Se saa mut miettimään, tarvitsenko tosiaan tuettua asumista. Asun nyt jo tuetussa, mutta sen antama tuki ei kanna mua. Jännittää mennä kotiin perjantaina. Luultavasti hoitajat ovat tehneet tuon päätöksen jo sijastani, että joudunko muuttamaan pois kodistani . Pelottaa…

Käyttäjä tessu aloittanut aikaan 03.06.2009 klo 15:09 kohteessa Aikuisen elämää

onko muita kellä masentuneena ongelmia paiinon kanssa? olen malliesimerkki jojo-laihduttajasta.Mielialani laskee,painoni alkaa nousta.Herkkujen syöminen auttaa hetkellisesti,kuitenkin vihaan itseäni peiliin katsoessani.Tuomitsen itseni lihavuudesta ja silti *naps* avaan karkki pussin,se tyhjenee hetkessä ja etsin lisää syötävää. Olen aina ollut tunnesyöppö,mutta masentuneena se pahenee.alle puolessa vuodessa,en mahtunut yhtiinkään housuihin kaapista.Erosin kihlatustani,koska hän petti…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: