Aikuisen elämää

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4607
Käyttäjä banaali aloittanut aikaan 04.05.2010 klo 02:45 kohteessa Aikuisen elämää

Menetin sitten asunnon, vaimon, koiran, kaksi kissaa ja luottotiedot. Kissoista toinen on oletettavasti vielä hengissä, koira jäi auton alle. Vaimo vaihtoi vanhempaan ja varakkaampaan. Eipä siinä. Muutin omilleni ja jatkoin asioiden tekemisistä, kunnes sain tarpeekseni ja rupesin juomaan. Sitten lopetin sen ja suunnittelin tekeväni elämälläni jotain. Seuraavaksi minulla todettiin masennus…

Käyttäjä soineli aloittanut aikaan 06.05.2010 klo 11:20 kohteessa Aikuisen elämää

Kaipaisin kokemuksia ja ajatuksia yhtään samankaltaiseten ajatusten kanssa painineilta. Olen ollut pari vuotta masentunut, keskivaikeaa jopa välillä vaikeaa masennusta. Yritys on ollut itsellä kova opiskella kunnes vuosi sitten lopetin ja keskeytin koko homman. On tuntunut siltä että pakko olisi jaksaa ja suoriutua. Suicidiyrityksiäkin oli. Sairaalahoidoista ei ole ollut oikeastaan apua.…

Käyttäjä Elämää vaan aloittanut aikaan 04.05.2010 klo 15:29 kohteessa Aikuisen elämää

Tulossa sellainen elämänmuutos, etten millään voi ymmärtää. Eli talossamme havaittu iso kosteusvaurio, jonka seurauksena talon rakenteet pahoin vaurioituneet. Vielä mietitään kannattaako alkaa enää korjaamaan vai purkaa pois. Lainaa jäljellä 170 000 ja tulevaisuus hirvittää. Perheessä vaimo ja juuri koulua aloittava lapsi. Kukaan ei taloa osta – liekö pankki sitten laittaa…

Käyttäjä kahvimuki.. aloittanut aikaan 24.04.2010 klo 15:14 kohteessa Aikuisen elämää

Moi Mä kärsin todella kovasta fyysisestä uupumuksesta,kaikki on tosi raskasta ihan fyysisellä tasolla,kaikki on ponnistelua jopa keittiöön meno on työlästä tämän ollessa pahimmillaan. Olen käyny lääkärissä useampaan kertaan, verikokeet ja kaikki tutkimukset on ollu todella hyvät , lääkärin mukaan mulla on masennus,ahdistuneisuushäiriö ja uupumus. Sen tiedän itekki että kärsin ahdistuneisuushäiriöstä…

Käyttäjä kilttinainen aloittanut aikaan 07.04.2010 klo 12:02 kohteessa Aikuisen elämää

Minusta tuntuu tällä hetkellä (viime viikolla jo alkoi), että kuvittelen asioita, jotka eivät ole totta. Tuntuu pahalta kun sitten miettii, että mitä tämä taas oikein on. Pelottaa, ettei vain riistäydy käsistä. Tunne on ollut hyvin mitätön, mutta kuitenkin. En pysty edes katsomaan R-kioskin mainosta vuosisadan rakkaustarina, alkaa ahdistaa kun näen…

Käyttäjä DeepBlackSea aloittanut aikaan 27.04.2010 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää

Öisin heräilen hikoiluun ja sydämen hakkaamiseen. Ahdistaa ja tuntuu että kaikki kaatuu päälle. Ja tuo on vain lievä ilmaus. Pari kertaa olen jopa joutunut herättämään mieheni, kun minua on pelottanut niin paljon. Minua pelottaa kaikki. Kaikki päätökset mitä olen tehnyt, pelkään että ovat vääriä. Mitä jos rahat loppuu? mitä jos…

Käyttäjä Hibernative aloittanut aikaan 29.04.2010 klo 10:32 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Minkälaisia kokemuksia teillä on terapeuteista ja heidän antamastaan terapiasta? Mikä tekee terapeutista hyvän ja minkälaisia mahdollisia huonoja kokemuksia teillä on? Oletteko halunneet/joutuneet vaihtamaan terapeuttia ja jos, niin mistä syystä ja onko kela myöntänyt tukea uudestaan? Itse olen käynyt terapiassa n. 1,5 vuotta ja kohta pitäisi tehdä jatkohakemus kun kelan…

Käyttäjä aloittanut aikaan 27.04.2010 klo 13:09 kohteessa Aikuisen elämää

Miten toipua pettymyksestä, kun luuli olevansa jo terve ja onkin lääkärin mukaan vielä sairas?

Käyttäjä man80 aloittanut aikaan 28.04.2010 klo 13:30 kohteessa Aikuisen elämää

Moi kyselisin onko kellään kokemusta cipralex lääkkeen nostossa yli suositellun 20mg. Minulla lääkäri nosti 30mg vrk ja olo on todella väsynyt. Olen syönyt kyseistä lääkettä pitkään, eikä sivuvaikutuksia tullut.Vielä illaksi on muutama muu lääke.

Käyttäjä Eläväinen aloittanut aikaan 26.04.2010 klo 22:14 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen nuori nainen, jolla sosiaalisia vaikeuksia. Pitkään ajattelin, että vaikeuteni luoda ihmissuhteita johtuisi lähinnä ujoudesta. Sittemmin olen lukenut Aspengerin oireyhtymästä monia asioita, jotka yhdistän itseeni. En oikein tiedä, kuinka ihmisten kanssa ollaan. En osaa sanoa, helpottaisiko vai vaikeuttaisiko diagnoosi elämääni. Haluaisin kuulla etenkin niiden kokemuksia, joilla on todettu Aspengerin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: