Deprakinestä hulluksi?

Deprakinestä hulluksi?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 21.05.2010 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2010 klo 19:53

Minulle aloitettiin n viikko sitten Deprakine epilepsiaan. Kun kesällä on niin valoisaa ja olen valoherkkä ja sain pieniä kohtauksia koko ajan.

Minusta on tullut hullu kerrassaan. Olen älyttömän kiivas, ärtyisä, väsynyt ja kamala jano koko ajan.
Minulla on tunne, että voisin noin vaan itseni tappaa ilman mitään todellista syytä.
Minä en osaa millään tavalla tunteita selittää kelleen ja lisäksi mun pienet kohtaukset ovat loppuneet joten kaikki luulee, että asiani ovat kunnossa.

Jotensakin pelottavaa olla, jos kuolen vahingossa itsemurhaan.

Käyttäjä Piakristiina kirjoittanut 24.05.2010 klo 14:49

Kuulostaa aika kamalalta. Monilla lääkkeillä on tuollaisia vaikutuksia ja kannattaisi lääkärin kanssa keskustella noista oireista. Jos lääkäri vaikka voisi vaihtaa lääkkeen johonkin toiseen.
Äidilläni oli aikaisemmin aikamoinen määrä erilaisia lääkkeitä ja jotkut niistä eivät sopineet yhtä aikaa käytettäväksi. Seurasi huimausta ja ärtyneisyyttä ja jopa agressiivistä käyttäytymistä. Äitini meni toiselle lääkärille joka laittoi lääkkeet uusiksi ja heti olo helpotti. Äidilläni oli myös paniikkikohtauksia vanhoista lääkkeistä johtuen.
On todella ikävää jos itsetuhoiset ajatukset häiritsevät elämääsi.

Käyttäjä kirjoittanut 25.05.2010 klo 07:24

Kiitos vastauksestasi.
Lääke meneekin vaihtoon, sen määräsi sijaisneurolgi kun käyntini peruuntui lentokiellon takia viimeksi. Tuo lääkäri ei oikein tuntenut mun koko sairaushistoriaani ja meni lääkitys persiilleen.