Aikuisen elämää

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4569
Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 16.10.2010 klo 05:58 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 38-v. nainen ja ihmettelen jälleen kerran sydän ja sielu murtuneena, miksi minulle ei ole aitoa onnea ja rakkautta suotu? En tullut isäni kanssa toimeen, lähinnä hänen juopottelunsa ja alistavan käytöksensä takia. Takana on vuodet koulukiusattuna, olen kärsinyt mielialaongelmista, joihin on lääkitys menossa, nyt annostus hyvin pieni. Tapasin 22-v.…

Käyttäjä homelo aloittanut aikaan 26.09.2010 klo 21:23 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia kokemuksia teillä muilla on Sepramista? Mulle määrättiin Sepram 20mg kaks viikkoa sitten ahdistuksen ja paniikkihäiriön estoon. Ensimmäisen viikon aikana ahdistus oli kokonaan poissa jostakin kumman syystä, mutta toisesta viikosta eteenpäin on ollut suorastaan helvetillinen olo. Vaikutus kuulemma tulee vasta 2-4 viikon kuluttua lääkkeen alottamisesta :/ Olis kiva kuulla muiden…

Käyttäjä Aquaman aloittanut aikaan 05.10.2010 klo 21:18 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään kokemusta kaksisuuntaisen mielialahäiriön depressiovaiheesta, siitä selviytymisestä, keinoista ja lääkityksestä (Risperdal, Risperodon)? Itselläni diagnosoitiin kaksisuuntainen mielialahäiriö ja olen ollut 2 kertaa pakkohoidossa manian johdosta. Olen ollut toteamisesta lähtien hoidonvastainen ja myöskin sairaudentunnoton myöskin sen takia, koska manioiden välissä ei ollut masennusvaihetta olenkaan (outoa?) ja koska olo oli erinomainen. Siksi…

Käyttäjä Neuvoton(M) aloittanut aikaan 12.10.2010 klo 21:10 kohteessa Aikuisen elämää

Miten voin auttaa ystävääni joka on jo reilut pari vuotta ollut masentunut. Aina välillä tulee semmoisia aikoja milloin kaikki on hyvin ja on rento kaveri. Mut enimmäkseen on masentunut ja sulkeutunut omaan asuntoonsa pimeään. Kaikki johtuu siitä kun se ei oo saanut naista. Eikä ole koskaan seurustellut. Treffeillä on käynyt…

Käyttäjä Furris aloittanut aikaan 14.10.2010 klo 21:51 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen uusi täällä. Etsin apua ja mahdollisesti samaa kokeneita ihmisiä. Mulla diagnosoitiin 2-tyypin diabetes talvella ja sen kanssa olen nyt yrittänyt selvitä. Sairauteen liittyy voimakas väsymys joka tuntuu vain koko ajan jatkuvan vaikka lääkitys on päällä ja olen muokannut ruokavaliotani parempaan suuntaan. Töissä olen vetänyt itseni ihan piippuun ja…

Käyttäjä Nyyti1980 aloittanut aikaan 10.10.2010 klo 21:37 kohteessa Aikuisen elämää

Ongelmani pahanee päivä päivältä, en jaksa pukea vaatteita päällä, en jaksa käydä suihkussa istun vain sohvalla ja katson tv:tä. Aviomieheni vapaapäivinä saatan kyllä olla aktiivinen ja käydä ulkona ja tehdä asioita, mutta kun hän palaa töihin. On minulla taas lupa lösähtää sohvalle. Haluaisin niin kovasti tehdä jotain käydä vaikka ulkona…

Käyttäjä Ei voi ymmärtää.... aloittanut aikaan 21.07.2010 klo 12:51 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aloittamassa mielialalääkityksen,lääkäri määräsi Mirtazapinia 30mg/1 tabletti/vrk. Ylivilkkaaseen mielikuvitukseen,pelkään jatkuvasti jotain pahaa tapahtuvan jollekkin perheenjäsenelleni yms…myös uniongelmia helpottamaan. Tiedän että paino voi nousta,minulle se ei ole haitaksi,jos muutama kilo tulee. Kerrottehan kokemuksia,olen ”vähän” ennakkoluuloinen lääkkeiden kanssa😳 Minulla on muitakin viestiketjuja täällä,joista selviää syyt jatkuviin pelkotiloihin.

Käyttäjä aurinkojää aloittanut aikaan 13.10.2010 klo 17:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! En ole varma, kirjoitanko nyt oikealla palstalle.. mutta koen, että haluisin kirjoittaa tästä asiasta johonkin. Päiväkirjani sivut ovat täynnä kirjoituksia, mutta ne ovat tarkoitettu vain itselleni. Nyt haluaisin kirjoittaa tästä niin, että muutkin voisivat lukea ja ehkäpä mahdollisesti jopa kommentoida asia.. Olin niin iloinen, spontaaninen, rohkea ja aina niin…

Käyttäjä suklaasorsa aloittanut aikaan 29.09.2010 klo 18:04 kohteessa Aikuisen elämää

Menetin lapseni sairaudelle kahdeksan vuotta sitten. Seitsemän vuotta sitten hän kuoli, niin kuin minäkin. Hän fyysisesti, minä henkisesti. Siitä lähtien olen haronut apua joka puolelta. Suurin osa ystävistä kaikkosi kuoleman myötä. Perheemme muuttui – näkymättömäksi. Meitä ei enää ollut ihmisille. Kirjoittamisen on sanottu auttavan, koetan siis sitäkin. Sairastuin masennukseen noin…

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 03.10.2010 klo 18:54 kohteessa Aikuisen elämää

Elämäni alkoi pikkuhiljaa nousemaan ylöspäin miehen kuoleman jälkeen vaikka tuosta tapahtumasta onkin vasta 10kk. Sain osa-aikatyötä ja sen lisäksi päätin käydä lukemassa palvelukodissa iäkkäille ihmisille. Viime viikolla tuli puh.soitto että meistä on tehty nimetön lastensuojeluilmoitus. Olin aivan ihmeissäni ja päässäni pyöri miljoona asiaa mitä olen tehnyt väärin tai onko jotain…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: