Aikuisen elämää

9 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4570
Käyttäjä Leenu80 aloittanut aikaan 09.10.2010 klo 01:43 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 30-vuotias nainen, joka kärsii masennuksesta. Olen jo aiemmin siitä toipunut (tai sitten se on ollut vain lievempi rakkauden ja raskauksien+lapsien takia) ja nyt elokuussa hakeuduin lääkäriin koska tunsin masennuksen uusineen. Minulle lykättiin vain Venaflaxin resepti kouraan ja nyt ilmeisesti vain seurataan miten ne tehoavat. Minulla on käyntejä tästä syystä…

Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 21.10.2010 klo 20:25 kohteessa Aikuisen elämää

Kävin viikonloppuna hakemassa päivystyksessä apua ahdistukseen ja sain reseptillä pameja, ahdistus on alkanut helpottaa ja kait se mielialalääkkeen lisääminenkin auttoi. Mies ei vastannut minun sähköpostiini mitään, joten totesin,ett taitaa olla selkärangaton luuseri. Hän ei varmasti parisuhteissakaan puhu vaikeista, mieltä painavista asioista, vaan luikkii pakoon. Eräs miespuolinen tuttukin sanoi, että minä…

Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 16.10.2010 klo 00:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lähes neljäkymppinen nainen,perheetön.Seurustelusuhteita on takana muutamia, ensimmäinen mies oli petturi, toinen avomieheni oli ilkeä, tunnekylmä ja rahanahne mies, kolmannelle vain luonto ja siellä kulkeminen merkitsi jotain. Hän ei hyväksynyt minua omana itsenäni. hän matki minun ilmeitäni ja puheitani. Olin n. neljä vuotta yksin ja tapasin netin kautta kesällä kivan…

Käyttäjä riitu3 aloittanut aikaan 23.10.2010 klo 11:22 kohteessa Aikuisen elämää

Työpaikkani ilmapiiri on muodostunut sellaiseksi, että olen ”katkeamispisteessä”. Olen työskennellyt yli 20 vuotta samassa työpaikassa. Olen tullut hyvin toimeen työtovereiden ja päälliköiden kanssa, kunnes työpaikkani tehtiin muutoksia ja sain uuden pomon. Olin äitiyslomalla silloin kun järjestelyt tapahtuivat ja innolla palasin työhön vuoden poissaolon jälkeen, uuden johtajan vastaanotto pöyristyttävää. Uusi johtaja…

Käyttäjä johkuilija80 aloittanut aikaan 20.10.2010 klo 17:36 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä sitten pitää tehdä jos ei vaan enää jaksa. Onko silloin pakko väkisin täällä taapertaa? Miksi ei ihminen saa itse päättää mitä tehdä? Jos on yksinelävä työssäkäyvä itsenäinen aikuinen ihminen, niin miksi en saa elämääni päättää jos tuntuu siltä ettei tässä ole mitään pointtia. Olen sairastellut nyt kolme vuotta. Nyt…

Käyttäjä vivena aloittanut aikaan 21.10.2010 klo 16:34 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen 19-vuotias tyttö ja olen perheeni (isä ja pikkusisko) hyvin huolissamme äidistäni. Tänä aamuna hän rikkoi raivoissaan lasioven ja sen jälkeen tuli retuuttamaan minua vielä nukkuessani ja laukomaan tappouhkauksia, koska oletti minun vieneen hänen kampansa. Äiti saa näitä agressiivisia sekopäisiä kohtauksia kerran tai pari vuodessa ja ne kestävät parin…

Käyttäjä DigitalMunkey aloittanut aikaan 15.10.2010 klo 12:59 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille, olen 43 vuotta vanha brittiläinen mies. Olen asunut ja työskennellyt täällä jo yli vuosikymmenen ajan. Olen työskennellyt syntyperäinen opettaja Englanti 6 vuotta. Ennen tätä freelancerina 5 vuotta. Loppupuolella aloin tutkii palaavat yliopiston päivittää BSC MSC ja tarjosi ulkomailla. Sekä vaimoni ja minä olimme innoissaan ajatuksesta aloittaa uudelleen uudessa…

Käyttäjä avuton auttaja aloittanut aikaan 16.10.2010 klo 20:00 kohteessa Aikuisen elämää

avuton auttaja 16.10.2010 klo 19.57 avuton auttaja Hei! Olen keski-ikäinen nainen Itä-Suomesta. Työskentelennsairaanhoitajan erikoissairaanhoidossa. Teen jatkuvaa kolmivuorotyötä ja työ on kiireistä, sekä fyysisesti ja henkisesti kuormittavaa. Työ on silti yksi tärkeimmistä asioista elämässäni. Mieheni jäi työttömäksi vuoden alusta ja alkon käyttö on lisääntynyt tuntuvasti sen jälkeen. Mieheni on juonut n.…

Käyttäjä MarjaJ aloittanut aikaan 17.10.2010 klo 17:03 kohteessa Aikuisen elämää

Koska itsemurhaa ei saa tehdä ja ihmisiä Suomessakin katoaa joka päivä, niin kriminalisoidaanko katoaminen kuten itsemurha? Eli saanko kadota ikuisiksi ajoiksi?

Käyttäjä dezing aloittanut aikaan 18.09.2010 klo 08:04 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on tosiaan ollut elämässäni lievää alkoholistisuutta ja alkoholin alaisena saatoin pettääkin kumppania ja tehdä vaikka mitä tyhmää. Ehkä join ahdistukseeni suurimman osan, mutta joka kerta se meni siihen etten pystynyt kontroloimaan itseäni. Kaikesta huolimatta miesystäväni on pysynyt rinnallani. Mutta kärsin myös yliampuvasta mustasukkaisuudesta, voin saada paniikin kun hän edes…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: