Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä topcat aloittanut aikaan 03.08.2010 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Masennus, ahdistus, unettomuus, painonlasku, viiltely, itsemurha Tulevaisuuden menetys, kodittomuus, velat Riidat, tappelut, loukkaukset, arvottomuus, syyllisyys, tuen puute Alkoholi, huumeet Terapia, väärät lääkkeet, lääkkeiden puute, sairaala Pako, unohdus, uusi elämä? Auttavainen, ymmärtävä, aina läheisen tukena Parantunut, iloinen, hauska, vahva Turta, tyhjä, epäröivä, pelokas Ärtyisä, vakava, väsynyt, surullinen ”Tarvitsetko muuta, voinko tehdä…

Käyttäjä MarjaJ aloittanut aikaan 04.11.2010 klo 07:22 kohteessa Aikuisen elämää

Olen taas menossa psykoosiin. . . Mitä tehdä? En kuitenkaan ole sairas eikä minua voi hoitaa. Kyllä, syön lääkkeitä ja käyn terapiassa ja olen ollut 2 kertaa pakkohoidossa. . . . Kamala tunne mutta kun minua ei mikään vaivaa. . . En vain pysty olemaan olemassa. . . . Mitä…

Käyttäjä poropeukalo aloittanut aikaan 23.12.2009 klo 13:55 kohteessa Aikuisen elämää

Lemmikkien hyväätekevästä vaikutuksesta ei ole taidettu kauheasti täällä puhua. 😐 Minun henkeni on suorastaan kissani pelastanut. 😍 Lapsena kävelin unissani kerran lääkekaapille. Kissani herätti äitini huudoillaan. Pari vuotta sitten olin niin synkissä mietteissä, että päätin tappaa itseni. Ensin olisi pitänyt kissa päästää hengestään. Kysyin kissaltani, haluaako se kuolla. Vastaus oli…

Käyttäjä aloittanut aikaan 26.10.2010 klo 13:48 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikka joulusta pidänkin ja laitoin jo jouluvalot pihakuuseen, en siti haluaisi viettää tätä joulua. Koska asun Lapissa, on jouluhössytys jo menossa. Ahdistaa, haluaisin lähteä pois mutta missä ei olisi joulua?

Käyttäjä tyttökuun sillalta aloittanut aikaan 17.10.2010 klo 20:44 kohteessa Aikuisen elämää

nyt ei ole psykiatriaa saatavana olen kuntouttavassa työssä joka aiheuttaa lisää masennusta kun ei ole mitä tekisi pitää itse keksiä työ.ja työ ympäristö on aika tunkkanen ilma.mua ei kuunnellavaikka itse tiedä milloin on masennus saa otteen ja vie mua synkyyteen.pitääkö tosiaa tehde itselle jotain että hoitoa saa.onko jollakin muulla kokemuksia..😑❓😯🗯️

Käyttäjä Dobberit aloittanut aikaan 01.11.2010 klo 14:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 24 vuotias ja elämässäni ovat tapahtuneet niin konkurssi, talon menetys, ystävän kuoleminen syöpään, vanhempien avioero ja miehen pysyvä vammautuminen. Jotakin mainitakseni. Suurin osa näistä tapahtumista ovat jo melkein 2 vuotta sitten tapahtuneita, mutta nyt taas alkavat nousta mieleen joka päivä. Tuntuu että omalla perheelläni on kirous yllä, ettei meillä…

Käyttäjä mawi aloittanut aikaan 23.10.2010 klo 20:12 kohteessa Aikuisen elämää

voin oikeesti olla katkera ja vihanen siitä että mua on hyväkskäytetty? kuka katon vaan et se joka teki (on läheinen) menee ja etenee elämässä vaan.. oonko vaan katkera kusipää niin kun tutut sanoo, vai onko joku aika millon pitäis osata antaa vaan olla?

Käyttäjä aloittanut aikaan 04.05.2010 klo 11:48 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia pakko-oireita tai pakkoajatuksia sinulla on? Häiritseekö ne kuinka paljon elämääsi? Minulla nyt on esillä, että haluisin työpaikalla kaiken olevan joka päivä samassa järjestyksessä ja samassa aikataulussa. Mikä ei kyllä onnistu, kun toiset työntekijät elävät omaa elämäänsä. kohta kai räjähdän ja yritän huutamalla saada heidä kuriin.

Käyttäjä Arska80 aloittanut aikaan 31.10.2010 klo 16:06 kohteessa Aikuisen elämää

Miten elämä osaakin taas muuttua henkisesti näin rankaksi? Masentaa, ahdistaa, väsyttää ja yksinäisyys kalvaa. Olen kaikenlisäksi vielä mennyt ihastumaan tyttöön, jota en voi saada. Tämä tyttö on mulle tosi hyvä ystävä, enkä siksi halua edes paljastaa hänelle mitä tunnen. Parempi näin, etten menetä hyvää ystävää, sillä vaistoan selvästi, että tunne…

Käyttäjä MarjaJ aloittanut aikaan 31.10.2010 klo 15:21 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa. . . Mutta en halua myöntää sitä. . . . Haluaisin sairaalaan suljetulle, mutta en halua myöntää sitä. . .

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: