Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4573
Käyttäjä Ajopuu aloittanut aikaan 03.11.2010 klo 13:56 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenellekään muulle tullut vastaan tilanne jossa joutuu olemaan aloittamatta tai lopettamaan kesken terapian liian kovien maksujen vuoksi? Itse en voi aloittaa terapiaa koska Kelan korvausten jälkeen jää liian suuri summa omavastuuta kuukaudessa. Työmatkoihin menee kuussa sen verran paljon (200 km/pv), ettei tuo omavastuu mahdu enää budjettiin. Terapiaa suosittelivat työterveyslääkäri,…

Käyttäjä Helin aloittanut aikaan 10.11.2010 klo 14:31 kohteessa Aikuisen elämää

Tartteisin mielipiteitä, kannustusta, apua yms.. sillä olen aivan yksin tilanteessa, minulla ei ole ketään jolle puhua. Kesällä tuli avoero. Syynä se, että petin miestäni. Tosin päätin erota ,koska koin pettämisen olevan väärin. Rakastuin tähän uuteen mieheen joka halusi perustaa perheen kanssani. Muutimme yhteen ja koko kesä oli mielettömän ihanaa olimme…

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 29.10.2010 klo 15:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen viimeisen kuukauden aikana saanut seuraavanlaisia oireita selkeästi kolme kertaa: – Kroppani läpi menee pistelevä kuuma aalto joka jättää jälkeensä heikkoa oloa, vapinaa ja huimaavaa oloa (huimausta ei ole kuitenkaan) Tämän jälkeen kun mitaan paineet niin tulos on seuraava: verenpaineeni on n. 150/85 ja pulssi yli 90. Normi arvoni ovat…

Käyttäjä aloittanut aikaan 08.11.2010 klo 20:01 kohteessa Aikuisen elämää

Mikä saa toisen äidin elämään lastensa vuoksi ja miksi toinen äiti ei viitsi elää edes lapsensa vuoksi?

Käyttäjä Horisontti aloittanut aikaan 22.10.2010 klo 22:37 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille. Ihan kaikkia viestejä en jaksanut selata rivi riviltä, käsiteltäisiinkö jo omani kaltaista tilannetta jossakin niistä. En nimittäin jaksa uskoa, tai ainakaan halua, että olisin yksin tilanteeni kanssa. Elämäni on sanotaanko kymmenen vuoden sisällä kokenut valtavia mullistuksia, joista olen mennyt läpi siten, että nyt seison pystössä lievästi kyynisenä, mutta…

Käyttäjä manicpanic aloittanut aikaan 13.10.2010 klo 21:18 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä voimaa olla? Tuntuu, ettei mikään innosta tai kiinnosta. On ilkeää seurata vierestä kuinka puoliso kärsii katsoessa omaa eloani. Miten saada toinen ymmärtämään, ettei masennus/alakulo/puhumattomuus johdu tai ole riippuvainen hänestä? Kovasti etsin itselleni vertaistukea; ryhmää, kummia -ihan mitä vain! Jos joku tietää ryhmistä Turun alueella??? 😯🗯️ Töistä olen ollut poissa…

Käyttäjä laku2 aloittanut aikaan 09.11.2010 klo 22:41 kohteessa Aikuisen elämää

Surullinen ja saamaton olo.2v.eläkkeellä olo,muuttomatka Espanjaan ja kipin kapin takaisin,viime talvi meni nopeasti Karibialla-Aasiassa-Ausraliassa.Kesäkin meni puutarhatöissä,lastenlasten kanssa.Entä nyt?!Mieheni on alkoholisti,ryyppyajat lyhyitä siis päivän tai kaksi kestäviä,hänkin ollut sairaseläkkeellä n.10v.Myin omakotitalomme ja nyt asumme pääkaupunki seudulla pienessä ja vanhassa torpassa,joka on kunnostettu nykyaikaiseksi,mutta säilytetty lähes 200v.vanhat pirtin seinät,katto lattia,ovet ym.suihku on,saunaa…

Käyttäjä homelo aloittanut aikaan 06.11.2010 klo 20:17 kohteessa Aikuisen elämää

Mikä teillä muilla antaa motivaatiota liikkumiseen, liikunnan harrastamiseen? Mulla ei ole mitään motivaatioo ja liikkua pitäis. Aika mahdoton yhdistelmä 🙄

Käyttäjä FKimmo aloittanut aikaan 14.10.2010 klo 16:36 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa, olen 33-vuotias mies ja elämäni on tällä hetkellä hyvällä mallillaan, olen löytänyt parisuhteen ja käyn itseäni kiinnostavissa töissä. Olen persoonaltani tällä hetkellä ulospäinsuuntautunut ja erittäin hyvällä itseluottamuksella varustettu henkilö. Olen myös erittäin empaattinen, ja elän usein enemmän muiden kautta kuin itseni ja tahdonkin tehdä niin. Mutta, persoonani muuttui täydellisesti…

Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 07.11.2010 klo 12:27 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjottelin tässä joku aika sitten tänne palstalle tästä miehestä, johon aloin tuntemaan syvempiä tunteita ja joka antoi ymmärtää olevansa minusta kiinnostunut. Aika vähän tapailimme hänen hyvin hektisen elämäntilanteensa vuoksi. Miksi mies päästi tilanteen niin pitkälle, että tunteita alkoi jo syntyä? Nyt koen kamalaa syyllisyyttä, koska laitoin lähes kolme viikkoa takaperin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: