Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4611
Käyttäjä Onneton3 aloittanut aikaan 28.11.2010 klo 18:38 kohteessa Aikuisen elämää

Jokin aika sitten vuodatin tuntojani palstalla, kun en löydä elämääni miestä. Löysin kyllä,mutta hän särki sydämeni ja itkin isot itkut ja söin ahdistukseeni lääkkeitä. Kun hyväksyin tosiasiat aloin voimaan paremmin ja sain jätettyä lääkkeet,jotka olivat tarkoitettukin tilapäiseen käyttöön. Löysin netistä toisen miehen melko samantien, hän oli aivan erilainen kuin kukaan…

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 08.12.2010 klo 21:43 kohteessa Aikuisen elämää

mulla on ollut nyt viikon ajan äärimmäisen ahdistunut olo. rintaa ”puristaa”, vaikea keskittyä mihinkään, väsymys, mikään ei jaksa kiinnostaa (ei sitä vähääkään mitä ennen), olen niin väsynyt. en osaa katsoa eteenpäin,kun kaikki voimat menee kun yritän selvitä taas seuraavaan päivään. on niin raskas olo☹️ turhauttaa ja tuntuu pahalta,kun olen niin…

Käyttäjä Mepa aloittanut aikaan 18.11.2010 klo 13:46 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen sairastanut toistuvaa masennusta jo nelisen vuotta. Nyt sain lähetteen erikoissairaanhoidon puolelle melko vahvan kaksisuuntaisen mielialahäiriön epäilyn vuoksi. Haluaisin kuulla teidän kokemuksia sairaudesta. Itselläni on tällä hetkellä hieman sekavat fiilikset, toisaalta helpottavaa, toisaalta pelottavaa.

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 05.12.2010 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää

Eli kuten tuolta toisesta ketjusta moni on varmasti lukenutkin, niin oma äitini sairastaa skitsofreniaa ja täten hänellä on ollut psykoosi myös. Nyt kuitenkin olen alkanut miettimään paljon tuota psykoosia. Eli olen jo pitkään pelännyt psykoosin ja varsinkin skitsofreniaan sairastumista. Tuota pelkoa on esiintynyt nyt kokonaisuudessaan jo 5:sen vuotta, mutta tuo…

Käyttäjä Elämän vaikeus aloittanut aikaan 28.11.2010 klo 22:38 kohteessa Aikuisen elämää

!4-vuotiaana tapasin unelmieni miehen,hän vaikutti ikäistään kypsemmältä ja tiesi kuinka naisia kohdellaan. !6-vuotiaana jo muutimme yhteen ja ensimmäinen lapsemme syntyi ennen kuin täytin 18. Silloin alkoi sellainen aika jota en ollut edes osannut pelätä. Kun lapsi itki enkä tuoreena äitinä osannut sanoa miehelleni itkun syytä, hän vei lapsen toiseen huoneeseen…

Käyttäjä aloittanut aikaan 26.11.2010 klo 18:10 kohteessa Aikuisen elämää

tämä elämä perjantai-iltana. On kuulemma vuoden vilkkain viikonloppu eli pikkujoulua useat viettää. Mua ei kukaan hoksannut kutsuä mihinkään juhlaan.

Käyttäjä paupiii aloittanut aikaan 29.11.2010 klo 12:23 kohteessa Aikuisen elämää

Pelottaa, pumppu hakkaa, kädet tärisee, maha menee löysälle, huimaa ja pyörryttää. Eikä mitään sen kummempaa kuin töihin lähtö työpaikalle, jossa olen ollut noin 6 vuotta töissä. Kaupan kassa ja muut myyjän työt. Yhtä helvettiä. Kaikki alkoi noin 3 vuotta sitten, kun elämäntilanteeni muuttui pojan syntymän myötä. Kaikki on ollu hiukka…

Käyttäjä pomegranate aloittanut aikaan 30.11.2010 klo 06:34 kohteessa Aikuisen elämää

Eikä ennätä taas pysähtyä paljon miettimään. Tahtoisi aamuisin vain jäädä nukkumaan taas. Ja silti se tietty työmoraali pakottaa nousemaan ylös ja pinnistämään väsymyksestä huolimatta. On pakko tehdä, koska muuten jää jälkeen velvollisuuksistaan. Nyt huomaan taas itsetuhoisten ajatusten palanneen. Mietin suihkussa synkkiä. Vaikkakin irroittaudun aamuisin näistä ajatuksista, niin niiden olemassaolo huolettaa.…

Käyttäjä myself aloittanut aikaan 28.11.2010 klo 15:57 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on ensimmäinen kerta, kun koitan avautua täysin ulkopuolisille. Asiasta en voi läheisillenikään puhua ja ainoa ihminen kenen kanssa asiasta pitäisi pystyä puhumaan ei vastaa viesteihini ja kuvittelee minun olevan vain jotenkin sekaisin päästäni tämän asian vuoksi. Eli tapailin 3kk erästä miestä. Hän oli erittäin kohtelias, hyvännäköinen ja muutenkin juuri…

Käyttäjä dezing aloittanut aikaan 06.10.2010 klo 20:27 kohteessa Aikuisen elämää

Onko ketään syönyt kyseistä lääkettä? Mitkä ovat olleet sivuvaikutuksia? Onko ketään saanut tuosta liikahikoamista tai painon nousua? Itsellä tuntuu tuosta lääkkeestä hiki virtaavan , millä sen saisi aisoihin :S?

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: