Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä tuutikki11 aloittanut aikaan 10.04.2012 klo 12:37 kohteessa Aikuisen elämää

☹️Itselläni masennus jo 20-vuotta.Välillä aivan maassa,lääkkeet eivät auta,yritetty kymmeniä erilaisia.Itse uskon,et masennukseni johtuu yksinäisyydestä joka minun kohdallani totaalista.Mies on ,hän ei ymmärrä kun on itse terve,mielessä itsemurha-ajatukset lähes päivittäin,en ymmärrä itsekään kuinka selviän päivästä toiseen😞

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 09.04.2012 klo 23:01 kohteessa Aikuisen elämää

Mä pelkään ettei mun elämä ikinä muutu,en osaa edes uskoa ja luottaa siihen että mulle tapahtuu jotakin hyvää. olen kuin tuuliajolla,tosi epävarma itsestäni, välillä ihan mietin kuka oikein olen. Minuus hukassa jollain lailla.. Olen tehnyt asioita joita häpeän ja kadun suunnattomasti,en uskalla niitä edes kirjoittaa saati ääneen sanoa kenellekään😳 Se…

Käyttäjä Kuuma tyhjyys aloittanut aikaan 09.04.2012 klo 00:39 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, kirjoitan koska en tiedä mitä muuta tehdä. Copy/pastaan tähän kirjeen, jonka kirjoitin juuri psykologilleni; hän pyysi minua kirjoittamaan esittelytekstin itsestäni ja tilanteestani. Jotenkin vain haluan oksentaa pahan oloni johonkin ja toivoa, etta joku voisi auttaa minua. Itsekästä. Olen 25-vuotias nainen, ja minulla on ihania ystäviä, mutta mikään ei tunnu…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 12.03.2012 klo 12:27 kohteessa Aikuisen elämää

Onko sinulla pakko-oireita? Kerro tarinasi! a) On, ja ne haittaavat elämääni, koska… b) On, mutta ne eivät haittaa elämääni, koska… c) Niitä oli aiemmin, näin selvisin… d) Ei ole, mutta läheiselläni… Kysely on mielestäni hyvä tapa nostaa kissa pöydälle ja puhua pakko-oireista avoimesti. Yleensä ihmiset tuntuvat vaikenevan niistä, varsinkin jos…

Käyttäjä Motukka aloittanut aikaan 02.04.2012 klo 10:04 kohteessa Aikuisen elämää

Huh huh.. seinät tässä kaatuu päälle. Päivät sairaslomalla ollessa on mennyt siihen pisteeseen että istun kotona, yksin, netissä. Ulosmeneminen on ihan hirveää, pakko kuitenkin mennä että koira saa edes pakolliset lenkit. Olen yli kolmekymppinen, lapseton, parisuhteessa mutta emme asu yhdessä. Kaksi burn-outtia työssä, välissä vaihdoin alaa mutta asennoitumiseni työhön ei…

Käyttäjä Oryx aloittanut aikaan 31.03.2012 klo 21:03 kohteessa Aikuisen elämää

Aloitetaan nyt lääkkeistä. Minulle on määrätty ahdistukseen, levottomuuteen ja tuskaisuuteen päivälääkityksenä kaiken kaikkiaan 2x2mg Rivatrilia, 3x50mg Ketipinoria ja 2x50mg Levozinia. Ylitän tuon annoksen lähes säännönmukaisesti, mutta sittenkään se ei auta tähän äärimmäiseen tuskaisuuteen. Toisaalta ei ole mitään tekemistä ja turhaudun, mutta kun tekemistä sitten ilmaantuu, menen täysin lamaan ja toimintakyvyttömäksi.…

Käyttäjä Leskenlehti aloittanut aikaan 28.03.2012 klo 16:59 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pitkään miettinyt mistä voisi saada tukea elämän kriiseihin, ja nyt löysin tämän kanavan🙂 Kerron siis oman tarinani. Olen kolmekymppinen naimisissa oleva nainen. Avioliittomme on onnellinen eikä miehessäni ole sinällään mitään vikaa. Nyt kolmekymppisenä olen joutunut kamalan kriisin pyöritykseen joka meinaa viedä yöunetkin välillä. Olemme yrittäneet 5 vuotta ostaa omaa…

Käyttäjä ElämänValo aloittanut aikaan 29.09.2011 klo 16:20 kohteessa Aikuisen elämää

Meitä on monia, jotka kärsii jostakin. Jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Ajattelin avata ketjun ”musiikkiterapia” hengessä. Ideana olisi että voisi laittaa linkkejä youtubeen (tai muuhun vastaavaan palveluun) jostakin elämää antavasta, kannattavasta voimasta, haavoja parantavasta, toivoa huomisesta, lohtua pitää kynttilää suojassa sateelta jne. musiikkikappaleesta. Mitä itse olet viime aikoina kuunnellut ja…

Käyttäjä Teletappi aloittanut aikaan 04.03.2012 klo 13:19 kohteessa Aikuisen elämää

Mielenterveysongelmat pysäyttävät ihmisen. Ja niin niiden on tarkoituskin. Olen kokenut psykooseja, masennusta, itsetuhoisuutta. Sillä kaikella on ollut tarkoitus saada minut ajattelemaan syvemmin, näkemään asiat eri tavalla. Psykoosi romutti kaiken vanhan, muutti maailmakatsomustani. Paluuta vanhaan ei ole, laput silmiltäni ovat poissa. Enää en syö lääkkeitä, enkä tule niitä koskaan vapaaehtoisesti syömäänkään.…

Käyttäjä kaltzu aloittanut aikaan 24.03.2012 klo 00:51 kohteessa Aikuisen elämää

Täältä varmaan löytyy muitakin, joilla alkoholin käyttö on jossain vaiheessa lähtenyt lapasesta? Haluaisin kuulla kokemuksia lopettamisesta. Tässä mun taustaa: Olen 25-vuotias nainen. Olen sairastanut masennusta noin 11 vuotta, viimeiset 4 vuotta lääkityksellä. Takana myös syömishäiriötä ja paniikkikohtauksia. Olen aina juonut isoja määriä kerralla. Viimeisen puolen vuoden aikana myös juomiskerrat alkoivat…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: