Nettipeli-pikavippikierre

Nettipeli-pikavippikierre

Käyttäjä jeanna aloittanut aikaan 14.03.2012 klo 21:07 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jeanna kirjoittanut 14.03.2012 klo 21:07

Heippa. Kirjoitin tänne kun en kehtaa kenellekkään asiasta kertoa ja yksin on raskasta yrittää miettiä ja saada tolkkua näihin asioihin. Olen 20-vuotias nainen minulla on 1,5vuotias tytär ja olen ollut puolisenvuotta pikavippien kierteessä. En muista kuinka tämä sai edes alkunsa, mutta nyt on pikavippejä eri firmoilta varmaankin n.1000e edestä eikä ole varaa maksaa takaisin. Olen pelihimoissani ottanut vippejä ja rahat hävittyäni ottanut epätoivoisesti lisää voittaakseni edelliset takaisin….monelle varmasti tuttu kuvio. Olen peliongelmien kanssa tahinut jo monta vuotta. Inhotan itseäni, tekisi mieleni päättää päiväni mutta pieni tyttäreni auttaa jaksamaan. Olen uhrannut aikaani pelaamiseen, jonka olisin hänen kanssaan voinut viettää. Sen sijaan olen istunut perseelläni tietokoneenvieressä ja hakannut monta sataa euroa betssoniin vaikka olisin voinut noutaa hänet päiväkodista ja nauttia elämästäni. Auttakaa. Tietääkö joku onko osuuspankista mahdollista saada tonninsuuruista lainaa ilman takaajia ja työpaikkaa ? Olen toivoton.

Käyttäjä ElämänValo kirjoittanut 15.03.2012 klo 19:51

Jos sinulla ei ole vakuuksia ja kunnollisia tuloja, niin pankki myöntää kovin nihkeästi lainaa.

Huomaan, että sinulla on kaipuu muutokseen. Mielestäni se lähtee siitä, että pystyt tunnustamaan itsellesi, ettei vedonlyönnillä rikastu, koska järjestelmä on rakennettu hyvin lähelle oikeita todennäköisyyksiä eli käytännössä sinulla pitäisi olla selvännäkijän kykyjä tulevaisuuteen, jotta voittaisit (helposti) markkinat vuodesta toiseen. Oma mielesi ehkä uskottelee sinulle jotenkin, että voit saada helpolla rahaa ja se humalluttaa sinut?

Kauppojen hedelmäpeleissä palautusprosentti taitaa olla n. 85% eli jos laitat 100e sisään, niin KESKIMÄÄRIN "voitat" 85e. Laitteet on rakennettu niin, että "talo voittaa".

Sitten vielä on ihmisiä jotka rahastavat "vedonlyönnillä rikkaaksi!" myyntipuheilla eli myyvät maksullisia vihjeitä. Todellisuudessa hekään eivät tiedä varmasti, koska eivät he muuten tekisi oikeaa työtä (tutkisi seuroja, vääntää arvioita uskottavasti ja lopulta etsiä maksavat asiakkaat) vaan he vain yksinkertaisesti löisivät ISOLLA KASSALLA vetoa eli helppoa työtä.

Tässä kuitenkin muutamia linkkiä joissa on paljon tarinoita (ja provoiluita) oikeasta elämästä. Ehkä se aukaisee silmiäsi, että millainen tulevaisuus sinua odottaa jos vielä luottotiedotkin menee.

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3662

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5546

http://www.youtube.com/watch?v=xmDHGR3X3y8

Lyhyesti: Tunnusta itsellesi, että haluat rikastua helposti ja nopeasti.... ja ettei se ole kovin realistista. Jos et pyri aidosti sisäiseen muutokseen, niin olet edelleen...

http://www.youtube.com/watch?v=Ok3vUDQmPdY

Googleta ja tutki siis netin keskusteluja vedonlyönnistä ja huomaa, että aika harva pystyy vedonlyönnillä itsensä elättämään tai saamaan edes hieman sivutuloa.

Muistathan että "Mikään ei ole (vedonlyönnissä) varmaa paitsi epävarma."... ja sen takia:

http://www.youtube.com/watch?v=dlI_vBBZgQc

Käyttäjä troubles kirjoittanut 20.04.2012 klo 09:38

Hei Jeanna. Olen sinua puolet vanhempi nainen ja luulisi että ikä ja elämänkokemus toisi viisautta toimia järkevästi raha- ym. asioissa. Väärin, riippuvuuksiin taipuvaisella ihmisellä järki jättää laivan kun impulssit astuvat kehiin. Olen itse sössinyt elämäni ottamalla ensin luottoja ja sen jälkeen jatkanut syöksykierrettä pikavippien muodossa. Nyt olen velkaa eri luottoyhtiöille 30000 euron edestä, menetin luottotietoni ja itseinhon määrää ei pysty sanoin kuvailemaan. Älä anna itsesi ajautua samaan tilanteeseen kuin minä, lakkaa kertomasta itsellesi satuja, jotka oikeuttavat sinut pelaamaan aina vain lisää ja häviämään. Hae apua. A-klinikalla autetaan erilaisista riippuvuuksista kärsiviä ja sieltä voi saada tuekseen henkilön, joka auttaa sinua selvittämään asioitasi. Tärkeintä on että hyväksyt itse sen, että pelaaminen on sinulle ongelma, koska et pysty hallitsemaan sitä vaan se vie mukanaan. Sinun on tehtävä aloite asioiden korjaamiseen. Tsemppiä🙂👍

Käyttäjä Samppa2 kirjoittanut 30.04.2012 klo 09:01

Pankki vaatii yleensä vakituisen työsuhteen, jos haluat hakea kulutusluottoa. Olen itse vapautunut kulutusluottokierteestä. Olen myöskin pelannut enemmän tai vähemmän veikkauksen pelejä ja huomannut, että kyllä noi pelit on rakennettu silleen, että Veikkausvoittaa. Myönnettäköön, että olen kaltaisesi kohtalon toveri, joka haaveilee äkkirikastumisesta.

Mietin miten selviät lapsesi kanssa arjen menoista ja asumiskustannuksista. Mä jouduin itse muuttamaan takaisin vanhempien luokse tämän takia. Vanhemmat ovat opettaneet mua katsomaan hintoja kaupassa ja miettimään tarkkaan sitä mitä todella tarvitsen. Jostain se muutos on aloitettava ja päämäärätietoisuudella pääset kuiville. Toivottavasti sulla on luottotiedot kunnossa, että saat töitä. Jos olet menettänyt luottotietosi, niin olet todella pulassa.

Käyttäjä eheytynyt kirjoittanut 02.05.2012 klo 13:46

"Jos olet menettänyt luottotietosi, olet todella pulassa".. ei järin kannustavaa tekstiä! Mutta mielestäni kyllä töitä voi saada ilman luottotietojakin? Ja kaikesta voi selvitä, AIVAN VARMASTI! Sinun tulee nyt vain myöntää ongelmasi (kuten olet tehnytkin! =) ) ja suunnata katse tulevaa sekä MUUTOSTA 🙂 1000e ei ole iso summa. Onko sinulla jotakuta läheistäkin joka pystyisi sellaisen summan lainaamaan, vanhemmat ehkä? Mutta se tulee maksaa takaisin mitä pikemmiten, jottei ne kasva älyttömiä summia korkoa.

1000e siis EI ole iso raha jos vain teet sen eteen töitä. Mikä koulutuksesi on jos menisit työelämään? Siivoamisella tienaa myös eikä siihen tarvitse koulutusta. Kyllä töitä tekevälle riittää, sinun tulee vain laittaa elämäsi kuntoon. Ei ole mitään hävettävää siinä, että on erehtynyt ja tehnyt vääriä valintoja jos on kuitenkin valmis ja halukas muuttamaan omaa käytöstään! Tsemppiä!🙂👍