lauantaina säikähdin

lauantaina säikähdin

Käyttäjä catwoman aloittanut aikaan 29.04.2012 klo 01:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä catwoman kirjoittanut 29.04.2012 klo 01:11

Kerron omasta kihlatustani eli lauantaina ihmettelin kihlattuni käytöstä emme asu siis yhes , mesessä kirjoiteltiin ja huomio kiinnittyi kirjoitus virheisiin ja sit ajattelin et soitan hänelle . Soitin hänelle ja kuulin äänestä et kaikki ei oo hyvin kunse oli sellaista ns.”sönkötystä” mieheni ei juo kun ollu t juomatta piakkoin 3v.
Soitin ystävälleni ja kerroinet miulla on pelko että on ratkennut juomaan tai jotain..
puoli tuntia meni kun ystäväni tuli miehensä kanssa hakemaan minut ja tyttöni , menimme mieheni asunnolle ja siel mies makas sängys naama kalpeana ja ihan sekaisin. Soitin ambulanssin ja miehet kun tulivat totesivat ettei alkoholia ottanut tippaakaan, siinä asiaa pohdiskelimme ja tutkimme niin mies oli ottanut liikaa lääkkeitä ☹️
Sairaalaan lähdimme ja siellä mies oli todella levoton , halusi pois…Itse olin sen verran sinnikäs että en päästänyt miestä poies .. kun pääsimme lääkäriin niin mies pääsee tänää sunnuntaina puhumaan ammatti ihmisen kans ..

Tää oli mulle kamala tilanne ja pelottava varsinkin kun rakas ihminen kyseessä

pakko oli vaan jonneki tää asia purkaa 😞