Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 13.07.2012 klo 17:11 kohteessa Aikuisen elämää

En tiä olenko harhainen tai jotain, mut onko muilla samoja ongelmia mitä mulla. Jos tilaan terveyskeskuksesta ajan itelleni, kaikki sujuu ihan hyvin siihen asti kun annan henkilötunnuksen. Sitten ihe kumma ei löydy ajan aikaa ja jne. Olen alkanut epäillä että mulla tiedoissa hälyttää joku punainen valo ja mut on leimattu…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 03.04.2012 klo 21:39 kohteessa Aikuisen elämää

Aloitin nyt tällaisen viestiketjun, koska olen miettinyt seksuaalisuuteen liittyviä asioita tässä lähipäivinä. Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä te muut ajattelette aiheesta. Sanotaan nyt suoraan. Mulle tuli mieleen, että en ehkä olisi vielä menettänyt neitsyyttäni, ellei seksuaalisuus olisi aina ollut minulle täynnä paineita oleva asia. Kavereiden ja minua hoitaneitten psykiatrian ammattilaisten puheet…

Käyttäjä HarryR aloittanut aikaan 11.07.2012 klo 12:05 kohteessa Aikuisen elämää

Uutena tulokkaana en tiedä onko tätä aihetta käsitelty aikaisemmin siltä kannalta että missä vaiheessa ”harmiton” harhaluuloisuus ei enää olekkaan harmitonta vaan alkaa rasittaa henkilöä itseään ja läheisiään tarpeeksi paljon. Leskeksi jäätyään nämä jatkuvat tietokone ja puhelin ongelmat hakkereiden aiheuttamat kantautuvat nyt lastemme korviin ja muille lähitutuille kun aikaisemmin isämme kai…

Käyttäjä Borntobeunhappy aloittanut aikaan 10.07.2012 klo 15:35 kohteessa Aikuisen elämää

Mistähän sitä alottaisi? Siitä, että on niin tyhjä ja paha olo. Henkisesti sekä fyysisesti. Kolmen vuoden seurustelun jälkeen, kaikki päättyi viikko sitten. Ihan oikeasti kaikki. Jokainen unelma rysähti seinään, tulevaisuus rikkoutui niin pieniksi palasiksi, etten ole varma, voiko sitä kerätä kasaan. Syytän itseäni kaikesta, ihan jokaisesta asiasta. Olen uskomaton stressaaja,…

Käyttäjä AnnaEllen aloittanut aikaan 01.07.2012 klo 23:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen 25- vuotias nuori nainen. Isäni kuoli keväällä monta vuotta syöpää sairastettuaan. Jo sairausaika oli todella raskasta aikaa. Se vei kaikki voimani. Varsinkin viimeinen syksy ja kevät. Isän tila huononi koko ajan. Se oli todella raskasta, kun syksyllä hoidot lopetettiin ja sanottiin,että ei ole mitään tehtävissä. Kokeilimme vielä vaihtoehtohoitoja,…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 05.07.2012 klo 18:52 kohteessa Aikuisen elämää

Isälleni tapahtui paha onnettomuus juhannusaattona ja nyt hän sairaalassa teho-osastolla. Äitini on muuttunut omituiseksi. Hän käyttää ikäänkuin tilannettä hyväkseen. Pyytää ihmisiä kylään ja teettää heillä kotityöt ja käyttää heitä kuuntelijoinaan kertaamalla tilannetta kokoajan. Itse hän kyllä pystyisi tekemään kotityönsä, mutta käyttää nyt tilannetta hyväkseen kun saa näin huomiota osakseen. Itse…

Käyttäjä Aurelie aloittanut aikaan 01.07.2012 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Poikani, 23v on vailla koulutusta, työtön. Kärsii unettomuudesta ja sairastaa masennusta. Masennuslääkitys on aloitettu ja uskon, että käyttää tunnollisesti. Unettomuus on hänelle elämää suuresti haittaava ja kellepä ei olisi. Nukkuu ainoastaan xanorin tai opamoxin avulla. Ellei ota lääkettä, valvoo vaikka viikon. Riippuvuus erityisesti opamoxeihin on jo syntynyt , eikä reseptiä…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 03.07.2012 klo 16:54 kohteessa Aikuisen elämää

Isälleni tapahtui paha onnettomuus juhannusaattona ja hän joutui sairaalaan. Minulla alkoi juuri silloin kesäloma. Jouduin menemään äitini tueksi ja olin raivoissani kun lomani meni ”pilalle”. En oikeastaan ollut yhtään huolissani isäni tilasta vaikka tilanne oli todella vakava. Kaikki muut sukulaiset olivat itku kurkussa ja huolissaan. Minua ei edes itkettänyt ja…

Käyttäjä aloittanut aikaan 03.07.2012 klo 05:44 kohteessa Aikuisen elämää

Huomenna on livekeskustelun aiheena nuo. Onko täällä muita joilla noita on? Mulle on diag. lukihäiriö ja sen vuoksi sainkin kaikenlaisia apuja koulussa. Siksi ei oikein tunnu, että olisin mitään saavuttanut opinnoissani. Kun koko ajan aattelen etten olisi pärjännyt normaali tentteissä ja lopputöissä. Mie käyn kerran kuussa puheterapiassa opiskelemassa puhumista ja…

Suru

3
Käyttäjä Angel of Death aloittanut aikaan 03.07.2012 klo 16:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen niin surullinen, etten tiedä mitenpäin olisi!

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: