Seksistä pidättäytyminen

Seksistä pidättäytyminen

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 14.02.2010 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.02.2010 klo 14:06

Onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä, kuin minä?

Itse en halua harrastaa seksiä, koska olen kaikkea muuta kuin mitä naiset itse haluavat. Olen ujo, hiljainen, kokematon, todella pienikaluinen, minussa ei ole juurikaan miesmäisiä piirteitä, (esim. korkeita poskipäitä ja miesmäistä leukaa, joista naiset erityisesti pitävät miehen kasvoissa), minua ei koskaan sanottu tai kehuttu todellakaan komeaksi tai miesmäiseksi henkilöksi, jne.

Miesten pitäisi olla sitä ja sitä naisten mielestä. Pitäisi olla tietyllä tavalla miesmäinen, puoleensavetävä, komea ja seksikäs. Kun tajusin, etten ole sitä, niin meni myöskin seksihalut kokonaan. Koskaan en ole edes suudellut ketään naispuolista. Jätän seksijutut suosiolla niille, jotka sitä haluavat.

Tässäkään jutussa ei ole kyse mistään tulkintajutusta. Toiset miehet vain ovat miehekkäämpiä kuin toiset ja toiset vain vetävät naispuolisia henkilöitä enemmän puoleensa. Tietyt piirteet miehissä vetää naisia puoleensa ja samaten tietyt piirteet vetävät naisia miesten puoleen.

Aina naisten kehumat miehet ovat samanlaisia ja tietynlaisia. En todellakaan kuulu siihen joukkoon. Kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut minuun minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ja sen huomaa kyllä ulkonäöstä.

Mutta onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä jonkun syyn takia? Olisi kiva kuulla kommentteja.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 07.08.2012 klo 01:43

Moi! Ajattelin vain tässä kertoa nykytilanteestani, ihan vain yhden viestin verran. Edelleenkään en seksiä halua harrastaa, en missään muodossa kenenkään kanssa. Seksiunelmia ja haaveita minulla on, mutta en halua jakaa niitä kenenkään kanssa. Parisuhteeseenkaan en todellakaan halua.

Yhä edelleen sitä vain näkee, minkälaisilla miehillä on vientiä, enkä itse kuulu niihin. Joten en myöskään seksiä halua harrastaa kenenkään kanssa. Mahdollisuuksia siihen ei ole edes tullutkaan, joten se siitä.

Miehisyyttä ei ole tullut yhtään lisää, vaikka salitreeniä olen harrastanutkin todella ahkerasti, joka kuukausi ostan uusia vaatteita, haju- ja partavesiä ja deodorantteja. Harrastan liikuntaa 6:na päivänä viikossa, jne.

Olen edelleen todella katkera ja kateellinen niille, jotka voivat olla miehekkäitä sekä ulkoisesti että sisäisesti. Esim. tuolla kaverilla niitä löytyy molempia ja naiset ovat myytyjä. Omalla kohdallani tuo kaikki on vain pelkkää haavetta, pelkkää unelmaa, joka ei ikinä toteudu. Tällä palstalla aikoinani kerroin, että toisille on vain jaettu paremmat kortit, ja se kyllä vain, ikävä kyllä, pitää paikkansa. Sitä ei ehkä niin vain myönnetä, mutta niin se vain on. Paljon voi tehdä itsekkin, kuten olen tehnytkin, mutta olen huomannut, että se auttaa tiettyyn pisteeseen asti.

Ikinä en siis 24 vuoden aikana ole ollut seksuaalisessa kosketuksessa naisen kanssa, enkä haluakkaan. Annan niiden seksikkäämpien, haluttavampien, seksuaalista vetovoimaa omaavien miesten hoitaa tuon homman, itseäni ei tässä tilanteessa ja tällaisena kiinnosta vähääkään. Itsetyydytystä harrastan n. 3 kertaa PÄIVÄSSÄ, mutta ideana onkin se, että voin haaveilla, voin unelmoida, voin olla juuri sellainen kuin kuvittelen, voin olla haaveissani ja unelmissani se naisten halujen kohde, mitä en oikeassa elämässä ole. Siinä unelmassa se nainen haluaa minua juuri niin paljon kuin haluan, voin olla sellainen kuin haluan, hän voi siinä ajatella minusta juuri niin kuin haluan, jne. Eikä noissa haaveissa ole ketään tuntematonta henkilöä, vaan kaikki tuntemiani naishenkilöitä, joihin koen seksuaalista vetovoimaa, joihin olen ollut ihastunut, jne. Eli mitään kasvotonta tuo homma ei ole.

Onhan minulla siis seksuaalisia haluja vaikka muilla jakaa, ja omaan, onnekseni, hyvän mielikuvituksen. Ja täytyy sanoa, että en muuhun vaihtaisi!!! Joku voi sanoa, että se ei korvaa aitoa kahden henkilön välistä seksiä, mutta mitä sitten? En sellaisessa tilanteessa edes halua olla, joten miten edes nauttisin siitä yhtään.

Mitään naisvihaa minulla ei todellakaan ole, päinvastoin. Olen vain hyväksynyt vihdoin ja viimein sen, että kaikki eivät ole yhtä seksikkäitä, kaikista ei kiinnostuta yhtä paljon, elämä ei ole tasa-arvoista, toiset saavat enemmän kuin toiset, jne. En syyllistä naisia mistään, vikahan on minussa. En voi alkaa määrittelemään kenellekkään naiselle, mistä heidän täytyy pitää ja mistä ei. He kiinnostuvat mistä kiinnostuvat, heillä on siihen oikeus, koska ovat seksuaalisia olentoja, aivan kuten miehetkin. On turha syyllistää naisia, kun ei käy flaksi. Jos ei omaa seksuaalista vetovoimaa, niin on turha syyllistää naisia.

Ketään ei voi pakottaa kiinnostumaan itsestään. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa. Toiset kelpaavat senkin edestä. Toiset saavat paljon seksiseuraa, toiset eivät. Toiset saavat sen yhden ihanan kumppanin vierelleen, kaikki eivät kuitenkaan saa. Toiset saavat treffipyyntöjä paljon ja koko ajan, toiset eivät saa sitä yhtäkään. Niin se vain menee. Toiset saavat, siinä missä toiset jäävät ilman. Toiselle annetaan kauhalla, toiselle teelusikalla.