Seksistä pidättäytyminen

Seksistä pidättäytyminen

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 14.02.2010 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.02.2010 klo 14:06

Onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä, kuin minä?

Itse en halua harrastaa seksiä, koska olen kaikkea muuta kuin mitä naiset itse haluavat. Olen ujo, hiljainen, kokematon, todella pienikaluinen, minussa ei ole juurikaan miesmäisiä piirteitä, (esim. korkeita poskipäitä ja miesmäistä leukaa, joista naiset erityisesti pitävät miehen kasvoissa), minua ei koskaan sanottu tai kehuttu todellakaan komeaksi tai miesmäiseksi henkilöksi, jne.

Miesten pitäisi olla sitä ja sitä naisten mielestä. Pitäisi olla tietyllä tavalla miesmäinen, puoleensavetävä, komea ja seksikäs. Kun tajusin, etten ole sitä, niin meni myöskin seksihalut kokonaan. Koskaan en ole edes suudellut ketään naispuolista. Jätän seksijutut suosiolla niille, jotka sitä haluavat.

Tässäkään jutussa ei ole kyse mistään tulkintajutusta. Toiset miehet vain ovat miehekkäämpiä kuin toiset ja toiset vain vetävät naispuolisia henkilöitä enemmän puoleensa. Tietyt piirteet miehissä vetää naisia puoleensa ja samaten tietyt piirteet vetävät naisia miesten puoleen.

Aina naisten kehumat miehet ovat samanlaisia ja tietynlaisia. En todellakaan kuulu siihen joukkoon. Kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut minuun minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ja sen huomaa kyllä ulkonäöstä.

Mutta onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä jonkun syyn takia? Olisi kiva kuulla kommentteja.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 14.02.2010 klo 20:48

Heippa
oletkos etsinyt itsellesi naisseuraa? ei ne kotia tule mut voit laittaa ilmoituksen nettiin tai lehteen kyllä meille ihmisille aina joku löytyy jokaiselle ihmiselle suomessa on satoja sopivia aviopuoliso ehdokkaita ja ei kaikki katsele pelkkää ulkokuorta ja jokainen ihminen on oma persoona ei ihmisen ole hyvä olla yksin.
jos on ujon puoleinen kannattaa liikkua kaikenlaisissa tapahtumissa missä ihmiset liikkuu. kehitellä kivoja harrastuksia käy esim koira näyttelyssä niin varmasti tulee juttua kun menet juttelemaan jne et reippaasti vaan liikkeelle.

Käyttäjä tew kirjoittanut 15.02.2010 klo 12:50

Itseasiassa J88 osuu naulan kantaan tässä asiassa. On suorastaan älyllistä epärehellisyyttä väittää esimerkiksi minulle, että kyllä joku minua rakastaa, eikä välitä minun ulkonäöstäni tai muista miehisistäni puutteistani. Eivät naiset minua katso sekuntiakaan "sellaisessa" mielessä, koska minä en edusta mitään sellaista mikä edustaisi nykyistä kauneusihannetta. Ainoa asia millä minä pystyn näillä lihamarkkinoilla kilpailemaan on se fakta, että minä pystyn heittämään suhteellisen nokkelaa juttua, mutta toisaalta pystyy moni muukin. Minä en ole minkään alakulttuurin edustaja, jolloin saisin melkein "automaattisesti" ainakin jossain määrin positiivista huomiota oman kulttuuripiirin edustajilta. Entinen kaverini joka oli jonkinlainen metallimusiikin ystävä sai huomiota tämän piirteensä kautta. Tosin hänellä oli laaja kaveripiiri, minulla ei ollut edes silloin kuin yksi ihminen. Muuten minä olenkin sitten ollut yksin. Yritä siinä sitten suhteita rakennella, kun ainoa ihminen tässä elämässä on minä. Ennen kuin joku sanoo, että yritä olla sosiaalinen ja yritä tutustua ihmisiin, niin minä heitän vastapallona sellaisen pienen tekijän kuin sosiaalisten tilanteiden pelon. Kyllähän minä paskaa pystyn puhumaan jonkun tutun ihmisen kanssa, mutta en minä uskalla tai kykene puhumaan tuntemattomalle yhtään mitään. Vaikka olisinkin päässyt tutustumisvaiheeseen, niin en minä osaa kysyä puhelinnumeroa tai muutakaan intiimiä. En minä kerta kaikkiaan pysty kysymään sellaisia asioita. Ihan kuin päässä joku huutaisi, että älä edes yritä, ei niitä kuitenkaan minä kiinnosta.

Vielä kun tähän yhdistää naisten suhtautumisen minuun, niin miksi edes vaivautua etsimään "sitä oikeaa". En minä halua tulla enää kenenkään muun nolattavaksi vain sen takia, että satuin luottamaan. Myös joku nettideittailu ei myöskään toimi, koska minä en halua tuottaa kenellekään pettymystä tai tuottaa sitä itselleni. Vaikka yksin eläminen ei olekaan se maailman herkullisin asia, niin silti minä elän yksin onnellisempana kuin jonkun toisen ihmisen rikottavana. Minä olen läksyni siinä mielessä oppinut, että enää koskaan minä en alistu kenenkään päähän potkittavaksi. Jossain Hesburgerin kassalla joku pissis voi nirpistellä minut nähdessään, mutta minä kyllä maksan sen hinnan mielelläni, jos minun ei tarvitse yhtä tilannetta enempää hänen kanssaan viettää.

Minä olen jo kohtaloni siinä mielessä hyväksynyt, että minä elän elämäni yksin. Jos joku oikeasti rakastaa minua minuna, niin sitten on hyvä. Muuten minä en näe mitään syytä miksi minun pitäisi mennä tuonne pahan maailman juhliin, jossa minä en tule kuitenkaan miehenä riittämään. En minä vielä sano, että olen epäonnistunut miehenä, mutta kyllähän sen yksin syrjäytymisen merkki on, kun kukaan ei ole sinusta millään tavoin kiinnostunut. Sinä näet pariskuntia, ihmisiä jotka oikein humaltuvat rakkauden makeasta siideristä. Minä olen silti yksin istumassa bussin penkillä samalla kun juon katkeruuden kirvasta mehua. Olkoon näin, minä olen tieni valinnut. Minä en niiden potkittavaksi enää koskaan mene.

Käyttäjä poropeukalo kirjoittanut 15.02.2010 klo 13:46

En harrasta seksiä, koska minä tarvitsen siihen aikuisen parisuhteen. Pelkkä yhdyntä on minusta vastenmielistä. Ensimmäinen kokemukseni oli 26-vuotiaana miehen painostuksesta.

En toisaalta ole varma kykenenkö itse kaipaamaani aikuiseen suhteeseen. Olen jossain suhteessa jäänyt henkisesti vielä 12-vuotiaan tasolle. Ei mikään ihme, että en ole seksuaalisesti vielä kypsä.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 15.02.2010 klo 20:43

Heips!

Ihanaa lukea, että miehillä on samoja itsetunto-ongelmia kuin naisilla. Tai ei nyt niin ihanaa, mutta huojentavaa.

Myöskään minä en harrasta seksiä, vaikka halukkaita miehiä varmasti löytyisi. Mutta mitä minä teen randomeilla tyypeillä? Miksi antaisin jonkun käyttää minua vain hyväkseen/hetken tarpeeseen??? :O Sorry, mutta saa jäädä väliin.

Tiedän rajani. Pussailla toki voin ja miesten kanssa flirttailla, mutta millään randomeilla ei todellakaan ole asiaa petiini. Olen mielummin yksin. En halua olla vain kiinnostava lihanpala jollekkin. haluan, että mies rakastuu muuhun minussa kuin pelkkään ulkonäköön (mikä ei myöskään ole mikään malli/missi-mäinen).

Mitä tulee näihin ennakko-odotuksiin miehissä, niin EI naiset (tai minä ainakaan) etsi miehissä tiettyä standardia (että pitää olla sitä ja tätä) riittää, kun on reilu, kiva ja mukava 🙂
Tälläkin kylällä olisi vaikka miten maskuliinisia, 2 duunin (omia yrityksia, kämppiä, autoja yms.) omistavia sinkkumiehiä, mutta eivätpä nuo MINUA voisi vähempää kiinnostaa 😀 Ovat saaneet minulta pakit, koska ovat olleet minusta kiinnostuneita enemmän seksuallisessa mielessä kuin ihmisenä.
Kyllä minä mielummin haluan samalla-aaltopituudella olevan kaverin, joka ei omista kämppiä, 2 työpaikkaa, yritystä tai muuta vastaavaa...koska ihan vaan tiedoksi, en minäkään omista.

Sitäpaitsi haluan rakastaa tyyppiä jonka kanssa harrastan seksiä. Enkä usko, että yhdessä illassa vielä mitään rakastutaan, pitää olla NIIN paljon muutakin yhteistä kuin esim. promillet veressä. Aivan sama. En nosta seksiä jalustalle, ilman sitäkin pärjää kivasti.

Odotan sitä OIKEAA vaikka kuinka kauan menisi. Periksi en anna. Enkä suostu yhtään vähempään tai kompromisseihin!!! Kaikki aikanaan. Onnekseni kukaan ei oleta minun löytävänkään vielä ketään/painosta.

Toki jokaisella on joitan "mielikuvia" täydellisestä miehestä/naisesta, mutta ne odotukset muuttuvat salaman nopeasti kun tapaakin jonkun tosi mielenkiintoisen tyypin joka ei ole sinnepäinkään, mutta se ei kummasti haittaakkaan 🙂

Minullakin on välillä tarve löytää joku ja olisi kivaa jos olisi poikaystävä, mutta sitten, kun joku kiinnostuukin, niin huomaankin, että äääähh...haluun pois/olla ominani 😀
Eli aika ei ole vielä kypsä -sittenkään!!!! On oikeastaan ihana olla sinkku ja ottaa vastaan kaikki huomionosoitukset ilman mitään velvoitteita suuntaan tai toiseen.

Sitäpaitsi olisi ihanaa oikeasti eka tutustua kunnolla/olla ystäviä, ennenkuin rakastutaan, mutta kaikki kundit tuntuvat haluavan samantien "kaikki-heti-tänne-nyt"-juttuja, eli pienenä vinkkinä. Naisia voisi (ja olisi kiva jos näin tapahtuisi kohdallani) lähestyä neutraalimmin ihan vaan kaverina, eikä aina suoraa kyytiä armottomana pelimiehenä.

tsemppiä!!!

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 16.02.2010 klo 13:34

Hei!

silentdespair kirjoitti aikamoisen hyvin!

Naurattaa sillä minun miessuhteissani miehet eivät ole olleet useinkaan mitään mister finland (rumia muuten) kandidaatteja. Huvittaa myös siinä mielessä, että läheisyydessäni eräs mies, jota en ole koskaan aiemmin noteerannut mitenkään. Ehkäpä juuri ulkonäöllisistäkin seikoista johtuen. On yhtäkkiä alkanutkin kiinnostamaan minua! 🤨 Todella outoa!

Sen olen saanut todeta, että miehen ulkonäkö ei todellakaan ole se tärkein asia, eikä useinkaan se asia mihin naiset lankevat, vaan se itsetunto. Jos mies on itsevarma - eikä ns. pelästy kauneutta, niin se on aina plussaa! 😋

Huom!! Röyhkeä ja itseriittoinen eivät ole itsevarman synonyymejä!

Käyttäjä tew kirjoittanut 16.02.2010 klo 15:52

Huoh, ongelma ei tässä ole se, että minä ja aloittaja pidättäytyisimme seksistä omasta vapaasta tahdostamme, kyse on siitä, että ketään ei kiinnosta esimerkiksi minun minun miehinen seurani sillä tavalla. Minulla ei ole vaihtoehtoja tämän asian suhteen. Se, että te saatte seksiä miehiltä, mutta omasta vapaasta tahdostanne ette lähde näihin mukaan on jo oletusarvoisesti täysin eri asia kuin esimerkiksi minun tilanteeni. Joku on kiinnostunut teistä, mutta kukaan ei ole missään tilanteessa kiinnostunut minusta. Naisilla on käytännössä katsoen aina vaihtoehtoja, mutta minulla ei näitä vaihtoehtoja ole. Ei kukaan tule minuun ottamaan kontaksi, elleivät he halua jonkinlaista palvelusta. Esimerkiksi tänää kaupan kassajonossa eräs nuori tyttö otti minuun kontaktia ainoastaan päästäkseen ohitseni. Muuten ketään ei sitten minun olemukseni kiinnosta pätkän vertaa. Ennen kuin yksikään teistä alkaa sanomaan, että mikset sinä rakas tew ota kontaktia näihin muihin ihmisiin. Kyllä varmaan joku ihminen on sinustakin kiinnostut. Ehkä, mutta minä en uskalla tai halua kohdata näitä pettymyksiä. Suurin osa kuitenkin käskee painumaan helvettiin, ja heillä on tähän täysi oikeus.

Pointti kuitenkin tässä kaikessa on se, että minulla ei ole vaihtoehtoja. Minä en saa edes näitä yhden illan seksuhteita, vaikka tanssisin susien kanssa pari päivää kaipuutani ulvoen. Teillä on se vaihtoehtona, mutta te ette syystä tai toisesta ota tätä mahdollisuutta vastaan. Oma valintanne toki, mutta sillä ei ole mitään tekemistä esimerkiksi minun tilanteeni kanssa. Se toki on oma valintani, että en esimerkiksi netin kautta ota yhteyttä muihin. En minä osaa tai edes kykene kirjoittamaan itsestäni positiivista tekstiä, joka vielä kaiken pohjautuisi todellisuuteen. Jos elämä joskus sen elämänkumppanin tarjoaa, niin sitten on hyvä. Kuitenkin minä olen valmistautunut kohtalooni yksin. Se ei ole vältämättä se paras ratkaisu, mutta ainakaan kukaan ei minua pääse särkemään. Minä en mikään "iskijä", enkä mikään naisten mies. Minä olen kaikessa tragikoomisuudessaan pelkkä minä, vaikka kuinka haluaisin olla joku muu.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 16.02.2010 klo 17:40

Itselläkään ei paljoa vaihtoehtoja ole. Kukaan naishenkilö ei ole koskaan kiinnostunut minustä seksuaalisesti.

Aina odotetaan sitä miehen aloitetta. Miksi sitten on olemassa miehiä, joiden luo naiset tulevat/hakeutuvat? Sellaisiakin miehiä on paljon, joiden ei itse tarvitse tehdä juuri mitään ja naiset tekevät aloitteen. Tällöinhän on kyseessä ulkonäköseikat. Pelkän ulkonäön takia naiset menevät jonkun miehen luo.

Sisinhän on tietysti tärkein, sen uskon, mutta ainahan sanotaan, että ulkonäöllä ei ole niin paljoa merkitystä. Itse asiassa sillä on useimmille naisille erittäin paljon merkitystä. Kenen naisen mielestä ruma mies on se oma ihanne? Kyllä nainen ennemmin komean ottaa kuin ruman. Nuo "ulkonäöllä ei ole niin väliä"-jutut on todella ärsyttäviä, koska kuitenkin kun asiaa tutkii ja kuuntelee naisten mielipiteitä, niin asia on juuri päinvastoin.

Aina toivotaan, että parisuhteessa mies on miesmäinen. Niin kuin sen pitääkin olla. Kaikki miehet eivät vain ole tarpeeksi sitä. Eräskin kriteeri, mihin aina törmää on fiksuus, kuten edellisessäkin viestissä. Olen erittäin kaukana fiksusta, kuten sen eräässäkin ketjussa voi huomata. Naiset arvostavat erittäin paljon fiksuutta, mitä itselläni ei ole.

Ja mitä sitten vaikka joku nainen olisikin kiinnostunut minusta? On olemassa myös naisia, jotka samoista syistä eivät kelpaa miehille. Tällöin he kiinnostuvat lähestulkoon jokaisesta vastaantulevasta miehestä. Onko se sitten hyvä asia itseni kannalta?

Ja vaikka joku olisikin kiinnostunut minusta, niin en kuitenkaan ole se naisten ihannemies. Tämän takia en edes harkitse mitään seksiä tai seurustelua, sanoitte te muut mitä hyvänsä.

Käyttäjä Pompula kirjoittanut 16.02.2010 klo 18:02

Hei, tew !

Kun lähtee ns. ”seuramarkkinoille”, niin jokainen laittaa oletus arvoisesti vapaasta tahdostaan itsensä alttiiksi naurunalaiseksi joutumiselle. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Jokaisella on aina vähintään yksi vika ja useimmiten niitä on monta. Minulla ainakin on.

Haluatko oikeasti seuraa? Haluatko ainoastaan seksiä? Mitä oikeastaan haluat? Oletko edes valmis seurustelusuhteeseen? Näitä kysymyksiä meistä jokainen joutuu pohtimaan.

Vaikka ”olosuhteesi” nyt olisivatkin näin. Niin se ei tarkoita sitä, että ne eivät tulevaisuudessa olisi toisin. Minusta on ajan haaskausta tehdä itselleen ongelma siitä, onko pariutumiskelpoinen vai ei 😉 Parinmetsästys jahtiakaan en kannusta pystyttämään. Se on tullakseen, jos on. Jos ei, niin sitten ei.

Niin monenlaista pariskuntaa olen elämäni varrella nähnyt, että olen vakuuttunut siitä asiasta, että jokaiselle on joku olemassa, mutta sitä hyvää kannattaa odottaa 🙂

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 16.02.2010 klo 20:42

tew kirjoitti 16.2.2010 15:52

Huoh, ongelma ei tässä ole se, että minä ja aloittaja pidättäytyisimme seksistä omasta vapaasta tahdostamme, kyse on siitä, että ketään ei kiinnosta esimerkiksi minun minun miehinen seurani sillä tavalla. Minulla ei ole vaihtoehtoja tämän asian suhteen. Se, että te saatte seksiä miehiltä, mutta omasta vapaasta tahdostanne ette lähde näihin mukaan on jo oletusarvoisesti täysin eri asia kuin esimerkiksi minun tilanteeni. Joku on kiinnostunut teistä, mutta kukaan ei ole missään tilanteessa kiinnostunut minusta. Naisilla on käytännössä katsoen aina vaihtoehtoja, mutta minulla ei näitä vaihtoehtoja ole. Ei kukaan tule minuun ottamaan kontaksi, elleivät he halua jonkinlaista palvelusta. Esimerkiksi tänää kaupan kassajonossa eräs nuori tyttö otti minuun kontaktia ainoastaan päästäkseen ohitseni. Muuten ketään ei sitten minun olemukseni kiinnosta pätkän vertaa. Ennen kuin yksikään teistä alkaa sanomaan, että mikset sinä rakas tew ota kontaktia näihin muihin ihmisiin. Kyllä varmaan joku ihminen on sinustakin kiinnostut. Ehkä, mutta minä en uskalla tai halua kohdata näitä pettymyksiä. Suurin osa kuitenkin käskee painumaan helvettiin, ja heillä on tähän täysi oikeus.

Pointti kuitenkin tässä kaikessa on se, että minulla ei ole vaihtoehtoja. Minä en saa edes näitä yhden illan seksuhteita, vaikka tanssisin susien kanssa pari päivää kaipuutani ulvoen. Teillä on se vaihtoehtona, mutta te ette syystä tai toisesta ota tätä mahdollisuutta vastaan. Oma valintanne toki, mutta sillä ei ole mitään tekemistä esimerkiksi minun tilanteeni kanssa. Se toki on oma valintani, että en esimerkiksi netin kautta ota yhteyttä muihin. En minä osaa tai edes kykene kirjoittamaan itsestäni positiivista tekstiä, joka vielä kaiken pohjautuisi todellisuuteen. Jos elämä joskus sen elämänkumppanin tarjoaa, niin sitten on hyvä. Kuitenkin minä olen valmistautunut kohtalooni yksin. Se ei ole vältämättä se paras ratkaisu, mutta ainakaan kukaan ei minua pääse särkemään. Minä en mikään "iskijä", enkä mikään naisten mies. Minä olen kaikessa tragikoomisuudessaan pelkkä minä, vaikka kuinka haluaisin olla joku muu.

Hei!

Yritin kertoa omassa tekstissäni, että mitä minä teen näillä pelimiehillä jotka joskus (silloin tällöin) pörräävät ympärilläni? EN MITÄÄN.

Kyllä sinä (tai vaikka joku muu) saa minulta mielihyvin KAIKKI nuo turhanpäiväiset "kuolaajat" ympäriltäni.
En tee mokomilla seksinvonkaajilla yhtään m-i-t-ä-ä-n !

Olisiko sinusta kivaa, jos sinun ympärilläsi pörräisi lauma naisia hakemassa vain seksiä (varmaan tyhmä kysymys) eivätkä muulla tavalla olisi mitenkään kiinnostuneita sinusta ihmisenä? Taikka kiinnostuneita tapaamaan sen pitempään?
Toki joku voisi pitää tälläisestäkin, mutta en minä. Enkä usko, että pidemmän päälle sinäkään (niihin vonkaajiin kun kuuluu monen-moista-kulkijaa, joilla kummallisia yliluuloja itsestään 😀 )

Sitäpaitsi näillä "pleijereillä" ei välttämättä mene sen paremmin, niillähän on hirvee yritys oltava päällä ja kokoajan ikäänkuin "myytävä" omaa itseään. Sitäpaitsi on heilläkin omat puutteensa, jollain voi olla tyhmä/tyhjä pää tai täysin keskustelutaidoton, vaikka rahaa olisi kuin roskaa yms.

Jore Marjarannalla on hyvä laulu nimeltä Mies. Aiheeseen aika sopiva 🙂
Kyllä miehet kelpaa ilman viittaa, ilman sankarin velvoitteita. Uskokaa pois!!!!!

Käyttäjä tew kirjoittanut 16.02.2010 klo 21:40

En pidä tälläisestä "ketjun kaappaamisesta", joten toivottavasti ketjun aloittaja ei ota nokkiinsa, jos vastaan omasta puolestani tähän Pompulan viestiin.

Pompula kirjoitti 16.2.2010 18:2

Hei, tew !

Kun lähtee ns. ”seuramarkkinoille”, niin jokainen laittaa oletus arvoisesti vapaasta tahdostaan itsensä alttiiksi naurunalaiseksi joutumiselle. Ei meistä kukaan ole täydellinen. Jokaisella on aina vähintään yksi vika ja useimmiten niitä on monta. Minulla ainakin on.

Totta kai jokaisella ihmisillä on vikansa, mutta ne eivät tässä suhdepelissä juurikaan haittaa, jos ne eivät ole perustavanlaatuisia. Kuitenkin minun kohdalleni minä en halua joutua muiden naurujen kohteeksi. Minä en halua tulla nöyryytetyksi naisten taholta. Minä haluan, että minua kohdeltaisiin ihmisenä, eikä vain muiden olettamusten pohjalta. Esimerkiksi ulkonäköni takia minusta on tehty täysin vääriä ja ennen kaikkea epäreiluja olettamuksia. Minä haluan olla ihminen muille, enkä mikään säälittävä vitsi.

Haluatko oikeasti seuraa? Haluatko ainoastaan seksiä? Mitä oikeastaan haluat? Oletko edes valmis seurustelusuhteeseen? Näitä kysymyksiä meistä jokainen joutuu pohtimaan.

En minä kerta kaikkiaan tiedä. Joskun haluan olla yksin, joskus haluaisin seuraa ja joskus haluaisin jonkun rakastavan minua. Jokaiselle päivälle on omat tuntemuksensa. Kuitenkin siitä minä olen suhteellisen varma, että minä en ole valmis vakaavaan seurustelusuhteeseen. Enhän minä tiedä mitä se seurustelu on. Minä olen nähnyt seurustelua televisiosta, mutta epäilen sen olevan muuta kuin todellisuus. Toisaalta seurustelun jalon taitaa oppia vain seurustelemalla, joten sinänsä tätäkään ei voi yksin kuivaharjoitella.

Vaikka ”olosuhteesi” nyt olisivatkin näin. Niin se ei tarkoita sitä, että ne eivät tulevaisuudessa olisi toisin. Minusta on ajan haaskausta tehdä itselleen ongelma siitä, onko pariutumiskelpoinen vai ei 😉 Parinmetsästys jahtiakaan en kannusta pystyttämään. Se on tullakseen, jos on. Jos ei, niin sitten ei.

Usko tai älä, mutta ei minulle se naisen saaminen ole mikään ongelma. Kuten kahdessa aikaisemmassa viestissäni olen sanonut, niin olen tilanteeni hyväksynyt. Biologiselta kantilta katsottuna pariutumiskelvottomuuteni on ongelma, mutta näin muuten tämä kysymys ei hallitse jokapäiväistä elämääni käytännössä katsoen ollenkaan. Kyllähän näistä asioista voi näin teorian osalta puhua. Mitä parinmetsästykseen tulee, niin mielummin minä olen yksin ilman suuta kuin olen se kaveri, joka ihastuu jokaiseen näkemäänsä naiseen.

Niin monenlaista pariskuntaa olen elämäni varrella nähnyt, että olen vakuuttunut siitä asiasta, että jokaiselle on joku olemassa, mutta sitä hyvää kannattaa odottaa 🙂

Minä en usko satuihin, joten epäilen suuresti sen mahdollisuutta, että jokaiselle olisi joku tuolla odottamassa. Mitä jos minä en koskaan tapaa sitä oikeaa, eikä sekään koskaan tapaa minua? Mutta toivossa toki on hyvä elää.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 17.02.2010 klo 09:57

Ehkä minä sitten olen vähän outo nainen, kun minua ei ole koskaan kiinnostanut pelimiehet. Päinvastoin, koen heidät tosi luotaantyöntävinä ja tylsinä.
Minun mieheni pitää olla kyllä itsenäinen, kenenkään äidiksi ja huoltajaksi minusta ei ole.
Ja hänen pitää rakastaa juuri minua.

Kerran olen lähtenyt ulkonäön perään, mutta se oli kamalaa, mies melkeinpä löi minua, kun kiinnostukseni lopahti ja hän halusi vain seksiä. Hän piti pettämistä hienona ja oikeutettuna jne

Nykyinen mieheni on mahtava luonne, ei kuitenkaan mikään maailman komein. oikeastaan päin vastoin. Hän on hiljainen, ujokin, lyhyt ja kalju, mutta hän on myös itsenäinen, hellä, rakastava, omistautuva, hauska, osaa sanoa vastaan ja pitää päänsä...eli en todellakaan nähnyt hänessä ulkonäköä ensimmäisenä, vaan jotain ihan muuta. Ja seksi sujuu juuri sen takia, että luotan häneen. Minäkin tarvitsen pitkän ajan tutustumiseen ja luottamuksen rakentumiseen, sitten vasta sekin asia sujuu. ensimmäiset yritykset ovat olleet aina kauheaa räpellystä.

minusta tuntuu, että nuoruudessa tuo ulkonäkö painaa, mutta kun naisetkin ikääntyvät he alkavat näkemään monia asioita eri tavalla.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 20.02.2010 klo 10:14

Kyllähän kaikilla ihmisillä parisuhdevalinnassa merkkaa muutkin kuin ulkoiset asiat, mutta tarkoitan, että ulkoisilla asioilla on myös erittäin suuri merkitys.

Kyllähän nuoremmilla naisilla merkkaa ulkonäkö enemmän kuin vanhemmilla, mutta ainahan naiset ovat arvostaneet miehessä miehekkyyttä ja komeutta. Se, että jollain naisella olisi muunlainen mies, ei tarkoita, että se mies olisi naisen mielestä se komein. Paljon myös varatut naiset kommentoivat muita miehiä "että onkin komea mies", ym. Ei ehkä vaihtaisi omaan mieheen, mutta kuitenkin.

Julkisuudessakin on paljon miehiä, joiden perään naiset ovat, vaikka olisivatkin varattuja. Kehutaan ulkonäköä, miehisyyttä, jne. Naisilla on aina ne samat miesihanteet. Komea, miehekäs, atleettinen, huumorintajuinen, puhelias, sosiaalinen, jne. Vaikka jollain naisella olisikin muunlainen mies, ei se tarkoita, että se olisi naisten unelmien kohde.

Kyllä kaikki tuntemani naishenkilöt (18-31-vuotiaita) ovat myös ulkonäön perään. Ja kyllähän sen näkee julkisuudenkin henkilöistä, minkälaisista miehistä naiset ovat kiinnostuneita. Vähänkin kun ympäristöään seuraa, niin tietää millaisten miesten perään naiset ovat.

Itse en kuulu tähän joukkoon lainkaan. Joten en myöskään seuraa enkä seksiäkään hae. Mitä sitten, vaikka joku olisikin kiinnostunut minusta? Minulla ei kuitenkaan ole niitä ulkoisia avuja, joilla pärjätä. Yleensä tällaiset naiset ovat juuri niitä muiden miesten hyljeksimiä, joille sitten alkaa kelvata lähes mies kuin mies, että löytäisivät edes jonkun.

Myöskään sekään ei kiinnosta, vaikka joku olisikin kiinnostunut minusta juuri itsenäni. Tiedän naisten miesihanteet, eikä itselleni ole väliä, jos joku yksittäinen henkilö minusta kiinnostuisi. En kuitenkaan ole se ihannemies.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 20.02.2010 klo 22:03

kääntäen voisi myös sanoa, että miehet hakevat tietynlaista naista. itsekin tuot esille, että ei kelpaa sellaiset, jotka ottaisivat "miehen kuin miehen", koska muita eivät saa. aika julmia osaatte myös olla. eihän miehiäkään kiinnosta ns. normaalit naiset vaan he hakevat sitä tietynlaista, ulkonäöllisesti itselleen kelpaavaa naista.

tietysti jos hakee pelkkää silmää miellyttävää seksiseuraa, voi tilanne olla hankala, jos ei omaa pelimiehen elkeitä. ehkä itse olen aina hakenut enemmän kunnon suhdetta kuin pelkkää seksiseuraa ja sen takia pidättäytynyt sitten.

Käyttäjä tew kirjoittanut 22.02.2010 klo 15:13

Tiitiäinen kirjoitti 20.2.2010 22:3

kääntäen voisi myös sanoa, että miehet hakevat tietynlaista naista. itsekin tuot esille, että ei kelpaa sellaiset, jotka ottaisivat "miehen kuin miehen", koska muita eivät saa. aika julmia osaatte myös olla. eihän miehiäkään kiinnosta ns. normaalit naiset vaan he hakevat sitä tietynlaista, ulkonäöllisesti itselleen kelpaavaa naista.

tietysti jos hakee pelkkää silmää miellyttävää seksiseuraa, voi tilanne olla hankala, jos ei omaa pelimiehen elkeitä. ehkä itse olen aina hakenut enemmän kunnon suhdetta kuin pelkkää seksiseuraa ja sen takia pidättäytynyt sitten.

Totta helvetissä myös me miehet etsimme tietynlaisia naisia täysin samalla tavalla kuin naiset etsivät tietynlaista miestä. Se mikä tässä on edelleen se villakoiran ydin on se fakta, että esimerkiksi minulla EI OLE vaihtoehtoja saada sitä ihannenaistani tai mitään muuta naista, koska minä en ole heidän valintajärjestyksessäni millään sijalla. Naisilla on ainakin useimmiten mahdollisuus valita mahdollisista kiinnostuneita miehistä se paras. Minä en siinä kisassa pärjää, joten minä en siihen tule osallistumaankaan.

Mitä sitten rumuuteen tulee, niin SE ON FAKTA, että kukaan ei seurustele sellaisen ihmisen kanssa, joka ei omaa silmäänsä edes jossain määrin miellytä. Kukaan ihminen ei seurustele sellaisen ihmisen kanssa jota hän pitää luotaantyöntävänä. Aina se kumppani jossain määrin millyttää silmää, koska eihän muuten koko touhussa olisikaan järjen hiventäkään.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 22.02.2010 klo 16:22

Samahan se on, hakeeko nainen tai mies seksi-vai seurustelusuhdetta, melkein samat ihanteet on niissäkin.

Tietenkin aina halutaan sitä komeaa ja miehistä miestä myös parisuhteeseen. Samalla myös miehillä on omat ihanteensa naisia kohtaan. Aina tietynlaiset miehet ja naiset ovat suositumpia parinvalinnassa kuin muut. Jos katsoo vaikka millä tavalla naiset suhtautuvat komeisiin ja miehisiin miehiin kuin ujoihin ja hiljaisiin.

Monesi elämässä pätee tässäkin asiassa "tyytyminen". Aina ei saa sitä omasta mielestä sitä komeinta ja miehisintä miestä kumppanikseen, niin tyytyy sitten johonkin muunlaiseen. Sama naisten kanssa. Mies joutuu tyytymään jononkin muunlaiseen naiseen, mutta samalla haaveilee jostain muusta. Koska aina voisi olla parempi kumppani kuin nykyinen.