Aikuisen elämää

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Pellehermanni aloittanut aikaan 29.01.2014 klo 00:30 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään samanlaista oiretta? Se on erittäin kiusallinen vaiva. Ilmenee esimerkiksi jos lähden ulos kävelemään kadulle niin ahdistun melko paljon jos esim. maantiellä tulee autoja vastaan. Tai kadulla ihmisiä. Ahdistuneisuus tunkeutuu jotenkin silmiini, jotka vettyvät niin voimakkaasti, että alkavat vuotaa kyyneleitä pitkin poskia. Se aiheuttaa tietenkin lisää häpeän tunnetta kun…

Käyttäjä tew aloittanut aikaan 04.02.2013 klo 03:25 kohteessa Aikuisen elämää

Siitä on reilut kaksi vuotta, kun viimeksi täällä Tukinetissä olin, silloin luulin, että asiat ovat menossa parempaan suuntaan ja nyt vasta se elämä alkaa. Ulkoisesesti olen päässyt opiskelemaan, minulla on jonkinlaisia koulutovereita ja tällä hetkellä olen vielä työharjoittelupaikassa, joka jossain määrin nappaa näin ammatillisessa mielessä. Yhteiskunnan silmissä olen noussut syrjäytyneestä…

Käyttäjä seikkailija aloittanut aikaan 09.01.2014 klo 09:27 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä sitä oikein pitäisi tehdä kun masentaa, eikä jaksa töissä. Tuntuu, että pinna palaa pienistäkin asioista. Olin viime vuoden loppupuolella sairauslomalla eikä oikein aina kehtaa uuttakaan pyytää. Työilmapiiri on tosi huono ja joka aamu on tosi raskasta lähteä töihin. Kärsin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja tuntuu ettei jaksa vuodesta toiseen tämän työelämän…

Käyttäjä ammii aloittanut aikaan 25.01.2014 klo 15:29 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, tilanteeni on kestänyt jo puoli vuotta. Tyroksiinikokeiluja, voxra kokeilu ym. joista ei apua masennukseeni ja pahaan oloon. Olen aikemmin käyttänyt seronilia, mutta heikkona hetkenä lääkäri sai minut suositeltua kokeilemaan Cipralexia. Olo parantui noin 8 viikon jälkeen, kolme viikoa suht hyvää oloa, mutta sitten romahdus. Syytä sille en tiedä. Oliko…

Käyttäjä oka aloittanut aikaan 24.01.2014 klo 10:15 kohteessa Aikuisen elämää

Nämä minua täällä ihmetyttää. Ovatko ne teidän nettipäiväkirjoja joihin teillä on oikeus valita kuka niihin kirjoittaa, kenen viestit ovat sellaisia ettei niihin kannata vastata, kenet saatte niissä valita mukavissa kirjoittajiksi ja kenet taas huonoksi jonka ei enää tarvitse tulla teidän ketjuunne pilaamaan ilmapiiriä? Onko tämmöinen valinta mielestänne hyvää ilmapiiriä? Mihin…

Käyttäjä riii aloittanut aikaan 25.01.2014 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen syksystä asti tuntenut masennusoireita ja niiden voimistumista. Minua ahdistaa suuresti ajatus, että joudun avaamaan ajatuksiani jollekin vieraalle ja pelkään myös vieväni jonkun enemmän avun tarpeessa olevan terapia-aikaa, sillä päässäni pyörii koko ajan ajatus ”entä jos sittenkin vain kuvittelen kaiken”. Sitten hajoan taas kappaleiksi, enkä jaksa tehdä asialle mitään.…

Käyttäjä space2 aloittanut aikaan 15.01.2014 klo 14:01 kohteessa Aikuisen elämää

Mistäköhän sitä aloittaisi? Aloitetaan vaikka siitä, että olen lähemmäs kolmekymppinen, työtön ja sinkku mies. Olen alkanut kärsimään kovasta jännittämisestä n. 17 vuotiaasta lähtien, mikä on vaikuttanut itsetuntooni ja olemukseeni pysyvästi. Jännittäminen on aiheuttanut suurta häpeää, sulkeutuneisuutta ja se on vaikuttanut vahvasti esim. uravalintoihini ja ylipäätänsä rohkeuteen tarttua tilanteeseen ja elämään…

Käyttäjä pööpö aloittanut aikaan 15.01.2014 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää

Mun on ollut vuosia vaikeaa hahmottaa aikaa, jos puhutaan yli päivän kestävästä ajallisesta jaksosta. Viikon asiat tuntuvat jo hyvin hankalilta ajatella. Joskus saatan luulla jonkin tapahtuman käyneen kaksi viikkoa sitten vaikka todellissuudessa se on ehkä tapahtunut alle viikko takaperin. Kuukausi on niin pitkä aika, etten hahmota sen sisällä tapahtuneiden asioiden…

Käyttäjä Jappe90 aloittanut aikaan 16.12.2013 klo 21:14 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kysellä miten huomaatte että paha olo on tässä taas ok / paremman kauden jälkeen? Kun mulla se tuli yht äkkiä! Ei voi olla normaalia. Yleensä ihmiset pikku hiljaa putoaa pohjalle ja on varotusmerkkejä jne. Mulla kävi niin että yksi aamu heräsin ja tajusin tässä se taas on paha olo…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 13.03.2012 klo 09:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki adhd-oireiset aikuiset! ADHD-liitto järjestää ensimmäisen keskusteluryhmänsä (liveryhmän) Tukinetissä torstaina 15.3. klo 16-18 otsikolla ”Elämää adhd:n kanssa, adhd-oireisten aikuisten keskustelua. Ryhmään pääsee kerrallaan mukaan kaksitoista henkilöä. Ryhmän ohjaajina toimivat ADHD-liiton työntekijät ja ryhmä on suunnattu nuorille aikuisille ja aikuisille. Adhd:stä voi keskustella myös täällä avoimien ryhmien puolella, vaikka tässä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: