Hei…miten eteenpäin…?

Hei...miten eteenpäin...?

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 08.02.2014 klo 12:46 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 08.02.2014 klo 12:46

Pieni alustus.. Erosin narsistisesta miehestäni 5 vuotta sitten ja nyt elänyt ja nauttinut omasta vapaasta ihansta elämästä..Mutta tämä elämä tuonut toiselaisin negatiivisia asioita.

Yksi työkaveri on ollut todella merkittävästtänä tekinäjänä selviitymiseni kanssa..Ollut tukena auttanut monissa asioissa ..Olen pitänyt häntä todella ystävänäni..

Mutta nyt hän jostakin kumman syystä on alkanut ottaa minuun etäisyyttä tietämättäni miksi..

Yksi toinen työkaveri alkoi jo eron alussa osottaa minulle mieltäni en tiedä mistä johtuu .. Ajtuksia kyllä on monenlaisia ..En ole tehnyt mitään väärää hänellä.. Muutakuin kertonut miten negatiivisesti hän käyttäytyy minua kohtaa duunissa . Ei pysty edes työtehtäviä hoitamaan minun kanssani asiallisesti..

En ole enään se alistettu harmaa hiirulainen jota olin edellisessä elämässä.. Aloi elää ja nauttii elämästäni. Muutos varmaan oli aika radikaali ..Iloisuus varmaan näkyy minusta pitkälle ja olen saanut siitä kiitosta ..

Mut nyt tämä työkaveri joka on tukenut minua on alkanut ystävyystyys (olivat enenn hyviä ystäviä mutta hänellekin tämä toinen kaveri alkoi osottaa mieltä.). uudestaan tähän työkaveriin..

Mutta minä en tiedä miten mä reagoisin heidän ystävyyteen.. Olen alakanut sulkeutuu kun tuntuu todella pahalta menettää ystävä jolle olen todella kiitollinen .. Mutta jotenkin tämä ystävä on alkanut ottaa minuun etäisyyttä

Ehkä pikkasen pelkään että tämä ystävä saattaa kertoilla asioistani sille piru eukolle.. Tässä huomaa että ei kaikkeen pitäs luotaa vaikka sillä hetkellä tuntuukin..

Kun olen olltu jo 20 v samassa duunni paikassa ja oppinut tunteen toisemme todella . Tiedän miten osassa porukkaa vatvotaan toistemme asioita erittäin paljon..

No toisaaltaa mä tiedän mitä tenyt ja mitä en ja olenhan sinkku ja nautin elämästäni..

Mutta sillen en mahda mitään että tuntuu pahalta menettää hyvä ystävä..

Heh kun ajattelee tota yhteisöö niin välillä tuntuu että minkä ikäsiä me ollaa..On kuppikuntia suunnassa kun toisessa.. Ja selän takana puhutaan vaikka mitä..

Mutta kyllä mä selviin tästäkin olenhan ollut kovassa koulussa narsistisen ex kanssa .

Käyttäjä tinppa-75 kirjoittanut 08.02.2014 klo 15:28

Anna ystäväsi etääntyä, jos hän niin haluaa. Siinäpä alkaa kaveerata inhokkityökaverisi kanssa. Elä elämääsi, saat uusia kavereita. Jos näyttää että nämä alkavat juonia selkäsi takana älä välitä *ignore* - sillä "jos istut tarpeeksi kauan joen rannalla, voit nähdä vihollisesi ruumiin lipuvan ohitsesi". -pitää muuten paikkaansa! ☺️

Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 10.02.2014 klo 19:45

Kiittii vastauksestasi .. Niinkun sellanekin sanonta mihin törmäsin pitää paikkansa

"Katkeruus ja kauna ovat myrkkyä jota itset juot ja toivot toisen kuolevan siihen "

Elän ja nautin ja enkä anna kenekään vaikuttaa siihen miten elän... En oo enään se alistuva hiirulainen jota olin.. =D

Mutta väillä kun oo niin kiltti ihminen meinaan unohtaa että eihän mun tartte kaikkia miellyttää..

Omasta mielestäni oo ihan ok nainen.. En mikää riidan haastaja...

Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 21.02.2014 klo 21:05

Pakko taas avautua .. Tilanne vaan ahdistaa vaikka kuinka yritän siirtää asiaa takavasemmalle..

Nyt tuli sellanen tilanne että oo yhdessä asiassa varalla.. Ja nyt yks pomoista kekkas että varankin siis oo ykks vara ja kaksi muuta on sitten vara vara..

Niin pitäisi tehdä juttua ettei unohda tätä asia.. Hm just aika hyvä muisti jossakin asioissa niin ei ois pelkoo..

No koko paikka täynnä autoilevia naisia ja nyt mun joka kuljen linja-autolla duuniin niin pitäisi tulle puolituntia aikasemmalla autolla duuniin että oisin tekemässä sen asian ettäkun nämä autoilevat naiset tulevat duunin..

Periaatteessa kerkiisin kyllä myöhäsemääläkin autolla mutta nyt talvi kelissä pikksen varuaksellinen asia..

Ja nyt tämäkin asia tekee hallaa ton ystäväni välille josta alussa kerroin...

Ei hitto että on kiva olla duunissa ...

Minä oo kiltti ihminen ja en haluis eripuraa mutta kun pakosta nyt näitä juttuja tulee ja jotenkin oon punasta vaatetta tälle ystävälleni ..Hmm vai voinko enään sanoo ystävä.. Taitaa olla vaan työkaveri...

Jotakin positiivistakin .. 5 vuotta erosta naristiseen ex .. Oon selvinnyt sellasesta pirusta niin ehköhän mä sevlii nyt toivon ainakin.. =D

ps anteeksi kirjoitusvirheet.. pikastuksissa kun kirjoittelen..