Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä ruusupuu2 aloittanut aikaan 22.04.2014 klo 12:17 kohteessa Aikuisen elämää

Toivottavasti joku jaksaa tämäm lukea koska väsymykseni on valtava,häpeä syyllisyys ihan kaikki. Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä,sen diagnoosin sain vuosia sitten,välillä menee hyvin ja nyt huonommin. En näin eka kerralla kirjoittele koko historiaa muuta eilen kävin päivystyksessä,ja lääkäri passitti kotia heti. Täytyy myöntää ettei voimia ollut oikeastaan edes puhua ja miäpä ihmeitä…

Käyttäjä Dirmata aloittanut aikaan 07.04.2014 klo 17:52 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, onkohan muita jotka olisivat tulleet erotetuksi omasta syystään töistä? Itsellä sellainen tilanne, paineen alla sorruin typeryyteen jonka vuoksi työsopimukseni purettiin heti, eli ilman irtisanomisaikaa yms. Ja ihan aiheesta. En ole mitään katunut enempää elämäni aikana kuin tätä ja kaikki ajatukset pyörivät siinä saanko enää milloinkaan töitä mistään. Taloudellinen tilanteeni…

Käyttäjä Susanna 2 aloittanut aikaan 05.04.2014 klo 16:17 kohteessa Aikuisen elämää

Olen raitistunut alkoholisti. Raittiutta vasta vajaa 3kk. Kuukausi sitten rupesin työssä saamaan ahdistuskohtauksia (hulluksi tulemisen pelkoa, kuoleman pelkoa jne..) joita rupesin saamaan myös aa:ssa. Ne paheni ka paheni minkä vuoksi jouduin jättämään työni, koska ajellessani töihin itkin ja halusin vetää ensimmäistä rekkaa päin. Menin lääkäriin ja sain Escitalopram Actavista ja…

Käyttäjä Hantzki aloittanut aikaan 26.02.2014 klo 15:37 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin aloittaa tällaisen viestiketjun, koska olen itse jäänyt työuupumuksen takia sairaslomalle ja lopulta pois töistäni. Olin siivoajana. Olin esimiehelleni tärkeä työntekijä, koska tein tarkkaa työtä ja olin ahkera. Suostuin usein jäämään ylitöihin, ajattelin että siitäpähän saa lisää rahaa. Tein pääsääntöisesti keikkatöitä, mutta välillä oli rauhallisempi vaihe jolloin minulla oli omat…

Käyttäjä riisipuuro aloittanut aikaan 20.04.2014 klo 11:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jumissa, en pääse ylös enkä alas, tuntuu että pimeys vetää puoleensa ja juuri ja juuri jaksan taistella ettei se imaise minua. Olemme ihan normaali perhe, kaksi lasta, omakotitalo ja kaikki päällisin puolin hyvin. Näin ei ole, mieheni sairastaa kaksisuuntaista ja elämä on ollut aikamoista vuoristorataa, nyt olen itse aivan…

Käyttäjä veke691 aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 03:25 kohteessa Aikuisen elämää

Aina kun minulta kysytään että mistä olen kotoisin, vastaan että ”mä en ole mistään kotoisin”. Se herättää hilpeyttä, onhan se ns. hauskaa huumoria. Mutta minulle totisinta totta. En ole mistään kotoisin sillä koko lapsuuteni jouduin muuttamaan eri paikkakunnille enkä siten tuntenut ikinä olevani kotona/juurillani missään. Minulla ei ollut ikinä kotia…

Käyttäjä Tuunari aloittanut aikaan 15.10.2013 klo 23:07 kohteessa Aikuisen elämää

Tervehdys! Juuri foorumille ”eksyneenä” ja sitä hieman selanneena ajattelin itsekkin kirjoitella tänne jotain. Ensimmäistä kertaa huvittaisi hakea apua ihan ulkopuolisilta tähän jatkuvaan kamppailuun mielialanvaihteluiden, masennuksen ja ahdistuksen kanssa, epäilen kylläkin sellaisen avun taikka pysyvän ratkaisun olemassaoloa… Olen siis reilu parikymppinen nuorimies, ainakin vielä fyysisesti hyvässä kunnossa ja vakituisessa työpaikassa. Minulla…

Käyttäjä Anne36 aloittanut aikaan 27.03.2014 klo 09:04 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Löysin tieni tälle sivustolle sattumalta. Mistähän aloittaisin. Vajaa kuukausi sitten ajelin töihin autolla ja yks kaks tuli outo olo, päässä jotenkin humahti, alkoi pyörryttämään, sydän hakkasi, koko keho tärisi(sisäisesti), tuntui että happi loppuu tähän paikkaan. Ajoin auton tien sivuun mistä miesystäväni tuli minut hakemaan koska en kyennyt ajamaan autoa.…

APUA!

2
Käyttäjä topcat aloittanut aikaan 16.04.2014 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on jatkuvia itsemurhakuvitelmia enkä tiedä kuinka kauan nämä kuvat pysyvät vain kuvitelmina.

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 12.04.2014 klo 23:40 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ollut vakavasti masentunut vuosikausia ja jonkin verran koko pitkän elämäni. Käyn terapiassa ja yritän kovasti korjata itseäni. Välillä koen oivalluksia, jotka tuntuvat avaavan ovia parempaan elämään – elämän vähiin rippeisiin -, mutta sitten tulee kohta romahdus ja epätoivo ja tolkuton itkeminen. Olen liian yksinäinen elinikäisen jännittämisen ja ihmispelon takia,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: