miten tästä kaikesta selviää

miten tästä kaikesta selviää

Käyttäjä K80 aloittanut aikaan 13.05.2014 klo 23:07 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä K80 kirjoittanut 13.05.2014 klo 23:07

Mies on työntilannen takia ollut muutaman talven lomautettuna noin 5-6 kuukautta. Mina kävin töissä ja tein paljon ylitöitä. Kunnes sitten kyllästyin työpaikkakiusamiseen ja epäoikeudenmukaisuudeen ja irtisanoin itseni. En kestänut enää tätä paska. Työpaikastani oli tullut kauhea paikka. Sain työitä kumminkin heti irtisanomisen jälkeen mutta silloin miehellä oli taas lomautusputki päällä, tulot olemattomat eli mitä nyt liitosta yleensa saa. Laskuja tuli ja tuli ja tuli. Kahden auton ylläpitoon menee raha paljon ja päivähoitomaksut ja kaikki muut pakolliset laskut. Kummallakin tunteet pinnassa, rahat ei riittänyt mihinkään muun kuin asuntolainaan ja ruokaan. Laskuista rupesi tulema maksumuistutuksia ja maksuvaatimuksia. Kaikki oli aivan kaaosta koko elämä vaan sen takia että mies ei löytänut talveksi töitä. Olin aivan pois tolalta. Senttien laskemista joka päivää, päivästä toiseen ja kaurapuuro ei maistunut muutaman viikon jälkeen enää miltää. Toivoisin vaan että joku ajais mun yli. Noh sitten pääsin joulukuussa opiskelemaan. , mista olen jo kauan haaveillut ja se piristi vähän oloa. Mies pääsi aloittaman muutama kuukautta sitten työt mutta palkka on pienempi, mitä viimme vuonna. Työnantajallakaan ei menee kovin hyvin. Laskuja ollaan kovasti yritettu vähentää mutta maksamattomia laskuja on edelleen suuri pino. Kiiresti se pino vaan kasvaa. Jääkaapin on vaan pakko lapsille jotain ostaa.Tilanne on nyt se että huomenna lähtee pihasta auto. Rahoitusyhtio ottaa sen meiltä. En kestä tätä kaikkea. Välit vaan miehen kanssa pahene kun keskustelemme asioista, eihän kumpikaan rahaksi voi muuttua. Miten mä tästä kaikesta selvin? Koulussakin pitäisi jaksaa keskittyä mutta nyt ei vaan jaksaa.☹️