Kaivatakko vaiko ei Exää?

Kaivatakko vaiko ei Exää?

Käyttäjä siksko aloittanut aikaan 29.06.2005 klo 20:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä siksko kirjoittanut 29.06.2005 klo 20:24

Heips,

Seurustelin 5 vuotta, kaksi viimeistä vuotta olin masentunut. Erosta on nyt vuosi. Exäni ei jaksanut tukea. Nyt kun olen saanut asiat suht kuntoon, on hän kerran käynyt työpaikallani ja soittanut minulle. Puhelussa hän kertoi ajattelevansa minua päivittäin. Nyt hän on kohta puoli vuotta seurustellut toisen naisen kanssa. En tiedä miten suhtautua tilanteeseen. Järki sanoo etten voi luottaa enää häneen. Tunteet haluavat palata takaisin suhteeseen.

Miehessä ei oikeastaan mitään vakavasti vialla, uskon että hän pelästyi eikä tiennyt miten toimia kun sairastuin. Puhelun jälkeen olen kahtena päivänä ikävöinyt, haparoinut uudestaan ja uudestaan puhelinta etsien turhaan hänen puhelinnumeroaan, jonka hän vaihtoi. Itse saan vain lähettää s-postia hänen työosoitteeseensa. Epäreilua? No totta helvetissä, sekä minulle että sille toisella.

Kaikki ne suunnitelmat häistä, lapsista ja omasta kodista elävät niin vahvana mielessäni…vieläkin. Uskon että jos tarpeeksi odotan ja toivon, katsoen ikkunasta ulos ja joku päivä hän on siellä, vahvempana ja tahtoa täynnä jatkaa sitä jo aloitettua taivalta.