Ero vai ei

Ero vai ei

Käyttäjä Ääliö aloittanut aikaan 05.03.2006 klo 20:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Ääliö kirjoittanut 05.03.2006 klo 20:04

Morjens!
En tiedä oikein mitä tähän sanoisin. Omalla tavalla on samanlaisia tunteita.Mieheni sanoo minulle välillä ettei jaksa enää ja hän lähtee.Meillä sentään tapellaan aika usein ja useimmiten yöllä.Olen todellakin kypsä tilanteeseen mutta meillä on alkoholi ongelmana. Olen itse vuorotöissä ja olen väsynyt kun tulen kotiin iltavuorosta. Silloin mieheni on jo aika tuiskeessa ja en pidä siitä ollenkaan.Meillä on kakasi lasta ja ne kärsivät todellakin tästä meidän tappelusta. Olen monta kertaa jo lähtenyt pois kotoa koska en siedä tilannetta.Olemme olleet naimisissa jo 13 vuotta ja olemme tunteneet toisemme jo 22 vuotta.Rakastan miestäni niin palajon että aivan sattuu.Silti olen aivan hukassa.

Mieheni väittää ettei rakasta minua ja taas seuraavana minuuttina sanoo että minä ja lapset ovat kaikki kaikessa.En aina tiedä mitä mitä uskoisin. Olen päättäänyt että niin kauan kun rakkautta riittää niin kannattaa yrittää.Meillä sentään erimielisyyksien aihe liittyy sksiin. Paha juttu. Kuka haluaisi harrastaa seksiä kenenkään kanssa joka on valmiiksi kännissä ja heti rupeaa käpelöimään. Siinä vaihessa mä suutun ja sarvet nousee pystyyn. En siinä vaiheessa osaa olla rakstava vaimo.

Rakastan tosi miestäni mutta en tykkää siitä että heti kun tulet kotiin iltavuorosta ja olet väsynyt niin ensimmäisenä mies käy käsiksi ja rupeaa kopeloimaan.Olen yrittänyt kaikkeni että hän ymmärtäisi minua että tarvitsen aikaa saada kierrrokset alas työpäivän jälkeen ennenkuin pystyn ajattelemaan sellaisia asioita mutta hän suuttuu ja tappelu alkaa.

Olen sanonut miehelleni että hän tarvitsee apua alkoholiongelman kanssa mutta ei usko sitä. Lapseni ovat huomauttaneet jo siitä että meillä aina tapellaan yöllä eivätkä pysty nukkumaan yöllä. Olisiko sinulla neuvoja minulle. Mieheni huomauttaa joka kerta silloin että lähtee ja tarkoittaa kyllä sillä lähtemisellä jotain ihan muuta kuin pelkästään lähteä.Joka tappelun jälkeen pelkään todella paljon.

Nämä mun ongelmat ovat aivan muuta kuin sinun. Olen itsekin hakenut asuntoa ja ollut jo lähdössä pois lasten kanssa mutta olen silti täällä kotona,enkä halua lähteä pois rakkaani luota, mutta muutos on tultava,onko hyviä neuvoja?