Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Olen kokenut parisuhteessani henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Tilanne huipentui viime äitienpäiväviikonloppuna pahoinpitelyyn, jossa sain potkun suuhuni sillä seurauksella, että hammaskalustoni on edelleen remontissa. Tein asiasta poliisille ilmoituksen, joka veikin sen eteenpäin. Kuulustelujen jälkeen olimme valmiit sovitteluun, mutta sen ehdot eivät täyttyneet sovitun ajan kuluessa, eli mies ei halunnutkaan lähteä parisuhdeterapiaan.…
Juupa juu. Tyhjäisin omaa vakkaani tänne, kun tuntuu, etten oikein tiedä mistä apua saisin😞. Taustoista vähän: Olen 30-vuotias, 4-vuotiaan tytön äiti. Mieheni tekee reissuhommia, joka tarkoittaa sitä, että hän on ma-pe poissa kotoa; toisin sanoen hän on viikonloppu isä/minä olen viikko-yksinhuoltaja. Kun tapasimme, olin itse ollut sinkkuna puolisen vuotta. Tätä…
Kyyneleet valui kyllä todella kun luin tarinaasi.. Helppo sanoa, että unhoda se, se ei ollut sun arvoinen mutta tunteet sanoo ihan jotain muuta.. Tiedän mitä on riutua onnettomassa rakkaudessa kun sanat, teot ja tunteet kaikuu tyhjille seinille ja kuuroille korville. Hirmu paljon tsemppiä sulle ja paljon voimia ja jaksamista 🙂👍…
Olen seurustellut 1,5v nuoremman miehen kanssa, ja tämä mies on erittäin mustasukkainen ja vaikea tapaus muutenkin. Hän on ujo, ja tutustuminen ystäviini on ollut takkuista, yleensäkin kaikki vähänkään hänen mielestä tavallisuudesta poikkeava on kammottavaa ja kauhistus. (mietitte varmaan mihin hänessä ihastuin, no siihen että hän ei ollut tyypillinen paskanjauhaja, joka…
Tietääkö kukaan miltä tuntuu kun sä tunnet satoja ihmisiä ja monta mukavaa tyttöä mut sä et tunne niitä kohtaan muuta kuin ystävyyttä, sä et ole ollut ikinä rakastunut ja tunnet itsesi hyvin yksinäiseksi sisälläsi, kaikkien niiden ihmisten ja ystävien keskellä, vaikka sä rakastat niistä jokaikistä. Sit yhtenä päivänä sun elämääsi…
Hei, luin arkistosta aiemmin aiheesta ja kirjoitan nyt omasta näkökulmasta. Olen 36-vuotias nainen ja olen seurustellut 1,5 vuotta etäsuhteessa itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen. Olen aina ollut mustasukkaisuuteen taipuvainen mutta tässä suhteessa ongelma on riistäytynyt käsistä. En voi ymmärtää/sietää, että kumppanini pitää muita naisia hyvännäköisinä ja seksikkäinä. Järjen tasolla voin…
Heippa! Mistähän aloittaisin tämän tarinan? En ole mikään hyvä kirjoittaja, mutta yritän saada ilmaistua tunteeni siinä toivossa, että olo helpottuisi ja paha mieli katoaisi pois. Olen naimisissa niinsanotun kunnollisen miehen kanssa. Tarkoitan sillä, että kaikki varmaan luulee hänen olevan hyvä aviomies ja mahtava isä, mutta…kulissien takana ei asiat aina ole…
Haluaisin kysyä löytyykö keneltäkään kokemusta miten selvitä puolison pettämisestä? Mies on viikko sitten päättänyt, että haluaa perheensä (minut + 3 lasta; 6.5-v, 5-v ja 4-v) ja on valmis jättämään suhteensa, lopettamaan kaiken yhteyden pidon. Monen vaiheen jälkeen 6-viikkoa sitten tapahtuneen kiinnijäämisen jälkeen tähän on päädytty ja miehen omasta tahdosta. Kerran…
Hei! Toivottavasti saan täältä jotain apua.. Minua oksettaa tälläkin hetkellä; syyllisyys painaa.. Viime viikolla elämäntilanteeni oli henkisesti niin uuvuttava, että minun oli kertakaikkiaan turvauduttava viranomaisten apuun; hyväksikäyttöprosessia käyn läpi terapiassa. Asun yksin ja tällä hetkellä olen 31-vuotias. Tiistaina olin ravintolassa, jonne myös ex-miesystäväni oli eksynyt.. Hänen kanssaan tuli riitaa; löin…
Siivosin eilen 10 vuotiaan poikani lehtihyllyä ja käsiini osui pinon välissä ollut ruutuvihko. Sitäpä sitten selailin ja huomasin poikani kirjanneen sinne ylös maailaman ärsyttävimpiä asioita. Ensimmäisenä komeili minun nimeni. Olen kuulema maailman ärsyttävin kun käsken joskus vahtimaan pikkuveljeä ja jos kieltäytyy pistän siksi päiväksi pelikiellon päälle. (tämä on varmasti tuon…