löytyskö ystävää

löytyskö ystävää

Käyttäjä enkelinsiipi aloittanut aikaan 05.10.2006 klo 18:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä enkelinsiipi kirjoittanut 05.10.2006 klo 18:39

olisi kiva saada uusia ystäviä jonka kanssa jutella tai tehdä jotain kivaa sairastan masennusta ja minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö olen elämässä kokenut paljon olen keskiikäinen nainen ja naimisissa.
en oikein tiedä mitä ystävä oikein nykyään merkitsee kun menin naimisiin niin ystävät hylkäs minut eikä
tietenkään ne välitä hullusta syön lääkkeitä enhän tietenkään voi olla järkevä ihminen olisi tosi kiva saada ystäviä jotka tietää mitä on sairastua masennukseen vaihtaa ajatuksia ns. toisen hullun kanssa olen sosiaalinen tulen toimeen kaikkien kanssa ja osaan nauraakkin kun hullu miltä kuulostaa uskallatko ottaa
minuun yhteyttä jos haluatte mun sähköpostiosoitteen niin kirjoittakaa .nim.nauretaan vielä……..🙂🌻

Käyttäjä susanna61 kirjoittanut 12.10.2006 klo 14:16

Hei Enkelinsiipi,
Olen myös ystävää vailla, naimisissa oleva, lapsiakin on. Itse olen naimisissa masennuspotilaan kanssa ja joskus tuntuu, että oma tilakin on jotain samankaltaista. Olen usein masentunut ja lohduton. Olisi kiva, jos olisi ihminen, jonka kanssa voisi itkeä, nauraa, ja vaikkapa juosta pitkin nurmikkoa, ihminen, jolle ei tarvitsisi näytellä, jonka kanssa saisi olla ihan oma itsensä.
Kirjoita mun sähköpostiini susanna61@jippii.fi

Käyttäjä aina06 kirjoittanut 24.10.2006 klo 10:23

hei, enkelinsiipi.
olen myös yksinäinen, on kyllä "kavereita" mitkä eivät ymmärrä minun mielialojen vaihteluita ja miltä tuntuu kuin oikein masentaa..
sairastan myös itse kaksisuuntaistamielialahäiriöö, mikä on todettu jo vuosi sitten mutta en ole itsekkään aiemmin hyväksynyt totuutta.
tälläkin hetkellä olen todella masentunut ja lähdin kotoani "pakoon" kun tuntui että jos jään niin tapan joko itseni tai sitten mieheni☹️ niin katsoin turvallisuus syistä parhaaksi kadota hetkeksi. kukaan ei tiedä missä olen ja olen tyytyväinen siitä toisaalta. olisi kyllä kiva keskustella ns. oikeiden ihmisten kanssa ketkä ovat joutuneet elämään vuoristoradassa ja tietää miten se vaikuttaa myös elämään joka puolella.🙂 ja huumoriakin löytyy aina välillä, vähän liikaakin eikä sitäkään aina ymmärretä😐

Käyttäjä enkelinsiipi kirjoittanut 14.11.2006 klo 14:33

moi aina06 voisitko kirjoittaa mulle mun sähköpostiini joka on macy1968@suomi24.fi t.enkelinsiipi🙂🌻