Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3753
Käyttäjä Luutu aloittanut aikaan 18.01.2006 klo 12:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut 1,5v nuoremman miehen kanssa, ja tämä mies on erittäin mustasukkainen ja vaikea tapaus muutenkin. Hän on ujo, ja tutustuminen ystäviini on ollut takkuista, yleensäkin kaikki vähänkään hänen mielestä tavallisuudesta poikkeava on kammottavaa ja kauhistus. (mietitte varmaan mihin hänessä ihastuin, no siihen että hän ei ollut tyypillinen paskanjauhaja, joka…

Käyttäjä jermuli aloittanut aikaan 22.08.2006 klo 21:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tietääkö kukaan miltä tuntuu kun sä tunnet satoja ihmisiä ja monta mukavaa tyttöä mut sä et tunne niitä kohtaan muuta kuin ystävyyttä, sä et ole ollut ikinä rakastunut ja tunnet itsesi hyvin yksinäiseksi sisälläsi, kaikkien niiden ihmisten ja ystävien keskellä, vaikka sä rakastat niistä jokaikistä. Sit yhtenä päivänä sun elämääsi…

Käyttäjä kauris69 aloittanut aikaan 18.08.2006 klo 20:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, luin arkistosta aiemmin aiheesta ja kirjoitan nyt omasta näkökulmasta. Olen 36-vuotias nainen ja olen seurustellut 1,5 vuotta etäsuhteessa itseäni 11 vuotta vanhempaan mieheen. Olen aina ollut mustasukkaisuuteen taipuvainen mutta tässä suhteessa ongelma on riistäytynyt käsistä. En voi ymmärtää/sietää, että kumppanini pitää muita naisia hyvännäköisinä ja seksikkäinä. Järjen tasolla voin…

Käyttäjä toivonsa menettänyt aloittanut aikaan 21.05.2006 klo 17:26 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Heippa! Mistähän aloittaisin tämän tarinan? En ole mikään hyvä kirjoittaja, mutta yritän saada ilmaistua tunteeni siinä toivossa, että olo helpottuisi ja paha mieli katoaisi pois. Olen naimisissa niinsanotun kunnollisen miehen kanssa. Tarkoitan sillä, että kaikki varmaan luulee hänen olevan hyvä aviomies ja mahtava isä, mutta…kulissien takana ei asiat aina ole…

Käyttäjä Satu71 aloittanut aikaan 13.03.2006 klo 09:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kysyä löytyykö keneltäkään kokemusta miten selvitä puolison pettämisestä? Mies on viikko sitten päättänyt, että haluaa perheensä (minut + 3 lasta; 6.5-v, 5-v ja 4-v) ja on valmis jättämään suhteensa, lopettamaan kaiken yhteyden pidon. Monen vaiheen jälkeen 6-viikkoa sitten tapahtuneen kiinnijäämisen jälkeen tähän on päädytty ja miehen omasta tahdosta. Kerran…

Käyttäjä lonesome aloittanut aikaan 31.07.2006 klo 18:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Toivottavasti saan täältä jotain apua.. Minua oksettaa tälläkin hetkellä; syyllisyys painaa.. Viime viikolla elämäntilanteeni oli henkisesti niin uuvuttava, että minun oli kertakaikkiaan turvauduttava viranomaisten apuun; hyväksikäyttöprosessia käyn läpi terapiassa. Asun yksin ja tällä hetkellä olen 31-vuotias. Tiistaina olin ravintolassa, jonne myös ex-miesystäväni oli eksynyt.. Hänen kanssaan tuli riitaa; löin…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 22.07.2006 klo 10:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siivosin eilen 10 vuotiaan poikani lehtihyllyä ja käsiini osui pinon välissä ollut ruutuvihko. Sitäpä sitten selailin ja huomasin poikani kirjanneen sinne ylös maailaman ärsyttävimpiä asioita. Ensimmäisenä komeili minun nimeni. Olen kuulema maailman ärsyttävin kun käsken joskus vahtimaan pikkuveljeä ja jos kieltäytyy pistän siksi päiväksi pelikiellon päälle. (tämä on varmasti tuon…

Käyttäjä Hannia aloittanut aikaan 27.07.2006 klo 23:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut vuoden verran miesystäväni kanssa. Ongelma on, että hän yhtäkkiä keksii minun haluavan jotakuta toista, ja näin ollen lähtee lätkimään, ensin ehkä syydeltyään joitain katkeruuksia minulle päin naamaa. Tätä on tapahtunut esim. kun olen moikannut työkaverille (yhteinen kaveri), polttanut jonkun toisen tupakkaa (”toisen kelpaa, hänen ei”) jne jne. Joskus…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 05.07.2006 klo 10:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Toisille voi kesä olla rentoutumisen aikaa, mutta minulle se on täyttä kärsimystä. Mieheni on alkoholisti, vaikkei sitä itse myönnäkään. Tänäkin kesänä odottelin lomamatkoja ja huvipuistoreissuja jotka oli luvattu lapsille. Tänä kesänä myös petyin niin kuin joka kesä tätä aiemminkin. Mieheni ei todellakaan vietä kesälomaa meidän kanssamme, vaan hän on kaverien…

Käyttäjä why aloittanut aikaan 29.06.2006 klo 15:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Takanani on nyt lähes vuoden kestänyt avoliitto.Muutimme yhteen pikaisesti,parikuukautta seurustelun alkamisesta,kun asiat vain tuntuivat loksahtavan kohdalleen.Tiesin että ex-avoni oli työnarkomaani,samaa vikaa minussakin mutta en antanut asian häiritä.Pommeja alkoi pudota tasaiseen tahtiin piakkoin yhteen muuttamisesta:Työmäärät vaan kasvoivat,yhteistä aikaa tuntui lopulta olevan vain keskellä yötä tunnin verran.Parisen kuukautta sitten hän yks kaks…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: