Parisuhde, koti ja perhe

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä mymmeli77 aloittanut aikaan 03.05.2007 klo 20:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

moi,olen saanut elämäni nyt suht`raiteilleen,toki mieheni ihastuminen ystävääni vieläkin kirveltää,mutta olen päässyt ihan hyvin jaloilleni.olen huomannut ystäväni olevan sellainen nainen,joka pitää ns.peliä miesten kanssa,muttei ilmeisesti meni flirttiä pidemmälle….en voi vaan kaikesta hyvästä huolimatta ymmärtää,miksi ei hän tehnyt miehelleni selväksi,ettei hänen ihastuksensa ystävääni kohtaan ollut oikein minua kohtaan,mieheni kertoi ettei tämä…

Käyttäjä sade07 aloittanut aikaan 30.04.2007 klo 02:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täytyy kyllä myöntää että näin ahdistunut en ole koskaan ollut…jonkun mielestä nämä ongelmat voivat tuntua vähäpätöisiltä muihin verrattuna mutta toivon saavani jotain apua. Juttu lähtee siitä että olen seurustellut tässä nyt yli 6 vuotta. Asumme yhdessä sekä olemme kihloissa. Lapsia ei (onneksi) vielä ole. Minä korkeakoulussa/töissä ja mies töissä. Minä…

Käyttäjä looseri aloittanut aikaan 26.04.2007 klo 15:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ulkoisesti mulla pitäis olla kaikki hyvin, koti, perhe, hyvä työ, ja silti ajattelen vähän väliä haluavani tästä kaikesta eroon. Olen masentunut. Häpeän sitä että olen masentunut. Minulla ei ole ystäviä kenen kanssa pystyisin puhumaan asiasta. Ainoa kenelle olen sanonut mitään on siskoni ja pyysin häntä pyytämään anteeksi äidiltäni sitä että…

Käyttäjä iltama aloittanut aikaan 15.04.2007 klo 10:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nyt lähes kymmenen vuotta auttanut viikottain 80 v. äitiäni arjen askareissa, lääkärikäynneissä yms. Siinä samassa lapseni ovat kasvaneet aikuisiksi ja minusta on tullut mummi. Alan olla uupunut äitini vaativan luonteen takia.Olen ainoa lapsi ja ainoa apulainen joka kelpaa äidilleni. Vaativuustaso näyttää nousevan iän mukana, vaikka yritän olla välittämättä esim.…

Käyttäjä jenna* aloittanut aikaan 28.04.2007 klo 17:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa useita vuosia. Hän on hyvässä asemassa. Viimeisellä tapaamisellamme hän hakkasi minua. Se sattui aivan älyttömästi, itkin ja huusin. Hän hävitti puhelimestani ennen tapaamistamme lähettämänsä tekstiviestit. Otti minua kurkusta kiinni ja totesi, että koska kukaan ei tiedä hänen olevan luonani, hän voi vaikka…

Käyttäjä lannistumaton aloittanut aikaan 13.04.2007 klo 20:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Aloittaja: Lannistumaton Avomieheni jossain lenkillä, lähti suoraan navetalta,omista töistään. Kiukkuisena taas kerran! Kostona minulle kun läsnäoloni ja puheen ”vituttivat”. Niin tuttua ja raivostuttavaa, asioita ei pysty keskustelemaan, kaikki riidat vain kasaantuvat puhumattomina ja kun hänen mielialansa jonkun päivän päästä muuttuvat hän pistää kaiken vain villaisella. Lapset kärsivät, vaikka ovat vasta…

Käyttäjä Monica_79 aloittanut aikaan 27.04.2007 klo 09:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Moi!😟 Tahtoisin kertoa omasta elämästäni, olkootpa se sitten kuinka vähäpätöinen tahansa. Mä pelkään miehiä. Pelkään vaikkei olisi mitään aihettakaan. Töissä olen oppinut jotenkin suhtautumaan heihin, mutta pidän välimatkaa. Parisuhde tuntuu todella vaikealta. Olen kuin jähmettynyt kauhusta suurimman osan aikaa. Ja koen ajoittain järkyttävää ahdistusta, hallitsemattomia pelkotiloja, tärinää, oksentamisen halua, itsevihaa…

Käyttäjä Hanei aloittanut aikaan 20.03.2007 klo 15:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elisiis minkälainen suhde teillä on isää/ äitiin? Mulla on hirveän huonot välit isin kanssa. Parivuotta sitten ei ollut mitään ongelmia, koska silloin mä en ollut vielä tajunnut miten hirveen paljon isin teot vaikuttaa muhun ja mun siskoon. Oikeastaan vasta tässä viimeaikoina mä olen tajunnut kaiken. Miksi siskolla on anoreksia, neuroottinen,…

Käyttäjä Uupumus iskee aloittanut aikaan 16.04.2007 klo 13:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mulla on pitkään ollut ongelmana mun aviomiehen juominen ja se on saanut ahdistuneeksi. On päiviä jolloin tunnen kaiken olevan hyvin mutta kun se mieheni juominen alkaa niin kaikki menee pieleen ja mieheni ei suostu lähtee juttelemaan sen ongelmasta mihinkään vaan syttää mun menneisyyttä juomisestaan joka on tosi hölmösti tehty. Kunpa…

Käyttäjä MOR62 aloittanut aikaan 26.03.2007 klo 11:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

HEI, Nyt kun olen tutustunut tähän tukinettiin, haluan kertoa itsestäni, olen luonteeltaan ymmärtäväinen, positiivinen, iloinen ja hyvin kiltti ihminen. Tätä minun kiltteyttä on paljon käytetty hyväksi.Olin naimisissa yhden miehen kanssa noin 9-10 vuotta. Otin eron miehestäni, kun hän löysi toisen naisen. Katsoin kuitenkin tilannetta vuoden ja olin valmis taistelemaan miehestäni,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: