Parisuhde, koti ja perhe

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776

Vajoan

4
Käyttäjä Luutanen aloittanut aikaan 11.06.2007 klo 19:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Puolisoni jätti minut 8 v:n suhteesta toukokuussa. Vaikeudet alkoivat jo vuosi sitten, oli pettämistä, exäni rakkaus oli loppunut, erosimme. Palasimme syksyllä yhteen, keväällä taas sama ruljanssi uudelleen. Tällä kertaa erosimme heti sovussa, enkä enää usko että yhteen palaamme. Koen elämäni tällä hetkellä niin turhaksi yksin, miksi mikään ei tunnu miltään.…

Käyttäjä avuton_ystävä aloittanut aikaan 26.05.2007 klo 23:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tuntuu tyhmältä, naurettavalta, eihän tällaisesta pitäisi näin isoa numeroa tehdä, aivan kakarahan mä tosiaan olenkin. En osaa riidellä oikein, enkä kestä lainkaan takaiskuja. Miten pitää itsensä koossa, kun haluaa niin paljon parisuhteelta? Tänään piti taas raivota, itkeä, mököttää ja vetäytyä kuoreen, syyllistää, uhkailla, haukkua ja sanoa pahoja asioita, joita ei…

Käyttäjä cassi aloittanut aikaan 28.05.2007 klo 23:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 23v. Olen puolitoistavuotiaan pojan yh. Noin vuosi sitten, keväällä, kun oli kaunista kuin nytkin, tapasin miehen ja rakastuin kuin varkain, poikani oli 5kk, mies oli täydellinen, ihana, kohtelias, koulutettu, näki minut ja ajtukseni ja ihaili niitä. Rakastuin häneen koko sydämestäni. 9kk olimme, rakastimme, hän tuli luokseni, mutta omin ehdoin.…

Käyttäjä jos... aloittanut aikaan 13.06.2007 klo 01:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tuntuu, että elämä on vain odottelua, olen sulkenut itseni pulloon… Unelmia on ollut paljon. Paljon luuloja omista kyvyistä ja mahdollisuuksista. Ja moni unelmista on toteutunutkin: parisuhde, kolme tervettä ihanaa lasta. Tuska on kuitenkin kova, kun en moisesta onnesta osaa nauttia. Olen vain onneton ja itseeni tyytymätön.😭 Paha oloni peilautuu perheeseeni,…

Käyttäjä salamanteri aloittanut aikaan 08.06.2007 klo 15:00 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minulla on mies jolla oli masennus ja burn out. Sitä kesti useita vuosia ja lopulta mies suostui pitkän keskustelun ja painostamisen jälkeen hakemaan apua. hän sai mielialalääkkeet ja söi niitä jokusen vuoden. terapiassa ei juuri käynyt. hän lopetti lääkityksen noin vuosi sitten ja hyvin on mennyt sen jälkeen. mutta nyt…

Käyttäjä utopistiko aloittanut aikaan 05.06.2007 klo 21:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tervehdys kaikille Jotkut ovat lukeneet juttuni, mutta kukaan ei ole vastannut. Todennäköisesti sen takia, kun kaikki näkevät, kuinka luuseri olen, mutta, koska olen mies, minulla ei saisi olla sydänsuruja. No tänään palattiin arkeen sen ”tyttöystäväni” suhteen eli ei saanut koskea, eikä halunnut edes halata, vaan häipyi kun menin pesutupaan. Tosin…

Käyttäjä azo aloittanut aikaan 28.05.2007 klo 16:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

😭 pikkuveljeni menehtyi yllättäen muutama kuukausi sitten. tuntuu, ettei tästä pääse mitenkään eteenpäin, on vain niin kova ikävä😭

Käyttäjä Summerson aloittanut aikaan 24.05.2007 klo 13:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Niin…kertokaapa se… Järki sanoo, että kannattaa odottaa ja katsoa, sillä liian paljon on pelissä, mutta sydän on eri mieltä. Olen 37v mies ja elänyt parisuhteessa hieman yli 8 vuotta. Parempi puoliskoni, kutsun häntä kirjaimella T, kärsii lievistä mielenterveydellisistä ongelmista, mm. paniikkihäiriöstä, joka on tehnyt hänet läheisriippuvaiseksi, eritoten minusta. Läheisriippuvuus ilmenee…

Käyttäjä utopistiko aloittanut aikaan 04.06.2007 klo 20:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Iltapäivää kaikille En tiedä, mitä voin tehdä ja ajattelin kysyä täältä neuvoa. Tosin en oikein jaksa uskoa, että täältäkään löytyy suurempaa apua. Eli olin koko kouluajan koulukiusattu, joka tuhosi itsetuntoni ja teki minut erilaiseksi sympikseksi ja sehän ei kiinnosta nuoria naisia. Näin, kun pakenin menneisyyttäni opiskelemaan Etelään, sieltä se tuli…

Käyttäjä Wivan aloittanut aikaan 26.05.2007 klo 19:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen liki kuusikymppinen viiden lapsen äiti jolle yhdyntä on lähes neljänkymmenen avioliittovuoden ajan ollut enemmän tai vähemmän vastenmielistä. Mies olisi toivonut seksiä useammen kerran viikossa ja vaikka n.kerran viikossa olen suostunut on hän toki tiennyt mielipiteeni siitä. Nyt kaduttaa ja surettaa. Iän myötä miehelleni on tullut erektiovaikeuksia ja vaikka luulisi,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: