Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Vihdoin ja viimein kun tuotakin harrastaa jonkin verran, niin sen jälkeen saakin kunnon migreenipääsäryn. Niin valtavan, että tekisi mieli huutaa ettei tätä kestä. Minulla on vielä niin, että kaikki lääkkeet ovat vanhempieni luona ja aina pitäisi mennä niiltä pyytään särkylääkkeitä. Sittenhän ne kohta aavistaisi miksi tulee päänsärky ja kyllä omat…
Heips Mieli on maassa. Perheeni on hajoamassa ja minä pelkään kuinka jaksan itse ja kuinka kaksi lasta (3v ja 5v) ottavat tiedon ja jaksavat. Kerron tässä tiivistetysti yhden surullisen tarinan. Avovaimoni jäi viime vuoden vappuna kiinni pettämisestä. Ensin hän vähätteli tapahtunutta ja väitti kestoksi 2-3 kk. Satuin näkemään hänen lähettämän…
Hei. Ajattelin vinkkaista tuosta EMDR-terapiasta, itselläni erittäin hyvät kokemukset. Omalla kohdallani sitä käytettiin osana raiskauksesta toipumisessani. Ja siitä oli erittäin suuri hyöty!! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan mikäli mahdollista! Tuolta seuraavalta sivulta löytyy tietoja ja siellä on näköjään terapeutti lista, että miltä paikkakunnalta löytyy kyseisiä terapeutteja ja niiden nimet: http://www.emdr.fi/ Traumaterapiakeskuksen artikkeli…
Olen täällä kirjoitellu pari viestiä miehen alkoholinkäytöstä ja pahoinpitelystä minua kohtaan. Meillä on mennyt nyt n. vuoden verran todella huonosti lähinnä alkoholin johdosta ja nyt tämän viimeksi tapahtuneen pahoinpitelyn vuoksi.. ja onhan niitä syitä varmati monia muitakin. Marraskuusta lähtien mies on kuluttanut kaiken vapaa aikansa netissä surffaillen ja tv:tä katsellen.…
Hei taas.. Aikaisemmin kirjoitin raiskauksestani ja siitä selviytymisestä.. Nyt on vuorossa toinen kertomus, joka koskee veljeäni.. Ammattikoulu aikoina asuin vielä kotona ja kannoin erittäin suurta huolta paria vuotta nuoremmasta pikkuveljestäni. Hän oli murrosikäinen ja paljon poissa kotoa ja joi kavereiden kanssa ja koulukin meni vähän alakanttiin.. Välillä hän päätyi putkaan…
Hei.. Ajattelin kokeilla miltä tuntuisi kirjoittaa tänne oma tarinani ja auttaisiko se oloa.. Tosin tuntuu ettei minun tarinani ole mitään muiden ongelmiin verrattuna.. Olen erittäin kiitollinen sille joka tämän jaksaa lukea. Olen ollut jo pienestä lähtien kiltti tyttö, kuuliainen ja vanhempia totteleva ja kunnioittava. Murrosikäkin oli helppo, muutaman kerran ehkä…
aloitin työt äippäloman jälkeen.meillä kaksi pientä lasta. olen huomannut että kotona hikeennyn,monesta asiasta. eikä se minustakaan kovin kivaa ole. vaikkakin olen töissä,jotenkin kaikki kasautuu mun niskaan. kotityöt,olen yrittäny sanoa ,että en jaksa koko ajan,tehdä kaikkea. mä kyllä semmosessa työssä,et pois kotoa päiväkausia.jolloin,mun mies hoitaa lapset ja hutaisten kotityöt.ei paljoa naurata…
Lääkäri totesi alkuviikosta että masennukseni on uusinut ja on vakavaa sellaista. Edellinen episodi oli kolme vuotta sitten enkä ilmeisesti ole koskaan siitä kunnolla toipunut. Sain siis lääkkeet ja juttelemassa pitäisi käydä. Töissä käyn, koska se on ainoa mikä saa ajatukset liikkeelle ja rytmittää päivää. Olen aina ollut se joka hoitaa…
Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä, mistä tietää ettei kannata enää yrittää korjata parisuhdettaan? Omassa suhteessani ei ole mitään syrjähyppyjä, alko-ongelmaa tai muuta varmaa syytä lopettaa. Kuitenkin riitelemme paljon. Minusta tuntuu, kuin suhteemme olisi repeillyt jo niin monesta kohtaa, ettei sitä saa enää kasaan. Toisaalta mietin, että pitäisikö kuitenkin, taas, vielä kerran…
Hei, olen seurannut keskustelua pettämisestä ja petetyksi tulemisesta pitkin kevättä. Ajattelin nyt kirjoittaa oman ”tarinani” asiasta. Itse olin vuosikausia onnellisesti naimisissa, ihanan miehen kanssa. Saimme kaksi lasta ja kaikkien mielestä olimme juuri se pari, joka ei koskaan eroa. Noin viisi vuotta sitten aloin pikku hiljaa tajuta, että en rakasta miestäni.…