Parisuhde, koti ja perhe

22 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä jupe57 aloittanut aikaan 02.02.2008 klo 09:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaikka elämä kohtelee välillä aika pahasti niin koitetaan jaksaa.Minulle merkitsee paljon kun aamulla keittelee kahvit pistää radion soimaan.Kaiken kruunaa jos sieltä tulee hyvää musiikkia.Tälläisistä asioista,kun oppii nauttimaan elämä voi olla välillä ihan kivaa.Illenmalla voi tehä pienen kävely lenkin ja loppuillasta rentoutua esim. lukea tai kattoa tv:tä tai ihan mitä tahansa.Jos…

Käyttäjä osteki aloittanut aikaan 15.01.2008 klo 20:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Terve!! Olen uusi täällä mutta pakko hakea kaikki mahdollinen apu mitä ikinä irtoaa.Nyt siis kaikki neuvot ovat tarpeen miten lapselle saisi perheen takaisin ja elämän sujumaan uudelleen. Itse olen valmis venymään paljonkin ja itselleni olen apua saanut terapioista yms. Kysykää lisää niin vastaan tarkemmin. Asiassa on erittäin paljon ristiriitaa ja…

Käyttäjä kirsikkapuu aloittanut aikaan 10.02.2008 klo 12:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Isäni on sairastanut alkoholismia jo 20-30 vuotta, koko sen ajan kun olen hänet tuntenut. Ollessani lapsi hän kyllä touhusi ja leikki veljeni ja minun kanssa ja oli hyvä, huolehtiva ja luova isä selvinpäin. En muista enää tarkalleen, kuinka paljon isäni joi kun olin lapsi, olisiko ollut suunnilleen joka toinen viikonloppu.…

Käyttäjä Heidelberg_73 aloittanut aikaan 10.02.2008 klo 20:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vaimo ilmoitti eroavansa, ottaa lapset(3) mukaansa (on kuulema yhtä suuri oikeus lapsiin). Mä saan lapsia silloin kun se ei hänelle sovi(yhtäsuuri??). Ei suostunut mihinkään terapeutille eikä yrittää korjata asioita. Minä muka pettänyt??? En pysty mitenkään todistaa syyttömyyttäni.Apua! Olen luullu olevani hyvä isä ja mies. En juo en polta ja aina…

Käyttäjä Alisa aloittanut aikaan 11.02.2008 klo 18:36 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Varmaan aika tuttu tarina, en olisi uskonut ikinä omalle kohdalle. ☹️ Suhdetta kesti melkein 7 vuotta, juuri ennen Uutta Vuotta mies jäi kiinni pettämisestä, jonka tunnusti. Samana iltana keräsi kamppeensa ja jätti minut ja 3 vuotiaan esikoisen sekä 1 kk 3 vkon ikäisen vauvan kanssa yksin. Nyt on kuukausi kulunut…

Käyttäjä sekaisin.. aloittanut aikaan 26.01.2008 klo 12:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei, olen lukenut miten ihmiset kirjoittaa, kun heidät on jätety. Olen koettanyt löytää, jotain, joka teki saman ison päätöksen kuin minä. Sanoin vuoden alussa miehelleni, että haluan erota. Me oltiin yli 11 vuotta naimisissa. Nuorena tavattiin, ja samantien yhteen. Toki opiskeltiin mutta aina yhdessä. Ei oikein muita.. Jäi nuoruuden juoksut…

Käyttäjä angelica79 aloittanut aikaan 08.02.2008 klo 14:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ollaan kohta 9 vuotta olleet yhdessä, joista 4 naimisissa. Aikoinaan rakastuminen oli niin rajua että yhteen muutettiin miltei heti, ja raskaanakin olin toivottua lasta odottaen jo 4 kk tapaamisen jälkeen. Meillä on kaksi lasta, 7 ja 4 vuotiaat. Rakkaus oli niin suurta, että olimme melkein aina vain kahden, ylimääräisiä ystäviä…

Käyttäjä Sekaisin aloittanut aikaan 13.02.2008 klo 10:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mikä on kaiken tarkoitus? Elämässämme pitäisi kaiken olla periaatteessa hyvin. On yhteinen koti ja vauva tulossa. Mutta kun mieheni otti ja rakastui toiseen. MOnien vaiheiden ja keskusteluiden kautta hän ilmoitti haluavansa erota ja olla yksin. Kauniisti sanoi, että on väärin minua kohtaan kituuttaa avioliitossamme edes lapsen takia. Ymmärrän kyllä asian…

Käyttäjä Kaisu85 aloittanut aikaan 30.01.2008 klo 23:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tarvitsen apuanne!! Kertokaa joku miten saada narsistinen mies, jolla lapset tällä hetkellä huollettavana hoitoon tai jotain muutosta tilanteeseen. Perheestämme äiti ja kaksi siskoani ovat jo psykiatrisessa osastohoidossa isäni takia! Pakkohoitoon ei millään tavoin saada ja sosiaalitoimen kanssa jo tehdään yhteistyötä, mutta tilanne olevinaan ok, vaikka muutkin lapset jo oireilevat!! Vinkkejä…

Käyttäjä Soffeli aloittanut aikaan 29.01.2008 klo 13:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Välillä tuntuu, ettei tätä elämää oikeasti jaksaisi enään yrittää jatkaa ☹️ Tilanne on se, että muutama kuukausi sitten mies kertoi haluavansa erota. Ei halunnut työskennellä meidän suhteen eteen, vaan ainoastaan pilkkoa palasiksi kaiken sen mikä oltiin usean vuoden aikana kasattu.. hästäkin oli vasta muutama kuukausi aikaa. Kertoi myöhemmin, että oli…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: