Miehet, kysymys teille.

Miehet, kysymys teille.

Käyttäjä outoa76 aloittanut aikaan 27.03.2008 klo 00:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä outoa76 kirjoittanut 27.03.2008 klo 00:39

Koska tätä palstaa lukee myös paljon erilaisia miehiä haluaisinkin kysyä kuuluuko miesten mielestä miehenä olemiseen se että on vaikea olla uskollinen. Monestihan sitä perustellaan biologialla ja sillä että juurikaan minkään muunkaan lajin urospuoliset eivät ole vain yhden naaraan kanssa. Mitä mieltä olette?

Ovatko siis toiset vain parempia peittämään jälkensä kuin toiset vai mistä on kysymys?

Halusin kirjoittaa juuri tänne koska mistään aivan avoimesta nettikeskustelusta saa tuskin kovin montaa asiallista vastausta.

Käyttäjä yksinäinen mie kirjoittanut 30.03.2008 klo 22:28

Hei Outoa! Minun mielestäni miehisyyteen ei missään nimessä kuulu toisen pettäminen, päin vastoin, on miehisyyttä jos voi olla pettämättä. En ymmärrä itsekkään tuota pettämisen määrää nykyaikana. Valitettavasti se on myös hyvin yleistä sekä naisilla että miehillä. Itse aikoinani kun kävin suomi24 treffipalstoilla lueskelemassa ilmoituksia niin hämmästyin suuresti kuinka paljon siellä on naisten ilmoituksia etsimässä mies seuraa. Naisten jotka kertoivat suoraan olevansa naimisissa tai avoliitossa. En voisi koskaan kuvitella ryhtyväni kolmanneksi pyöräksi. En halua itse tulla petetyksi, miksi siis tekisin niin jollekulle toiselle....Ai miksikö kävin siellä sivuilla.....no. sairastuin ja vaimolleni se oli liikaa ja hän jätti minut. Nyt siis olen yksin mutta yhä mieleltäni naimissa. Uutta suhdetta en ole kyennyt luomaan vaikka siitä on jo viisi vuotta. Mutta se on jo eri juttua joten se siitä. Sanoisin vielä lopuksi että ei kaikki miehet eikä naisetkaan petä...kuiteskaan loppujen lopuksi.🙂👍