Kuuluuko arvokkaaseen avioliittoon..

Kuuluuko arvokkaaseen avioliittoon..

Käyttäjä tulijavesi aloittanut aikaan 26.03.2008 klo 09:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä tulijavesi kirjoittanut 26.03.2008 klo 09:40

…vaimon matkat/yhteismajoitukset miesvaltaisen työyhteisön mukana joihin kuuluu ajan viettäminen ravintoloissa/yökerhoissa? Olen vain sitä mieltä että avioliittoni ei tarvitsisi puolison ajanviettoa paikoissa joissa ”estoja vähentävän lääkityksen” vaikutuksen alaisena aikaa viettävät vastakkaisen sukupuolen edustajat etsivät huvitusta ”sinkkunaisten” seurasta.
Ko. asiat aiheuttavat pahaa mieltä liittoomme koska olemme asiasta täysin eri mieltä.
Asia on käsitelty aiemmin liitossamme kovinkin sanoin jonka seurauksena olen alistunut olemaan hiljaa asiasta, en vain voi näköjään koskaan hyväksyä toisen käytöstä täysin vaikka jollakin lailla ymmärränkin.

Käyttäjä v 1959 jousimiesnainen kirjoittanut 27.03.2008 klo 12:10

Heippa tulijavesi 🙂

Olen itsekin joutunut sellaisen kysymyksen eteen missä olisi sekä naiset ja miehet olleet yhdessä samassa hytissä yön yli. Pidin ajatuksena täysin vieraana . Vastaus oli EI siihen kysymykseen koska minun parisuhde on itselleni kaikkein tärkein ja kunnioitan puolisoani niin paljon ettei sellainen ei tulisi mieleen vaikka olisi ollut työkaverit tai muita kavereita.

Jos työkaverit niin naiset kuten miehet pitäisi välttämättä viettää yön jossain majoituksessa eli hotellissa niin naisille omat huoneet ja miehelle omat huoneet niin avio kuten avopuolisot kotona tietää millaisessa huoneessa puolisonsa viettää yönsä ettei tule mitään jälkikeskusteluja kotona. 🙂🌻