ei jaksa enää

ei jaksa enää

Käyttäjä miidukka aloittanut aikaan 23.03.2008 klo 03:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä miidukka kirjoittanut 23.03.2008 klo 03:16

en jaksa enää. eilen tuli lopullinen ero avopuolison kanssa. olemme olleet yhdessä melkein 7 vuotta. aloimme seurustelemaan 13 vuotiaina. yhteen muutettiin kun olimme 16 vuotiaita. minulla meni välit vanhempiini. en ole käynyt kouluja kun peruskoulun koska menin töihin. sairastuin paniikkihäiriöön joka on todella paha meidän suvussa. jäin töistä pois ja nyt olen ollut monta vuotta kotona pahan paniikkihäiriön vuoksi ja masennuksen. avopuolisoni on aina pitänyt minusta huolta mutta yhtäkkiä hän lähtikin toisen naisen matkaan. minulle jäi kaikki laskut ja kaikki. saan sossun rahaa eikä minulla ole varaa maksaa mitään. en ole nukkunut enkä syönyt kohta 3 päivään. eilen hain terkkarista rauhottavia mitkä ei auta. ystäviä ei ole monia enkä halua heitä vaivata. toisin sanoen minulla ei ole ketään. mitä tehdä kun ei jaksa enää elää….😭

Käyttäjä tyhmäminä kirjoittanut 23.03.2008 klo 13:26

Pinnistä voimasi ja hae apua terveydenhuollosta. Älä anna periksi, jos sinusta tuntuu, ettei ongelmiasi oteta tosissaan. Mene vaikka kotikuntasi päivystykseen ja kerro, ettet kertakaikkiaan jaksa enää. Sinulla on oikeus saada oma itsesi ensin kuntoon ja vasta sitten miettiä laskuja ym. käytännön asioita. Niihinkin kyllä löytyy varmasti ratkaisu. Sinä olet nyt tärkein!!!

Käyttäjä petetty08 kirjoittanut 29.03.2008 klo 08:21

Kuten edellisessä viestissä, älä anna periksi vaan pyydä apua. Ei tämmöisistä kokemuksista ole tarkoitus selvitä yksin. Jos jaksat käy, täällä kertomassa oletko saanut apua tai oletko löytänyt jonkin asian mikä on auttanut selviytymään päivästä toiseen ja uskomaan vielä huomiseen.

Käyttäjä miidukka kirjoittanut 31.03.2008 klo 13:57

nyt sitten selvisi että olen raskaana entiselle avopuolisolleni ja olen päättänyt pitää lapsen. viikonloppuna muutin omaan asuntoon ja kärsinyt kauheista paniikkikohtauksista. lääkkeitä en ole voinut nyt syödä raskauden takia.mies sanoo olevansa tukenani ja ottavansa vastuun lapsesta. tämä toinen nainen taas ei pidä ajatuksesta että saamme lapsen. ja muutenkin kylillä puhunut kaikki meidän ja minun asiat. ja kun on pieni kylä jutut kulkee. hyvä että kaupassa edes kehtaan käydä. olo on niin yksinäinen. ennen oli aina joku jolle puhua, ja nyt häntäkin kiinnostaa enemmän joku uuden suhteen rakentaminen kuin minä. kaipa ne asiat aina järjestyy. tunnen vaan mieletöntä vihaa tätä toista naista kohtaan!!!😠