Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Mies aloittanut aikaan 28.07.2008 klo 12:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuinka jaksaa eteenpäin, kun puoliso on epävarma suhteen jatkumisesta ja samanaikaisesti on kiinnostunut kolmannen henkilön seurasta, joka täyttää hänen ajatuksensa? Hän ei vielä ole valmis keskustelemaan asiasta, sillä sanoo ajatustensa olevat keskeneräisiä. Kirjoittaminen ja puhuminen on minua auttanut jotenkin, mutta onko lisää kokemuksia ja apukeinoja?

Käyttäjä mestari aloittanut aikaan 27.08.2008 klo 01:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

kertokaa joku, että miksi vaimo masturboi joka ilta vaan ei suostu seksiin kanssani?olenko niin tyhmä etten näe lopun tulleen?

Käyttäjä Soturi aloittanut aikaan 26.08.2008 klo 14:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tapasin mieheni 12 vuotta sitten, 19-vuotiaana kakarana. Hänellä oli ikää 11 vuotta enemmän, takana kaksi kariutunutta avioliittoa. En tiedä rakastuinko häneen, elämäni oli silloin palasina maailmalla ja nuoruuden hullunrohkeutta, pelkoa ja tyhmyyttä riittämiin. Nyt tiedän, että hain hänestä jonkinlaista satamaa ja hän minusta laastaria avioero haavoihin. Ja nuorta tyttöä, nimenomaan…

Käyttäjä loulita aloittanut aikaan 22.02.2008 klo 23:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Puolisoni juo joka viikonloppu…Jos sanon,etten suostu siihen että hän lähtee viihteelle,hän suuttuu ja mököttää ja uhkailee.Soitin äsken hänelle,ihan umpi tunnelissa tuntui olevan…”Kun hänellä on vaikeaa” ja kun minä en muka koskaan kuuntele ja sitten raivoaa minulle puhelimessa asioista.Kaiken keskipiste on hän.En jaksa enää…Joka viikonloppu sama juttu.Jos hän sattuu tulemaan yli…

Käyttäjä Emiliana aloittanut aikaan 28.08.2008 klo 11:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ongelmani alkujuuren näkee jo otsikosta, olen siis liian kiltti ja kärsin siitä. Olin ainut lapsi, kasvoin vastaamaan vanhempieni joskus liiankin suuria vaateita. Halusin miellyttää kaikkia, enkä koskaan saanut niitä tosiystäviä. Luulen että minua pidetään pinnallisena ja häilyvänä, ehkä jopa turhamaisena. Mutta sitä en ole, ainakaan omasta mielestäni. Olen koko ikäni…

Käyttäjä selviänkö ikinä aloittanut aikaan 25.08.2008 klo 19:32 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Kolme viikkoa sitten alkoi mun alamäki. Mun mies lähti yhteisestä kodistamme. Seurustelua takana 10 vuotta josta muutama kuukausi ei niinkään onnellista aikaa ja ero ei tullut mitenkään yllätyksenä, mutta miten tuntuu näin pahalta? Yhteisiä lapsia 2 ja miehen edel. liitosta 2. En pysty syömään, nukkumaan, keskittymään opiskeluun enkä mihinkään.…

Ero?

2
Käyttäjä Summa aloittanut aikaan 28.08.2008 klo 12:29 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä pitäisikö erota. Yhdessäoloa kuusi vuotta takana. Viimeinen vuosi on mennyt todella huonosti. En tunne minkäänlaista vetoa puolisooni. Hänen kosketus ahdistaa. Hänen tekemisensä/sanomisensa ärsyttää. Hän on ehkä liian heikko minulle. Meillä on yhteinen ihana koti. Meillä on joskus mennyt hyvin. Minulla on täysin omat kaverit ja harrastukset joissa vietän…

Käyttäjä Mousy aloittanut aikaan 25.08.2008 klo 22:22 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kuusi vuotta ehdin olla miehen kanssa. Sitten se loppui. Eilen aamulla siihen tuli päätös. Oma mielialani on ristiriitainen. Kaksi kuukautta asuimme erillään, kumpikin tahoillaan, miettien. Sinä aikana ilmeisesti ehdin käsitellä asiaa niin paljon, että kun ero oikeasti tuli, se ei enää ollutkaan järkytys. Toisaalta olen helpottunut, toisaalta on hirveä ikävä,…

Käyttäjä yönkulkijatar aloittanut aikaan 19.08.2008 klo 18:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

hei!olen hiljattain eronnut usean lapsenäiti,ja kaikki asiat tuntuu tällä hetkellä kovin vaikealta.miehen kanssa puhumisesta ei tule mitään,aina menee asiat riitelyksi tai syyttelyksi vaikka miten yrittäisi puhua kauniista.ystävistä suurin osa käänsi selkänsä minulle ja oma äitikin on sitä mieltä että en yrittänyt tarpeeksi.tuntuu pahalta että ihmiset luulee tietävänsä paremmin meidän perheen…

Käyttäjä epäonnistuja54 aloittanut aikaan 10.08.2008 klo 00:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Elän tässä toisen avioeroni alkuvaiheita ja olen aivan kauhuissani. Herään aamuyöstä pohtimaan asioita, en saa syödyksi kuin hieman, lueskelen vanhoja päiväkirjamerkintöjä ja pohdiskelen asioita. Tämä nykyinen mieheni purjehti pelastavana prinssinä elämääni heti aikaisemman avioliiton kariuduttua. Olen ollut vakaasti siinä uskossa, että en olisi selvinnyt siitä 15 vuoden takaisesta avioerosta ilman…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: