Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Brokenheart aloittanut aikaan 04.11.2008 klo 17:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siitä on jo kuusi vuotta, kun entinen miesystäväni eräänä päivänä ilmoitti olleensa toisen naisen luona yönä. Ja arvata saattaa mitä tapahtunut oli… Olimme seurustelleet viisi vuotta, olin rakastunut hullun lailla, ehkä liikaakin… Se rakkaus oli häntä kohtaan jotain niin suurta… Yhdessä asuimme muutaman vuoden, kunnes mies tuli, keräsi tavaransa ja…

Käyttäjä valuva kyynel aloittanut aikaan 12.11.2008 klo 02:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo monta päivää yrittänyt kirjoittaa,mutta se on vain jäänyt miettimisen tasolle. Nyt olen jo niin monesta virallisesta paikasta saanut kuulla sanat:Sinusta ei ole enää mitään hyötyä kenellekään,kun et voi työtä tehdä.Tai,luuletko saavasi jotain,ethän kuulu mihinkään. Niin,en kuulukaan mihinkään enää,mutta onko se minun syyni-,tiedän ettei.Kiitos,sinulle lääkäri,joka et uskot minua,määräsit liikaa…

Käyttäjä hamppi aloittanut aikaan 10.11.2008 klo 19:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kymmenen vuotta naimisissa, lapsi ja ulospäin asiat mallillaan…. Maailmani särkyi syyskuun alussa ja en saa niitä palasia enää kohdalleen. Kaikki alkoi vuosia sitten. tuli olo, etten ole miehelleni ainoa. Kummallisia katoamisia illalla ulos ja puhelin korvalle jne.. Mieheni oli komennuksella ja käytös muuttui täysin. Eli kuin unessa kotona, kaikelle oli…

Käyttäjä Missäoon aloittanut aikaan 16.11.2008 klo 23:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Jos kiinnostaa, niin lue vastaukseni nimimerkille ”valuva kyynel”. Ehkä se antaa jotakin myös sinulle. Tsemppiä ja uutta sisältöä elämään etsimään, kyllä sitä löytyy… 🙂🌻

Käyttäjä Missäoon aloittanut aikaan 16.11.2008 klo 23:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei valuva kyynel Paljon olen minäkin kärsinyt ja monesti kaiken menettänyt, mutta en ole luovuttanut. Olen eläkkeellä ja asun yksin. Minulle tuli pari vuotta sitten voimakas tyhjän pesän syndrooma ja luulin nääntyväni yksinäisyyteen, tyhjyyteen, tarkoituksettomuuteen ja että elämä on ohitse kohdaltani. Eräs nainen sanoi, että se helpottaa parin vuoden kuluttua.…

Käyttäjä Erehtynyt rakastumaan aloittanut aikaan 06.10.2008 klo 13:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Lähdin tässä arkana esittämään keskustelun aiheeksi sitä, mikä ajaa parisuhteessa siihen pisteeseen, että joko toinen tai molemmat joutuvat etsimään ”sitä jotain” suhteen ulkopuolelta. Olen täällä ”siekaillessani” nähnyt, että kysymykset nousevat yhä uudelleen ja uudelleen ilmaan niin suhteessaan pettyneiden kuin petettyjen kohdalla. Itsekin sitä ihmettelen, mutta omalla kohdallani parisuhteessani alkoi…

Käyttäjä Vilttitossu aloittanut aikaan 31.10.2008 klo 08:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kun puoliso kärsii masennuksesta, miten oman jaksamisen kanssa? Miten itse jaksaa ja kestää toisen paha olo? Pakko purkaa jonnekin, mies on kieltänyt puhumasta kellekkään ja tuntuu, että räjähdän☹️ Olen itse elänyt masennuksen kanssa lähes koko elämäni ja tunnen sen joka kirjon, elän ilman lääkitystä ja tällä hetkellä olen kokenut, että…

Käyttäjä Marjuski aloittanut aikaan 05.11.2008 klo 23:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen onnellisesti naimisissa ja minulla on kaksi jälkeläistä, joista vanhempi täytti juuri 18-vuotta. Nuorempi poikani täyttää parin viikon päästä 15. Vanhemmalla pojallani todettiin vastasyntyneenä aorttaläpän ahtauma, joka on nyt toiseen kertaan leikattu ja hänellä on nyt keinoläppä ja lopunikäinen Marevan-lääkitys kotiseurannalla. Nuoremmalla lapsellanin todettiin aspergeroireyhtymä hänen aloitettuaan koulun. Olen tottunut…

Käyttäjä cimera aloittanut aikaan 09.10.2008 klo 11:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen melko nuori, vain 20-vuotias ja silti olen jo nyt päätynyt pohtimaan, onko uskollisuus ja yksiavioisuus ihmisten välillä pelkkää utopiaa. Tuntuu, että ympärillä kaikissa ikäryhmissä ja yhteiskuntaluokissa juostaan vieraissa ja petetään minkä ehditään. Onko tässä koko hommassa enää mitään toivoa? Pitäisikö vain luovuttaa ja ottaa se asenne että: ”no, onhan…

Käyttäjä c_line aloittanut aikaan 21.12.2007 klo 11:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei vaan kaikki! Kirjoitin aiemmin ihastumisestani mieheni parhaaseen ystävään ja otsikko kuului petänkö vai en? En ole pettänyt, enkä aio. Tunne himosta on hiipunut tätä toista miestä kohtaan, mutta tilalle on tullut jotain muuta: jokin tasoista kaveruutta, luottamusta ja syvällisiä keskuteluja. Kerroin mieheni parhaalle ystävälle hirveän paljon asioita miehestäni joka…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: