Parisuhde, koti ja perhe

3 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä tii81 aloittanut aikaan 27.11.2008 klo 08:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Ystäväni on aikoinaan kertonut tästä tuki-netistä minulle ja olen lueskellut näitä juttuja täällä. Nyt tarvitsen itse apua/tukea ja toivon,että jos jollain on sama tilanne tai jotain toimivia vinkkejä niin voisi auttaa. En tiedä mistä aloittaa ja osaanko kirjoittaa mutta aloitan jostain… Eli olen 27v. kihloissa ja meillä on 10kk…

Käyttäjä Whille aloittanut aikaan 23.11.2008 klo 14:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä tehdä? Puolisoni sairastui keväällä synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Tämä oli jo toinen kerta, eli ensimmäisen lapsemme kohdalla sattui myös, mutta tällä toisella kerralla tilanne meni vain paljon paljon pahemmaksi. Hän ei ilmeisesti halunnut kertoa (eikä varmaan itselleenkään tunnustaa) asiaa, ja mutta omat hälytyskelloni soivat siinä vaiheessa, kun hän oli aamulla…

Käyttäjä minttumaaria aloittanut aikaan 22.11.2008 klo 00:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämä on jo toinen avioliitto ja ensi viikonloppuna pitäisi muuttaa pois nykyisen miehen luota. Me puhuttiin, että elämme hyvää elämää yhdessä… kuitenkaan tästä ei sitä tullut. Olen kyllä toiminut väärin ja pyytänyt anteeksi. Ennenkun menimme kihloihin en tiedä miksi olin ystävieni kanssa viettämässä ravintolailtaa ja eräs samalta paikkakunnalta kotoisin oleva…

Käyttäjä byllerö aloittanut aikaan 20.10.2008 klo 15:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

On paljon asioita pääni sisällä, mitä käyn läpi, enkä osaa tuoda ulos, tai selvittää. Välillä mietin mikä oikein on ongelmani. Miksi en pysty. Lääkärin mukaan yleinen ahdistuneisuus häiriö ja masennus. Tosiaan pian 5 vuotta tätä jatkunut, ja olen vasta 20 vuotias. En usko mahdollisuuksiini parantua. Seurustellut olen vuoden, suhteessa itse…

Käyttäjä Piipai aloittanut aikaan 28.11.2008 klo 21:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei… Olen aika uusi täällä.. mutta ajattelin kirjoittaa tänne kun tuntuu tämä taakka liian suurelta kannettavaksi yksin.. Tää ei ole vielä ihan varmaa.. Voin olla raskaana. Se on näillä näkymin hyvin todennäköistä. Lopetin e-pillerit koska pelkäsin niiden aiheuttavan osittain masennustani.. Mikäkö pelottaa? Äkkiä en tiedäkään onko minusta tähän.. onko meistä…

Käyttäjä Brokenheart aloittanut aikaan 04.11.2008 klo 17:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Siitä on jo kuusi vuotta, kun entinen miesystäväni eräänä päivänä ilmoitti olleensa toisen naisen luona yönä. Ja arvata saattaa mitä tapahtunut oli… Olimme seurustelleet viisi vuotta, olin rakastunut hullun lailla, ehkä liikaakin… Se rakkaus oli häntä kohtaan jotain niin suurta… Yhdessä asuimme muutaman vuoden, kunnes mies tuli, keräsi tavaransa ja…

Käyttäjä valuva kyynel aloittanut aikaan 12.11.2008 klo 02:44 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo monta päivää yrittänyt kirjoittaa,mutta se on vain jäänyt miettimisen tasolle. Nyt olen jo niin monesta virallisesta paikasta saanut kuulla sanat:Sinusta ei ole enää mitään hyötyä kenellekään,kun et voi työtä tehdä.Tai,luuletko saavasi jotain,ethän kuulu mihinkään. Niin,en kuulukaan mihinkään enää,mutta onko se minun syyni-,tiedän ettei.Kiitos,sinulle lääkäri,joka et uskot minua,määräsit liikaa…

Käyttäjä hamppi aloittanut aikaan 10.11.2008 klo 19:07 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kymmenen vuotta naimisissa, lapsi ja ulospäin asiat mallillaan…. Maailmani särkyi syyskuun alussa ja en saa niitä palasia enää kohdalleen. Kaikki alkoi vuosia sitten. tuli olo, etten ole miehelleni ainoa. Kummallisia katoamisia illalla ulos ja puhelin korvalle jne.. Mieheni oli komennuksella ja käytös muuttui täysin. Eli kuin unessa kotona, kaikelle oli…

Käyttäjä Missäoon aloittanut aikaan 16.11.2008 klo 23:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Jos kiinnostaa, niin lue vastaukseni nimimerkille ”valuva kyynel”. Ehkä se antaa jotakin myös sinulle. Tsemppiä ja uutta sisältöä elämään etsimään, kyllä sitä löytyy… 🙂🌻

Käyttäjä Missäoon aloittanut aikaan 16.11.2008 klo 23:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei valuva kyynel Paljon olen minäkin kärsinyt ja monesti kaiken menettänyt, mutta en ole luovuttanut. Olen eläkkeellä ja asun yksin. Minulle tuli pari vuotta sitten voimakas tyhjän pesän syndrooma ja luulin nääntyväni yksinäisyyteen, tyhjyyteen, tarkoituksettomuuteen ja että elämä on ohitse kohdaltani. Eräs nainen sanoi, että se helpottaa parin vuoden kuluttua.…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: