Elämä jatkuu sittenkin!

Elämä jatkuu sittenkin!

Käyttäjä aneliini aloittanut aikaan 07.01.2009 klo 09:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä aneliini kirjoittanut 07.01.2009 klo 09:53

Avomiehen syrjähypystä tai suhteen päättymisestä on nyt pari viikkoa aikaa.Olen yrittänyt kysellä syytä moiseen,vastausta en ole saanut.
Tein jotain mikä varmaan kuulostaa kahjolle,otin yhteyttä toiseen naiseen asiallisesti.

Tein samat kysymykset hänelle ja koomista kyllä sain asiallisia vastauksia ihmiseltä jota en ole nähnytkään enkä ihmiseltä jonka olen ”tuntenut”?20v.
Ilmeni että hän luuli seurustelevansa sinkun kanssa.Kun selvis että perhettäkin on mies oli sanonu meidän muuttaneen pois,kun paljastui että asutaan yhdessä oli sanonu että suunnitellaan eroa
Kun äitini oli kuolla ja lemmenyöstä kertova kirje tuli siitä parin päivän kuluttua ilmeni että
sitä ennen olivat sopineet lopettavansa suhteen.Pari tuntia siitä mies oli laittanut viestin
Että rinta repee,rakastan sinua.Sitten tuli tämä kirje joka tappo osan minusta.
Kun jotenkin sais pyyhittyä verkkokalvolta sen kirjeen tekstit.

Mitenkä selviäs täyspäisenä tästä koko rumbasta?Onko hyviä neuvoja?
Välillä menee ihan hyvin ja sit kaikki mäjähtää ku keilapallo päin näköä.Tuntuu ettää rinta halkee.
Emme siis ole naimisissa ja mies ei ole koskaan naimisiin halunnut joten sanoin hänelle että nyt virallistetaan liitto tai minä lähen.Meillä on maatila (miehellä) joten pistäis varmaan seuraavan kerran miettimään.Nyt todistelee että minua hän rakastaa.Sanoin miten rakastat minua kun pari viikkoa sitten rakastit toista?
😠😠
Ehkä tästä selvitään vielä täyspäisenä.

Käyttäjä Gothica kirjoittanut 07.01.2009 klo 15:49

En mä mitään viisasta osaa sanoa. Mua ex petti jatkuvasti koko meidän liiton ajan ja ennen sitä, joten mun suhtautuminen pettämiseen on aika mustavalkoinen: homma poikki saman tien, jos pettää kerran pettää toistekin.

Sinä teet itse ratkaisusi ja täältä tsemppailen kovasti sinua. Muista että sinussa ei ole mitään vikaa, vaikka miehesi tekikin noin inhottavasti. Elämä jatkuu aivan varmasti joko yksin tai yhdessä. Kuuntele sisintäsi ja mieti tarkkaan mitä aiot tehdä. Tsemppiä sinulle! 🙂🌻