En tiedä enää missä mennään!

En tiedä enää missä mennään!

Käyttäjä pipsan aloittanut aikaan 11.01.2009 klo 11:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä pipsan kirjoittanut 11.01.2009 klo 11:52

Olen ollut on-of suhteessa noin 6v miehen kanssa jolla nyt kuitenkin on tullut ilmi ,että koko ajan ollut muita naisia salaa.Välillä haluaa tavata ja sitten taas omilla reissuillaan.Molemmat asumme omissa kodeissamme.Hänellä ollut vaikeaa ja olen aina vastannut viesteihin ja tukenut ,mutta jos mulla jotain niin ei vastausta kuulu.Laittaa öisin mulle viestejä ,että kaipaa jne ja seuraavana päivänä tulee viesti.että en halua olla enää missään tekemisissä….on tässä ollut kyllä paljon ongelmiakin meidän suhteessa mun raskas työ jne .Olen yrittäny koko ajan aloittaa uutta elämää jne ,mutta sit taas tulee viestei ja tunteet palaa.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 12.01.2009 klo 22:32

Suunta on selvä, mies pitää sinua varalla.
Näin vanha kuin minä tajuaa jo, että kunnon mies sanoo kerran välittävänsä ja ilmottaa jos muutoksia tulee, eikä alvariinsa muuta mielipidettä kuin paitaa.
Ei aina kannata etsiä sitä syytä itsestään, omasta elämästään vaan syyt voi olla muuallakin, sinusta riippumattomia. Jos ei ole yhteiset nuotit, ei epäsointuja voi paraskaan kapellimestari korjata.