Menetetty elämäkö?

Menetetty elämäkö?

Käyttäjä menneisyys aloittanut aikaan 03.01.2009 klo 14:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä menneisyys kirjoittanut 03.01.2009 klo 14:21

Olen uusi täällä… En tiedä mistä aloittaisin, mutta tuntuu että nyt kaikki kaatuu päälle!!!!

Tapaninpäivänä avopulisoni ilmoitti että hän ei ole onnellinen ja haluaa erota…
Olemme olleet yhdessä vuodesta 2003 asti. Ostimme talon hänen kotikunnastaan 2005 syksyllä ja 2006 syntyi poikamme.
Mulla on todella paha mieli koska en tiedä mitä tekisin.
Olen käynyt asioita mielessäni läpi satoja kertoja ja miettinyt mikä on mennyt pieleen?
Rakastan miestäni yli kaiken ja hänkin sanoi että rakastaa edelleen minua vaikkei osaa sanoa onko tunteet aitoja.
Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaa, mutta tuntuu että muuten kiltti ja uskollinen mies sulkeutuu kuoreensa eikä pysty puhumaan asiasta.
Ehdotin hänelle perheneuvolaa sekä kerroin hänelle että olen valmis siihen että myydään talo pois ja maksetaan velat.
Tuntuu niin pahalta kun haluaisin kaiken ennalleen ja olisin valmis tekemään sen vuoksi kaikkeni, mutta en tiedä työnnänkö häntä enemmän pois luotani.
Olen tosi huono kirjoittamaan ajatuksiani ja tuntuu että näiden pyhien jälkeen haen apua paikallisesta kriikeskuksesta.
Tuntuu siltä kuin olisi pohja pudonnut elämältä.

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 06.01.2009 klo 13:04

Hei,

VOIMIA SINULLE! 🙂🌻 Ikävä todeta, mutta aivan takuuvarmasti siellä on uusi suhde odottamassa. Ihminen kestää tosi pitkään epätyydyttävääkin suhdetta mieluummin kuin on yksin, ELLEI ole löytynyt jostain kuuntelijaa ja ymmärtäjää.

Miehesi haluttomuus keskustella onnettomasta olostaan saattaa todellakin johtua siitä, ettei halua paljastaa kaikkea. Omaa kokemustaan ei tietenkään saisi yleistää, mutta niin omalla, kuin ystävienikin kohdalla homma on toiminut juuri näin. Ensi puhutaan siiitä, kuinka rakkaus on muuttunut toveruudeksi ja kuinka paha olo on ollut jo pitkään. Siten paljastuukin jonkin ajan kuluttua, että kas, kuviossa onkin kolmas osapuoli mukana.

Kunpa saisit tilanteen purkautumaan ja (ei syyttelevässä) hyvässä ilmapiirissä miehesi puhumaan rehellisesti tunnoistaan ja tekemisistään.

Meillä tilanne ratkesi sitten kun pääsimme oikein kunnolla ja rehellisesti puhumaan kaikista asioista ja tästä uudesta rakkaudesta.

Toivottavasti olen väärässä.🙂👍