Parisuhde, koti ja perhe

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä katala77 aloittanut aikaan 17.06.2009 klo 12:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Muutama vuosi sitten kirjoittelin tänne eri nimimerkillä,kerroin silloin mieheni ihastuneen ystävääni…pääsimme siitä yli ja 4kk sitten saimme toisen tyttären…mutta… Toissa viikonloppuna mieheni oli korttipeli-illan jälkeen lähtenyt paikalliseen ravintolaan laulamaan karaokea…siellä mennyt pöytään missä istui kaksi puolituttua ihmistä,mies ja nainen (eivät pariskunta),mieheni oli juonut itsensä vahvaan humalatilaan ja hänellä ei sitten…

Käyttäjä meebu aloittanut aikaan 07.06.2009 klo 15:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen naimisissa ihanan miehen kanssa. Olemme seurustelleet 6 vuotta, naimisissa 1,5v. Masennukseni vaikuttaa myös mieheni jaksamiseen ja aiheuttaa ongelmia parisuhteessamme. Sen vuoksi miehenikin on myös joutunut hakemaan apua. Käymme myös yhdessä pariterapiassa. Mieheni vakuuttelee, että hän tietää mitä tekee ja haluaa olla kanssani. Kuitenkin hän välillä sanoo, ettei tiedä…

Käyttäjä Piipai aloittanut aikaan 06.05.2009 klo 00:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa tai mistä voisin aloittaa. Minä sairastan vakavaa masennusta.. En tiedä mistä sen vakavuuden tason tietää.. ehkä siitä että olen itsetuhoinen.. Parisuhde.. niin elän parisuhteessa miehen kanssa joka rakastaa minua. Hän pelkää vuokseni, hän stressaa vuokseni enemmän kuin koskaan töistään.. Hän pelkää että teen itselleni…

Käyttäjä outo lintu aloittanut aikaan 07.06.2009 klo 21:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Täytyy saada jonnekin kertoa omasta olostaan. No päällisin puolin kaikki on hyvin,on ihanat lapset,on mies,on talo ja töitäkin,mutta olen onneton. Teen kotona kaiken eli pidän kodin siistinä,siivoan, pesen pyykit ,teen ruoat,tiskit ja hoidan lapset. Olen vielä kotona töissä ja omia harrastuksia tai ystäviä kodin ulkopuolella ei ole. Mieheni kanssa menee…

Käyttäjä Vaivaiskoivu aloittanut aikaan 03.05.2009 klo 18:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei kaikki! Olen nuorehko nainen ja aloitellut uutta parisuhdetta puolisen vuotta. Olemme ensimmäisen kuukauden tapailun jälkeen nukkuneet viikonloput ja osan viikostakin samassa sängyssä ja olleet päivät ja vapaa ajat yhdessä. Hellyyttä löytyy: halauksia ja suukkoja, illalla kainalossa kyhnäämistä. Mutta jotain puuttuu – nimittäin seksi. Aluksi oli tietysti niin ihastunut että…

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 04.06.2009 klo 17:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Vanhempani erosivat jo monta vuotta sitten. Asuin ensin isällä ja nyt asun äitini luona. olen kohta 17-vuotias eikä elämässäni ole ollut mitään pysyvää, ei edes vanhempani. Sairastuin masennukseen jo 6- vuotta sitten, mutta sen diaknoosin sain vasta pari vuotta sitten. Olen kotona iloinen ja ”onnellinen” vaikka en sitä olekkaan. Äitini…

Käyttäjä outo lintu aloittanut aikaan 07.06.2009 klo 20:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Jäi edellisen kerran kesken ja jatkan nyt.. Olen alkanut uskoa että lapsuudella tosiaan on vaikutusta siihen mitä olen. Parisuhteessanikaan ei mene hyvin.Vaikka asioiden pitäisi olla ihan hyvin en osaa olla onnellinen ja syytän sitten miestäni että olen onneton. En tiedä onko se totta vai vaadinko liikaa ja loukkaannun asioista mistä…

Käyttäjä aya aloittanut aikaan 25.05.2009 klo 09:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kovasti kuulla teiltä erilaisia vinkkejä tai kokemuksia parisuhteen hoitoon. Olen netistä etsinyt erilaisia vaihtoehtoja. Pariterapia, parisuhdeneuvonta, perheneuvola, parisuhdekurssi…? Parisuhteemme on kovaa vauhtia ajautumassa kriisiin. Tarvitsemme ulkopuolista apua, mutten tiedä mistä sitä hakea! Kertokaahan kokemuksistanne eri tahoilta ja oliko siitä hyötyä vai ei.

Käyttäjä JaJo aloittanut aikaan 02.06.2009 klo 13:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Onpa vaikeaa aloitaa…..No,olen viiden lapsen äiti (4 alaikäistä) ja ikäni ollut kotona Heidän kanssaan.Ei ole koulutusta,ei ystäviä jne. Puhuminen omista ongelmista yleensäkin vaan vaikeaa,ja toisaalta eipä ole ketään jolle valittaakaan.Tosin onhan minulla siskoja ja vanhemmat,mutta tuntuu ettei Heille voi/en halua puhua,Heillä kun on aina ”suurempia huolia”.Olen oikeastaan aina tuntenut…

Käyttäjä salamanisku aloittanut aikaan 30.05.2009 klo 10:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mieheni on sairaaloisen mustasukkainen😑❓ ei suostu menee töihin vaan sen takia että sen pitää kytätä mitä teen ja mihin meen olen mielen terveyspotilas enkä kestä tälläistä olen ihan hukassa olemme 24 h tuntia yhdessä en saisi mennä mihinkään jos lähden autolla ajelee jonnekin niin hän luulee että mulla on mies…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: