Miksi meis käyttäytyy näin? Mitä minä teen?

Miksi meis käyttäytyy näin? Mitä minä teen?

Käyttäjä Sephiblack aloittanut aikaan 26.03.2009 klo 17:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Sephiblack kirjoittanut 26.03.2009 klo 17:13

Toivottavasti jaksatte lukea pitkän vuodatukseni. Minulle olisi todella tärkeää kuulla muita samankaltaisia tarinoita, neuvoja siitä mitä teen ja miten selviän. 😭 Ja kysykää jos jotain jää epäselväksi, kerrottavaa on niin paljon että jotain ratkaisevaa jää varmasti kirjoittamatta.

Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa joten aloitanpa alusta. Olen 19-vuotias, mieheni täyttää pian 25. Olemme seurustelleet kaksi vuotta ja kaksi kuukautta. Tutustuimme tv:n chatissä, jonne minä laitoin ilmoituksen. Sain kiitettävästi vastauksia, mutta mieheni viesti erottui joukosta selvästi. Hän ei heti alkanut kysellä kuvaani tai kuppikokoani, niin kuin monet. Hän vaikutti heti älykkäältä ja mukavalta. Olin juuri lopultakin eronnut ensimmäisestä, kaksi vuotta kestäneestä suhteestani, miehen mustasukkaisuuden takia. Olen monesti jälkeenpäin miettinyt, että aloin liian nopeasti etsiä uutta suhdetta, mutta kun en osaa olla yksin.

No, alku oli hienoa, mies oli todella älykäs, hänellä oli järkeviä mielipiteitä. Hän myös kertoi pitävänsä firmaa isänsä kanssa ja että hänellä on oma omakotitalo. Hän vaikutti täydelliseltä niin nuoreksi mieheksi. Lähettelimme tekstiviestejä ahkerasti vajaan kuukauden, kunnes hän ehdotti tapaamista. Sovimme treffit seuraavaksi viikonlopuksi minun luokseni (välimatkaa meillä oli 150km) Tapaamispäivä tuli, mieheni näytti komealta. Saavuimme luokseni ja aloimme juoda mieheni mukanaan tuomia oluita. Tunnelma rentoutui ja tulimme oikein hyvin toimeen. Hän jäi yöksikin, mutta mitään ei tapahtunut kun minulla on tämä ”ei ensimmäisillä treffeillä” – periaate.

Seuraavat kaksi kuukautta olivat ihaninta aikaa suhteessamme. Mies lähetteli viestejä ahkerasti viikoilla, kun jouduimme olemaan erossa (opiskeluni olivat silloin noin puolivälissä). Hän kehui minua jatkuvasti. Näimme joka viikonloppu. Tietysti jo toisena tapaamisviikonloppunamme, kun lähdin vuorostani käymään hänen luonaan, tämä hänen mainostamansa omakotitalo osoittautui vanhaksi mörskäksi, joka on hänen isänsä omistama, ja kyseinen isä asuu ihan naapurissa. Mieheni alkoi hokea rakastavansa minua jo kun olimme olleet vajaat kaksi kuukautta yhdessä. Siihen se sitten jäikin. Hänen tunteensa hiipuivat siihen parin kuukauden alkuhuumaan. Hän alkoi tehdä omituisia katoamistemppuja, kun emme enää nähneet joka viikonloppu. Hän ei vastannut viesteihin, ei puheluihin, ja selitykseksi sain jotain epämääräistä. Vielä tässä vaiheessa katoamiset tosin olivat vielä melko harvinaisia. Vaaleanpunaiset lasit silmilläni en vielä tuossa vaiheessa ajatellut asioita sen kummemmin. Tietysti minua harmitti kun kaikki muu tuntui välillä olevan minua tärkeämpää. 🙄

Ensimmäinen asia, mitä aloin tosissani ihmetellä, oli se, että alkaessamme seurustelemaan mieheni asui naispuolisen naapurinsa kanssa. Selitykseksi sain, että hän asuu vain talven mieheni luona, kun hänen oma talonsa on asumiskelvoton. Kuitenkin naisen käytös ihmetytti minua. Hän käyttäytyi oudon omistavasti ja hempeästi miestäni kohtaan. Lisäksi hän ei jättänyt meitä hetkeksikään rauhaan, ennen kuin sulkeuduimme toiseen huoneeseen suljetun oven taakse. Jossain vaiheessa kevään alkaessa lähestyä, kyseinen nainen siirtyi asustelemaan omalle puolelleen. Mutta silti minun ollessani viikonloppuna kylässä, tämä nainen ilmestyi varhain aamulla keittelemään kahvia omin lupineen ja majaili muutenkin välillä tarpeettoman kauan. 😑❓ Kevään mittaan myös mieheni katoamistemput lisääntyivät. Välimatka alkoi rasittaa varsinkin minua, kun välillä meni kaksikin viikonloppua näkemättä, ja toisinaan mies vain tylysti ilmoitti ennen jo sovittua tapaamista, että on lähtenyt kavereidensa kanssa johonkin. Yleensä hän ei ilmoittanut mitään.
Eräänä kesäkuun päivänä, kun vietimme mieheni kanssa viikonloppua minun kotipaikkakunnallani, tältä naapurin naiselta tuli viesti. Silloin jo kauan epäilemäni asia purkautui kysymykseksi, ja kysyin mieheltäni suoraan, onko näiden kahden välillä jotain, tai oliko joskus ollut. Mieheni myönsi, että he olivat edellisenä kesänä ”säätäneet jotain”, kun olivat molemmat yksinäisiä. 😯🗯️ Järkytyin pahasti ja marssin siitä paikasta ulos. Ensinnäkin tämä nainen on huomattavasti miestäni vanhempi, ja huomattavan epäsiisti ja huolimaton. Vaikka olin epäillyt asiaa kauan, en silti olisi uskonut mieheni sekaantuneen häneen. Kaiken lisäksi hän oli vielä asunut tämän naisen kanssa kun hän alkoi seurustella kanssani. Mieheni kuitenkin väitti, etteivät he koskaan ole seurustelleet ja ettei tämä nainen merkinnyt hänelle mitään. Olin kauan aikaa hiljainen ja etäinen, mutta lopulta sekin asia talloutui muiden asioiden jalkoihin. Minkäs minä miehen menneisyydelle mahdan. 😐
Asioiden todelliset laidat paljastuivat pikkuhiljaa, olin kesätöissä, ja olimme mieheni kanssa sopineet, että hän tulee viikonlopuksi luokseni. Perjantaina hänestä ei sitten kuulunut mitään, ei vastannut puhelimeen. Kuulin hänestä seuraavan kerran maanantaina, kun hän ilmoitti olleensa viikonlopun festareilla. Jälleen minulle mitään ilmoittamatta. Tällaisista katoamisista tuli yhä yleisempiä. Myös hänen työasiansa olivat kaukana siitä mitä hän oli väittänyt. Hänellä ei ollut mitään osallisuutta firmaan, he kävivät isänsä kanssa töissä korkeintaan viikon kuukauden aikana. Rahaa he saivat harvoin, ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, ja senkin mieheni isä maksaa hänelle suoraan käteen. Yhä useammin hänen rahansa menivät suoraan kurkusta alas.
Syksyllä tajusin kauhukseni olevani raskaana. Abortti oli minulle ainut vaihtoehto, koska elämäntilanteeni ei millään sopinut lapselle, eikä minun ja mieheni välinen suhdekkaan ollut mitenkään tukevalla pohjalla. Mieheni katosi vielä aborttia edeltävänä viikonloppuna, vaikka olisin todella tarvinnut hänen tukeaan ja läheisyyttään. Sairaalaan hän sentään kuitenkin tuli kanssani. Elämä jatkui samanlaisena, vielä mieheni sentään jaksoi muistaa syntymäpäiväni ja edes joskus sanoa rakastavansa minua.
Sitten koitti kohtalokas hiihtolomani. Vietimme ensimmäisen viikonlopun äitini ja tämän miehen kanssa. Viikon olimme hänen luonaan. Kaikki oli paremmin kuin pitkään aikaan. Toisen viikonlopun vietimme jälleen minun kotonani. Puhuimme suhteestamme ja siitä, kuinka paljon välitämme toisistamme. Sitte lauantaina äitini nuorin sisko pyysi minua ja miestäni viettämään iltaa heidän kanssaan. Paikalla olisi myös siskon serkku ja uusi miesystävä. Ilta kului alkoholin merkeissä, kunnes päätäni alkoi särkeä niin etten kyennyt enää juomaan. Illan mittaan tajusin, että mieheni ja tämä serkku viihtyivät turhan hyvin yhdessä. Mitä enemmän he tulivat humalaan, sen läheisemmäksi homma kävi. Siinä vaiheessa, kun he istuivat käsikkäin päät yhdessä sohvalla, painuin nukkumaan. En enää kestänyt katsella. Aamulla heräsin reilusti ennen miestäni, ties kuinka kauan olivat valvoneet. Aloin suruuni juoda heti aamusta äitini siskon kanssa, ja nostin metelin mieheni herättyä. Mieheni oli siitä paikasta lähdössä kotiinsa. (Silloin hänellä vielä oli ajokortti) Hän heitti minut kotiin, otti tavaransa ja lähti mitään puhumatta. Pari päivää hän piti puhelintaan kiinni, ja kun hän lopulta laittoi viestin ollessani koulussa, sanoma oli yksinkertainen: Ei tästä mitään tule. Kun yritin saada keskustelua aikaan ja puhua asioita selväksi, tuli toinen viesti: En jaksa enää. HÄN EI JAKSA?! Minun oli täytynyt kestää kaikki hänen oikuttelunsa, katoamisensa ja välinpitämättömyytensä. Kaiken olin sormieni läpi katsonut ja antanut anteeksi. Ja sen kerran kun minä teen mielipiteeni selväksi, hän ei enää jaksa. Hän jätti minut eikä vastannut enää yhteenkään viestiini eikä puheluihin.

Minun elämäni meni täysin sekaisin, ensin tuli suunnaton viha ja katkeruus, sen jälkeen itkin yötä päivää, en syönyt, en nukkunut, enkä kyennyt viikkoon kouluun. Päättötyön tekeminen oli aloitettava, ja hampaat irvessä sain sen tehtyä ja koulun loppuun. Toukokuun ajan ehdin seurustellakkin, mutta tämä mies jätti minut täysin yllättäen mitään sanomatta ja selittämättä, lopetti vain yhteydenpidon. Olin surkea ja onneton. Matto oli vedetty jalkojeni alta. 😭

Mutta ei se siihen loppunut. Kesäkuun alussa laitoin eräissä juhlissa miehelleni viestin. Yllättäen hän vastasikin. Siitä alkoi jälleen viestien lähetteleminen, ja mies oli yhtäkkiä taas pehmennyt täysin. Yhtä äkkipikaisesti kuin hän minut jätti, hän nyt olikin sitä mieltä, ettei yhteen paluumme olisi mahdoton. Kesätyöni alkoivat, ja jatkoimme viestittelyä. Eräänä päivänä sovimme, että menen käymään hänen luonaan seuraavana viikonloppuna. Ja siitä se taas lähti. En tiedä miksi suostuin palaamaan yhteen. Silloin ajattelin, että meillä jäi kaikki kesken. ☹️

Huomasin heti, että mieheni ja tämän naapurin naisen välillä oli taas ollut jotain. Hän katsoi minua ilmeellä ”jos katse voisi tappaa”. Hetken oli rauhallista ja ihanaa, mutta lopulta katoamistemput jatkuivat, ja menivät vain koko ajan pahemmiksi kun muutin hänen luokseen (senkin tein vain siksi että meillä menisi muka paremmin), kihloihinkin menimme marraskuussa. Tämän vuoden puolella tilanne on mennyt koko ajan hullummaksi ja hullummaksi. Hän on kännissä alkanut tehdä retkiä tämän naapurin naisen luo, ja kyseinen nainen kirjoittelee niistä avoimesti netissä. Mieheni väittää, ettei heidän välillään mitään tapahdu, mutta tämän naisen kirjoitukset antavat ymmärtää jotain ihan muuta. Juuri nyt tätä kirjoittaessani odotan miestä töistä kotiin että saan laittaa hänet seinälle näistä asioista. Viime viikolla meni hermot niin, että heitin lautasia seinään ja pakkasin osan tavaroistani. Loppu on siis lähellä. 😞

Ärsyttää, kun mies ei koskaan näe omissa tekemisissään mitään vikaa, ja kun huomautan jostain asiasta, saan jälkeenpäin kuulla siitä kunniani kun hän on kännissä. Kerran hän jopa katkaisi sähköt ja lähti ovet paukkuen, kun huomautin siitä että hän on jatkuvasti MINUN tietokoneellani ja on ominut MINUN maksamani netin. Kun hän harvoin saa rahaa, minun harteilleni jää ruokaostokset ja kaikki muukin maksaminen, hänellä kaikki menee kurkusta alas. Minun pitäisi yksin siivota, tiskata ja pestä pyykit. Hän ei millään tavalla muista syntymäpäiviäni eikä mitään muitakaan merkkipäiviä.

Miksi mies käyttäytyy tällä tavalla? Miksen minä kykene lähtemään vaikka järki niin sanoo? Kommentoikaa, kertokaa oma tarinanne, esittäkää mielipiteitä ja neuvoja. 😭 😭

Käyttäjä Morphia kirjoittanut 26.03.2009 klo 22:38

Hei Sephiblack,
voin vain kuvitella tuntemuksiasi. Todella kurja tilanne, kun ei kertakaikkiaan tiedä mitä tekisi suhteen kanssa. On tavallaan niin toisen ehdoilla. Kaikesta tekee niin paljon vaikeampaa se, että järki sanoo lähes aina eriä kuin tunteet. Tällaisissa tilanteissa yleensä järjen kuuntelu on pitkällä tähtäimellä kannattavampaa. En puhu nyt lämpimikseni, vaan omasta kokemuksesta. Mielestäni ansaitset paljon parempaa. Teillä ei vielä ole lapsia tms, joka sitoisi teidät yhteen ikuisiksi ajoiksi, joten vielä voit lähteä vapaana. Vaikeita asioita varmasti käyt läpi ja tuntuu niin uskomattoman monimutkaiselta, mutta aina on pakko luottaa siihen että aivan varmasti tällaisistakin selviää. Kuuntele ihmeessä nyt järkeäsi ja mieti tarkkaan mihin ryhdyt. Sinun ei missään nimessä ole pakko kärsiä tuollaista. Kirjoittele miten asiat etenevät ja pidä pää kylmänä.

Käyttäjä Auringonpilkku kirjoittanut 29.03.2009 klo 12:57

Hei!

Maailma on täynnä mitä erilaisempia ihmisiä, ja
me miehet olemme monesti kummaa porukkaa.
Jos miehesi käyttäytyy noin typerästi, raukkamaisesti ja ilkeästi, lähde pois.
Älä pilaa omaa elämääsi.
Itseäni ahdistaa hirveästi se, että maailmassa niin moni nainen pilaa elämänsä typerän ja tunnekylmän miehen kanssa.
Tämä elämä on ainoa, mitä meillä on.
Omasta mielestäni rakkaus on ainoa tärkeä asia, ja jokaisen ihmisen tulisi sitä saada.
Tässä maailmassa on monta hyvää miestä, joka sinua voisi rakastaa ja pitää kuin kukkaa.
Älä uhraa elämääsi. Pyydän.

!Rakkauden voima on ääretön ja sydän luotu rakastamaan.!

Käyttäjä Sephiblack kirjoittanut 08.04.2009 klo 15:11

Kiitos vastauksistanne. Olen todella otettu, että jaksoitte lukea viestini, ja vielä vastatakkin. Liikutuin Auringonpilkun viestistä niin, että aloin itkeä. 😳
Tilanne on meillä taas rauhoittunut, mutta tiedän jo vanhasta kokemuksesta, että tämä on vain tyyntä myrskyn edellä. Oma lähtölaskentani on alkanut, ja on ihme, jos jaksan vielä kesän yli. Lähteminen ja kaiken alusta aloittaminen pelottaa, mutta tiedän, että vielä tulee se päivä, jolloin minä myönnän itselleni, että kaikki on lopussa.

Käyttäjä Syyskaunosilmä kirjoittanut 09.04.2009 klo 08:49

http://www.narsistienuhrientuki.info/keskustelu/

Käy tuolla katsomassa. Huomaat, että et ole yksin. Tutustu asiaan ja pelasta elämäsi. Olet vielä nuori. Etsi keskusteluapua, sillä tarvitset sitä.

Tulee vielä päivä, jolloin nautit elämästä, lupaan sen, kunhat vain pelastat itsesi.

Aurinkoista kevättä

Terveisin Syyskaunosilmä 🙂🌻

Käyttäjä Cella kirjoittanut 09.04.2009 klo 16:06

Voi, ikävä kuulla noin nuoren naisen ajautuneen noinkin kiperään suhteeseen.. Neuvoni on sama kuin muilla edellisillä, lähde pois. Olet nuori, löydät vielä sen miehen joka kohtelee sinua kunnioituksella ja rakkaudella.

Itse olin nuorena hieman samankaltaisessa suhteessa, mies oli minua reippaasti vanhempi ja hänellä oli edellisestä suhteesta lapsia. Siinä minä, 16-vuotias nuori, olin äitipuolena kolmelle lapselle kun mies läksi minua pettämään viikottain. Kunnes tuli stoppi, en tiedä mistä sain voimat lähtemään, mutta lähdin. Ja se oli paras päätökseni.

Tosiaan, meillä on vain tämä yksi elämä ja oikeus onneen. 🙂🌻

Käyttäjä Paju kirjoittanut 10.04.2009 klo 12:39

Hei Sephiblack!
Kokemuksesi ovat samaa,kuin itselläni..ja mun kaikki mies-suhteet ovat olleet tuota soutamista ja huopaamista sen ympärillä,mitä mies haluaa,mitä teen väärin ja miksei se tajua,että rakastan sitä,kunnes viimein yrittämällä ymmärtää kulloisenkin miehen käytöstä,olen polttanut oman rakkauteni Häntä kohtaan hiillokseksi ja sen jälkeen eronnut tästä miehestä.
Samanlainen on jotenkin tarttunut mukaan ja sama tuska,noidankehä ja halu olla normaalissa parisuhteessa on alkanut. Kukaan miehistäni ei ole muuttunut sellaiseksi,että Heidän kanssaan olisi voinut elää arkea,tai juhlaa.
Olen ollut vuodesta -97 keskenäni ja päätin silloin pysytellä poissa parisuhdesotkuista,koska aina tulee hirveitä sydänsuruja.
Tapasin vähän aikaa sitten netissä kuvalla olleen miehen ja vaikka aikaa on mennyt miltei 20v. tunnistin hänet silloiseksi treffiseurakseni,joka loppui aikoinaan Hänen kiinnostuksensa puutteeseen ja oman elämäni työjuttuihin,eihän voi mitenkään seukata,jos tekee 2 duunia yhtäaikaa.
No,tämä siis alkoi lupaavasti nytkin,mutta sitten Hän (kin) valehteli ja ennen kuin ehdimme tavata,kilikali-kellot,jotka soivat päässäni,saivat minun järkeni kerrankin tajuamaan,että tämä komistus särkee sydämeni ja nopeasti. niinpä kysyin siitä velheesta skypen välityksellä ja Hän antoi väärän vastauksen,eli sanoin:lopetetaan ja toivotin kaikkea hyvää hänen elämäänsä.Hän ei myölskään ollut mitenkään halukas jatkamaan,vaan ilmoitti olevansa hyvin rauhallinen mies ja ei jaksa (muka) tällaista.-Haloo! Siis mitä tallaista? Hänhän flirttaili toisen kanssa oikein kirjallisessa muodossa,joten mulla on dokumentti Hänen sanoistaan. Ei jaksa! No, ei sitten. Kuitenkin tämäkin tekee kipeää,vaikka tasan varmasti tiedän Hänen olevan samanlaisen,kuin kaikki edellisetkin mieheni.-

Kysyin minulta: miksi aina törmäät näihin miehiin? Mitä pitää muuttaa minussa,etten haavoita toistuvasti itseäni? Onko siellä ikuinen hyväksytyksitulemisen tunne,jota yritän täyttää rakastamalla näitä toivottomia tapauksia? Miksi? Miksi?

Tilasin jälleen kerran ajan Meilenterveyspolille ja koska en osaa itse vastata kysymyksiini,haluan tähän apua. Haluan löytää sen aidon minun,jonka ei tarvitse heiluttaa häntäänsä kenenkään edessä,joka on tasavertainen ihminen toisten joukossa,joka ei saa viha-raivokohtauksia,kun rakastaa ja auttaa toisia,muttei saa vastaavaa takaisinpäin.
Tämähän on muuten päättymätön kehä ja voin aina huonosti näitten kipeitten törmäyksien jälkeen.Ei siis tämäkään,vaikka laitoin poikki miltei alkumetreillä,ole ollut sen helpompaa kestää ja joskin yritän todistella itselleni,että nyt sentään ei tullut vuosien kärsimystä,niin silti koen olevani hylätty,etten kelpaa.
Mutta näillä jatketaan ja toivon kaikille rohkeutta alkaa muutoksen tielle suunnistus,oletan,ettei tästä muutoin selviä...ja oletan oikein. -Paju-

Käyttäjä Auringonpilkku kirjoittanut 17.04.2009 klo 22:35

Hei, hyvä Sephiblack.

Olen murehtinut tilannettasi usein, mutta en ole pystynyt käymään tällä sivustolla vähään aikaan. Liikaa murhetta ja tuskaa itsellä,+muiden liiat tuskat ja murheet,+ uupumus= piiloutuminen maailmalta...

Miten sinulla menee nykyisin? Tämä viesti kai näkyy vasta maanantaina... ja jokainen päivä on elintärkeä.......

Jos käyt vielä täällä, kerro kuulumisesi jos haluat.
Murehdin puolestasi todella.

Itse omassa parisuhdehelvetissä eläneenä (ja samassa suhteessa vielä olevana, sekä vaikeuksissa kasvaneena), haluaisin auttaa niin montaa ihmistä kuin mahdollista.
Ja minun mielestä sinun tilanne on niin väärin. Et ole itse tehnyt mitään pahaa.

Ja pyydän, älä jää siksi että päätät yrittää muuttaa !miestäsi!, koska se ei onnistu.
Ja vaikka ehkä joskus jonkinverran onnistuisi, tuhoat liikaa itseäsi.

Et ole velkaa sille miehelle mitään.

Muista oma itsesi. Oma onnesi. Oma Sinäsi.

Mukavaa kevättä ja katsellaan kuinka luonto herää!

Käyttäjä Sephiblack kirjoittanut 10.05.2009 klo 20:02

Ajattelin välillä kirjoittaa tilanteesta. Hermoni alkavat taas palaa loppuun, kun mies ei välitä enää mistään, ei minusta, ei talosta, ei koirasta, ei edes itsestään. Hänen päivänsä koostuvat sängyssä makaamisesta ja koneen ääressä istumisesta. En meinaa jaksaa edes kirjoittaa, olen niin pettynyt kaikkeen. Äitini oli täällä viikonlopun, ja mies sitten meni ja katosi hänenkin täällä ollessaan, mitä hän ei ole ennen tehnyt.
Kaikki alkaa olla lopussa, minäkään en jaksa enää välittää.

Käyttäjä Auringonpilkku kirjoittanut 25.05.2009 klo 13:58

Hei!

Ole mukava itsellesi ja lähde siitä suhteesta.
Mitä sitä kiduttamaan itseään enempää.
Sinun arvokas elämäsi menee aivan hukkaan!!!

Minä ja varmasti moni muukin murehtii tilannettasi kovasti, olisi kiva joskus kuulla että olet ottanut elämäsi takaisin itsellesi.

Pidäthän ajan tasalla mitä tapahtuu, olis kiva.

Niin mukavaa kesää kuin mahdollista🙂

Voimia!!!

Käyttäjä Auringonpilkku kirjoittanut 04.08.2009 klo 13:10

Hei Sephiblack!

Jos käyt täällä vielä nykyisin, kirjottaisitko kuulumisesi?

Monesti pyörii mielessä miten siella elämä sujuu...

Käyttäjä Sephiblack kirjoittanut 15.08.2009 klo 23:46

Täällähän minä vielä olen. Hengissä kai, taas itkusta väsyneenä. Alkaa olla selvää, että mies pettää minua tuon naapurin kanssa. Vajaa kuukausi sitten lähti kännipäissään hänen kanssaan yhtäkkiä monen sadan kilometrin päähän minulle, tai kenellekkään, mitään ilmoittamatta. Minä etsin miestä pitkin metsiä, isänsä ajeli ympäriinsä etsien, ajateltiin jo, että löytyy jostain kuolleena, kun kukaan ei tiennyt missä on. Lopulta hänen muualla asuvalta kaveriltaan sain tietää, mikä on tilanne. Silloin minä pakkasin tavarani ja lähdin tuttavani luokse, tilanne raukesi siihen, että mies ilmestyi yhtäkkiä sinne. Palasin taas takaisin, typerä minä. Mies on tälläkin hetkellä tuon naisen luona, lähti aivan yhtäkkiä. Täällä minä istun vankina, odotan, että äidiltäni loppuisi työt, että hän voisi lähipäivinä tulla hakemaan minut. Mistä minä saan voimaa lähteä?? Voimaa aloittaa elämäni täysin alusta, uudessa paikassa, yksin?? Minä en jaksa enää, en todellakaan, pää ei enää kestä tätä, ja silti minä vain olen. Yritän olla toiselle niin hyvä kuin osaan, ja mitään muuta ei saa palkaksi kuin loukkaamista ja häpeää. Olen aivan varma, että jos mies tänä yönä/ties koska ilmestyy muina miehinä kotiin, käyn hänen kimppuunsa. Mieli tekisi repiä hänet kappaleiksi, niin väsynyt alan olla. Minut on valheella houkuteltu tänne jumalan selän taakse asumaan, pulaa, puutetta ja tällaista kohtelua kärsimään.
Joku korkeampi voima sitä luuseria armahtakoon, jos vielä uskaltaa ilman anteeksipyyntöä tai katumusta minun silmieni eteen tulla. Minä en enää vastaa seurauksista. Miksi minun pitäisi koko ajan olla mukava, kiltti, ahkera, rauhallinen etc, kun en siitä mitään kiitosta saa.

Käyttäjä Auringonpilkku kirjoittanut 19.08.2009 klo 16:08

No Hei!!!

Olipas helpotus kuulla sinusta, vaikka tilanteesi tukala edelleenkin onkin.
Et uskokkaan kuinka paljon olen sinua ja tilannettasi ajatellut. Ja myöskin kovasti pelännyt puolestasi.
Tuo kaikki mitä sinulle tapahtuu, on niin väärin. Väärin ihmistä ja elämää kohtaan. Ei toisen elämää voi noin varastaa ja hyväksikäyttää, mitä sinulle on tapahtunut. Täysi kylmä psykopaatti se mies. Se kai pitää sinua jonain piikana/orjanaan tms.
Toivottavasti äitisi tulee sinut pian hakemaan ja toivottavasti lähdet, etkä koskaan enää palaa. Onhan tuo homma jo nähty.

Kyllä sie voimaa löydät. Sitä ei tiedä kuinka mukava elämä sinulla vielä on edessäsi.
Täällä ainakin on yksi ihminen joka sinua ajattelee ja lähettää sinulle voimia.
Ja toivoo sinulle vain parasta tapahtuvaksi.

Uskalla päästää vanhasta irti!

Kirjoittele, jos jaksat. Kyllä tämä vielä elämäksi muuttuu...

Voimia!!!!!!!