Kun isä ja pappa käyttävät hyväksi

Kun isä ja pappa käyttävät hyväksi

Käyttäjä ippula aloittanut aikaan 01.07.2009 klo 00:56 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä ippula kirjoittanut 01.07.2009 klo 00:56

Epäilimme tätä jo kauan ja nyt se vain vahvistuu.
Meitä on käytetty seksuaallisesti hyväksi jo lapsena.
Kaikki merkit viittaavat siihen.
Tiesin jo aivan pienenä 3-v mitä seksi on, minulle se on aina ollut itsestään selvyys.
Minulla oli jo aivan pienenä valkovuotoja.
Minä inhosin isääni jo pienenä, näin hänet likaisena ja ällöttävänä, en halunnut että hän koski minuun, mutta en tiennyt miksi.
Sukulaiset usein kysyivät meiltä onko isä tai pappa koskenut meihin kielletysti.
En muista että he olisivat hyväksikäyttäneet minua, mutta tunne on aivan semmoinen.
Nyt vanhempana minä tunnen samaa ällötystä myös isoisääni kohtaan. Hänen katseensa ällöttää minua ja puheet.
Kun olimme pieniä, äiti aina käski laittaa paljon vaatetta päälle kun menimme ulos, emme saaneet vierailla yksin mummolla ja papalla, emme tienneet miksi, mutta nyt kun ajattelee, se viittaa täysin ajatukseen hyväksikäytöstä.
Minut on näin vanhemmiten raiskattu muutamaan otteeseen, mutta eniten minua edelleen henkilöistä ällöttää omat sukulaiseni, vaikka en muista mitään.

Käyttäjä Harri R kirjoittanut 14.07.2009 klo 23:08

Kuullostaa äärimmäisen hirvittävältä!!
Oletko puhunut ammattilaisille asiasta?
Pääsetkö käsiksi noihin muistoihin yrittämällä, vai tuleeko asian pakoilun tunne
vahvempana esille? Onko mummolassa tai muualla paikkoija jotka mahtaisivat
laukasta epämiellyttäviä tunnetiloja?

Käyttäjä Jatuli kirjoittanut 15.07.2009 klo 11:02

Ei se ihan noin mene, että pelkästään on "tunne" tai epäilee. Siis oikeasti mielikuvitus saa hurjia aikaan jos antaa sille voimaa. Tukinaiset.ry järjestää kursseja joihin kannattaa mennä että ei tee hätiköityjä päätelmiä. Voihan se olla että jos miesten puheet ja eleet ovat "rivoja", vastenmielisiä niin lapsi automattisesti hylkii sitä (ellei totu siihen, tai käytä hyväksymistä selviytymiskeinona). Jotkut miehet ovat sairaita ja "kopeloivat" pikkutyttöjä, on ollut kautta aikojen. Ja ehkä on naisiakin joita vain naurattaa rivot puheet ja teot. Hämärtyy raja oikean ja väärän suhteen.
Mitä jos ottaisit "kissan pöydälle" ja kysyisit suoraan miksi asiat olivat siten kuin olivat?

Käyttäjä ippula kirjoittanut 02.08.2009 klo 20:44

Nyt vähän aikaa sitten selvisi että papallani on ollut taustalla tällaisia asioita ennenkin, mutta turha heiltä on kysellä, eivät he vastaa mitään.